Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare produse alimentare


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.577.840 RON

Castigatorul Licitatiei: ALFA-COM-GRUP S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 144893/11.12.2013
Informatii anunt de participare asociat 142625
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 213172194, In atentia: Ing. timariu Teodor, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni-Blocul Alimentar
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare produse alimentare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 577, 840RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S136-235822din16.07.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 20828 Denumirea: ALFA-COM-GRUP
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALFA-COM-GRUP S.R.L.
Adresa postala: Str.Ion Urdareanu, nr.5A, bloc P45, sc.1, apart.11, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050688, Romania, Tel. +40 214114550, Email: [email protected], Fax: +40 214103331
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 651420.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 459600.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 20838 Denumirea: EURONET GRUP S.R.L.
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EURONET GRUP S.R.L.
Adresa postala: str. Straja, nr. 6A, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050306, Romania, Tel. 0762211648;021/4500361, Email: [email protected], Fax: 021/4500361, Adresa internet (URL): www.eurocatering.com.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 563096.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 494430.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2
Contract nr: 20855 Denumirea: LEGUME FRUCTE COM S.R.L.
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LEGUME FRUCTE COM S.R.L.
Adresa postala: STR ALEXANDRU MORUZZI, NR11 A, BL V59, SC 1, AP 2 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031455, Romania, Tel. 0722508244, Email: [email protected], Fax: 0213262413
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 103675.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 56700.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
Contract nr: 20853 Denumirea: NED COM
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NED COM
Adresa postala: str. Varfu cu Dor nr. 26, Localitatea: Constanta, Cod postal: 905700, Romania, Tel. +40 729036787, Email: [email protected], Fax: +40 241559944
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 106128.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 76670.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
8
Contract nr: 20856 Denumirea: SECOMA SRL
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SECOMA SRL
Adresa postala: Bd. N. Balcescu nr. 52, bl. 3, ap. 30, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120246, Romania, Tel. +40 238710216, Email: [email protected], Fax: +40 213523131
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 18848.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 15200.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
9
Contract nr: 20854 Denumirea: STEDYAN COM S.R.L.
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 9
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
STEDYAN COM S.R.L.
Adresa postala: str. Scolilor, nr.39, bl. D pp, sc.4, et.4, ap. 66, Localitatea: Braila, Cod postal: 6100, Romania, Tel. 0744535213, Email: [email protected], Fax: 0239625190
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 266860.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 159050.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3, 6
Contract nr: 20836 Denumirea: DIRECT HOME SERVICES DISTRIBUTION S.R.L.
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DIRECT HOME SERVICES DISTRIBUTION S.R.L.
Adresa postala: Str. Becatei nr. 6A, Bl. V7, Sc. B, Et. 9, Ap. 101, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032413, Romania, Tel. +04 0212416479, Email: [email protected], Fax: +04 0212409612, Adresa internet (URL): www.dhs.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 446552.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 316190.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunere financiara se va depune laregistratura INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI, cladirea B, etaj 1. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut.Deschiderea documentelor pentru selectarea ofertelora) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: ???.2013, ora ??..., INSTITUTUL CLINIC FUNDENI Sos. Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, cod postal 022322, etajul 1 cladirea B, Sala de consiliu.b) Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor: 1)membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3)observatorii desemnati de catre Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice, daca este cazul;4)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.c) La deschidere, Autoritatea contractanta solicita sa se prezinte inplic separat, marcat cu: numele si adresa autoritatii contractante, numele si adresa ofertantului, si: Documente pentru achizitia de Produse Alimentare.1) pentru persoanele care participa la sedinta de deschidere din partea ofertantilor, imputernicire din partea persoanei autorizate sa reprezinte ofertantul la procedura (conform Formularului(imputernicire pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere).2)copie dupa actul de identitate al persoanelor care participa la deschidere din partea ofertantilor3)dovada constituirii garantiei de participare, in original si copie.4) dovada ca ofertantul/ofertantii reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, pentru ofertantii care vor depune garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul nu transmite printr-unreprezentant plicul care contine documentele solicitate la sedinta de deschidere, coletul cu oferta va fi ambalat in mod asemanator coletelor transmise prin posta.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.258 , sect.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer