Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare produse petroliere


Anunt de participare (utilitati) numarul 148940/21.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBAN S.A.
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: carmen muresan, Tel. +40 0261721973, Email: [email protected], Fax: +40 0261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract furnizare produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul TRANSURBAN SA SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr.9, jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse petroliere : MOTORINA EURO DIESEL conform SR EN 590 pentru vara/iarna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
600000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 3, 138, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 15690 lei sau echivalent in alta valuta la cursul leu/valuta respectiva , comunicat de BNR si valabil cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile dela data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin : virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul'formasi avand perioada de valabilitate solicitata (Formular nr. 16), ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de banca emitenta pana la datadeschideriiofertelor , in contul autoritatii contractante RO91BACX0000003027174000 deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK - Sucursala Satu Mare. Conform legii nr. 346/2004, IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare cu 50%.Pentru a putea beneficia efectiv de aceasta facilitate , operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM(Formular nr. 13). In cazul in care ofertantul formuleaza contestatie in conditiile prevazute de art. 255 din OUG34/2006 actualizata si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractanta va uza de prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in termen de maxim 7 zile de la semnarea acestuia printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari( Formular nr.5) si devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului , in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea /eliberarea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data platii facturii finale , daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, conform art. 92 alin.1 din HG nr. 925/2006 aplicabila contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1 din Sectiunea III- Formulare);
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2 din Sectiunea III- Formulare);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.3) din Sectiunea III- Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691- evitarea conflictului de interese (Formular nr.17 din Sectiunea III-Formulare);Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Ivan Simion- director general, ec. Pop Adriana - director economic-membru comisie de evaluare, ing.Muresan Carmen-responsabil compartiment achizitii publice- presedinte comisie de evaluare cu drept de vot, ing.Molnar Csaba-director tehnic- membru comisie de evaluare, ing.Florescu Dan - sef exploatare- membru comisie de evaluare, cj. Bujor Ionut Antonio- membru comisie de evaluare, ing.Ardelean Marius- sef birou resurse umane - membru comisie de evaluare;acest document va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazul;
- Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul) din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a certificatelor mentionate mai sus nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin.(4) din HG nr. 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului contractului ? depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- pt persoane juridice romane si documente edificatoare din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunerea ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul la care se va anexa si traducerea autorizata in limba romana) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- pt persoanele juridice/fizice straine;Autoritatea contractanta va solicita ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata in situatia in care a prezentat acest document in forma copie conform cu originalul.In cazul asocierii cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri . Se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ( in lei si euro)luandu-se in calcul cursul BNR valabil la data de 31 decembrie a fiecarui an
Modalitatea de indeplinire
Completare formular nr. 4 din Sectiunea Formulare - INFORMATII GENERALE( documentul se va prezenta in original)
Extras din bilantul anului 2012
Modalitatea de indeplinire
Formular 10- BILANT PRESCURTAT si Formular 20- CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE ( formularele se vor prezenta in copie semnata si stampilata cu mentiunea in conformitate cu originalul).
Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice a acestuia, in copie semnata si stampilata cu mentiunea in conformitate cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitate valabil la data limita de depunere a ofertelor emis de RAR-OCP
Modalitatea de indeplinire
Certificat de conformitate valabil la data limita de depunere a ofertelor emis de RAR-OCP( copie semnata si stampilata , cu mentiunea in conformitate cu originalul) pentru persoane juridice romane sau documente echivalente valabile la data limita de depunere a ofertelor( in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata cu mentiunea in conformitate cu originalul) si traducere autorizata in limba romana pentru persoane juridice straine.
Certificat de implementare a sistemului de management a calitatiiSR EN ISO 9001 sau echivalent;
Modalitatea de indeplinire
Certificat de implementare a sistemului de management a calitatiiSR EN ISO 9001( in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata cu mentiunea in conformitate cu originalul)sau un standard / document echivalent( copie lizibila , semnata si stampilata , cu mentiunea in conformitate cu originalulsi traducere autorizata in limba romana) emis de organisme stabilite in alte state ale UE, la operatorul economic ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Avand in vedere criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut- si potrivit art. 167, alin.(1) , lit. a) din OUG34/2006, elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertareeste pretul ofertei. Prin urmare ofertantii admisi vor avea posibilitatea , in cadrul acestei etape finala de licitatie electronica , sa prezinte preturi noi( sa imbunatateasca pretul ofertei).Numarul de runde de licitate- o singura runda; durata rundei - o zi;Nu exista limite ale valorii pana la care elementul ofertei care urmeazasa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit.Sistemul infrmatic va punela dispozitie : cea mai buna oferta si numarul de participanti.Nu se utilizeaza pasul de licitare . In cazul in care ofertantul nu modifica pretul, la stabilirea clasamentului final va fi luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2014 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2014 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante TRANSURBANSA SATU MARE, str. Gara Ferastrau nr. 9, jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 actualizata se va prezenta si de tertul sustinator- acesta nu se va incadra in situatia prevazuta la art. 180 si 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006 actualizata.; Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia (Formular nr. 22) cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi (Formular nr. 14)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al TRANSURBAN SA SATU MARE
Adresa postala: str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261721973, Email: [email protected], Fax: +40 261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2014 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer