Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractare imprumut bancar in valoare de 4.500.000 lei pe o perioada de 96 de luni pentru asigurarea finantarii unor proiecte.


Anunt de participare numarul 134325/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Baia Sprie
Adresa postala: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Localitatea: Baia Sprie, Cod postal: 435100, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Petrusan, Tel. +40 262262303, Email: [email protected], Fax: +40 262260059, Adresa internet (URL): www.baiasprie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractare imprumut bancar in valoare de 4.500.000 lei pe o perioada de 96 de luni pentru asigurarea finantarii unor proiecte.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: UAT Baia Sprie
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar de 4.500.000 lei (RON) pe o perioada de96 lunipentru asigurarea finantarii proiectelor: 1. ?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a orasului Baia Sprie prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere? derular prin Programul Operational Regional Axa 1.1 Centre Urbane, cod Smis 7678, contract de finantare nr. 2591/19.12.20112. ?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale precum si amenajare spatii verzi in orasul Baia Sprie?, derular prin Programul Operational Regional Axa 1.1 Centre Urbane, contract de finantare nr. 2677/19.12.2011, cod Smis 7679;
- creditul a fost aprobat prin Hotararea Consiliului Localnr. 2 din 16.01.2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4.500.000 lei reprezentand valoare credit
Valoarea estimata fara TVA: 1, 918, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 45000 lei pe o perioada de timp egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de buna executie a contractului: se solicita garantie de buna executie la incheierea contractului de prestari de servicii.?in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% (zece la suta) din valoarea contractului de prestari servicii (din valoarea maxima posibil a fi cheltuita de autoritatea contractanta in conformitate cu marja fixa ofertata prin contract).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local -costurile creditului; fonduri nerambursabile ?creditul; Contract de finantare nr.2677/2011; contract de finantare nr.2591/2011; buget de stat; alte surse constituite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare ? in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare. ? in original;
Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele mentionate anterior, reglementata prin lege;
b)face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit.a);
c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este denatura sa produca grave prejudicii beneficiarului acestuia.
d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit.a) ? e).NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
Nota: Certificate din care sa reiasa ca solicitantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. -Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
-Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau alta autoritate competenta similara (copie autentificata), in termen de valabilitate.
Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul rezident traduse in limba romana si legalizate.
? Autorizatia de Functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident tradusa in lb. romana si legalizata.
-certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, va prezenta traducere in limba romana legalizata;
- ofertantii persoane juridice /fizice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil cu stampila Administratiei Finantelor Publice, insotit de raportul de audit --in copie
- declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul 4 din Sectiunea Formulare.
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 1.000.000 lei.
- profitul net conform ultimului bilant contabil auditat trebuie sa fie pozitiv,
Pentru ofertantii nerezidenti
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, avand ca beneficiari: societati comerciale, autoritati sau institutii
- declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 12:00
Locul: UAT Baia Sprie, str. Pta. Libertatii, nr. 4, Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, in vedere atribuirii contractului de achizitie publica, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis in termen de 48 de ore.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii din cadrul UAT Baia Sprie
Adresa postala: p-ta. Libertatii, nr. 4, Baia Sprie, Maramures, Localitatea: Baia Sprie, Cod postal: 435100, Romania, Tel. +40 262262303, Email: [email protected], Fax: +40 262260059, Adresa internet (URL): www.baiasprie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer