Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar de tip linie de finantare(revolving)pentru proiecte de investitii ale autoritatilor administratiei publice locale,in valoare de maxim 2494707 lei ,pe o perioada de 1 an sau 12 luni


Anunt de participare numarul 91926/08.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAULESTI(Consiliul Local Saulesti)
Adresa postala: comuna saulesti, judetul Gorj, Localitatea: Saulesti, Cod postal: 217415, Romania, Punct(e) de contact: iustin andrita, Tel.0253472126, Email: [email protected], Fax: 0253472001, Adresa internet (URL): www.primaria, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar de tip linie de finantare(revolving)pentru proiecte de investitii ale autoritatilor administratiei publice locale, in valoare de maxim 2494707 lei , pe o perioada de 1 an sau 12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Local Saulesti, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin HCL nr.36/20.11.2009 s-a hotarat Contractarea unui imprumut bancar de tip linie de finantare pentru proiecte de investitii ale autoritatilor administratiei publice locale, in valoare de maxim 2494707 lei, pe o perioada de 1 an sau 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Creditul este conform HCL nr.36/20.11.2009 de 2494707 RON.El se coreleaza cu documentatia.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 887, 207RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Creditul va fi achitat din fonduri FEADR iar cheltuielile aferente creditului vor fi suportate din bugetul local, conform HCL.36/20.11.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia de eligibilitate-formular 12A
-declaratia pe propria raspundere privind neacadararea in prevederile art.181 din OUG.34/2006-formular 12 B
-certificat fiscal privind obligatiile exigibile la bugetul de stat si bugetul local, valabile la 30.10.2009
-certificat constatator emis de ORC-in original
-autorizatie de functionare emisa de BNR -copie
-certificat de inregistrare la ORC-copie sau Autorizatie de functionare emisa de statul respectiv care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit, traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-formularul 3
-bilantul contabil la 31.12.2008, semnat si stampilat cu mentiunea , ,conform cu originalul'
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati-formular
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
15%
Descriere: Structurarea finantarii si garantii asiguratorii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 11:30
Locul: Consiliul Local Saulesti, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform documentatiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECTUL, ,Canalizare Comuna Saulesti, satele Saulesti, Dolcesti si Bibesti si modernizare(asfaltare) DS1 si DS2(tarla) Saulesti-PNDR, Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 021 310 461, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Tg jiu
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu, nr.34, Localitatea: Tg jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0253212666, Email: [email protected], Fax: 0253212666
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Saulesti
Adresa postala: sat Saulesti, com.Saulesti, judetul Gorj, Localitatea: Saulesti, Cod postal: 217415, Romania, Tel.0253472126, Email: [email protected], Fax: 0253472001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 19:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer