Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conversie carti funciare intr-o baza de date si arhiva digitala


Anunt de participare numarul 3670/01.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Conversie carti funciare intr-o baza de date si arhiva digitala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conversie carti funciare intr-o baza de date digitala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72311100-9 - Servicii de conversie de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
238.582 carti funciare (1.243.502 pagini)
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 500, 000 si 6, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
203 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 110.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat; plata se face prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea;b) Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;c) Imputernicire legala pentru semnatarul ofertei;d) Declaratie privind protectia muncii;e)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale despre ofertant;b)Bilantul contabil pentru 2004 si 2005;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: 1.Cifra de afaceri medie pe 2004 2005: minim 9.000.000 lei2.Lichiditatea generala medie pe 2004 2005: minim 100%;3.Solvabilitatea patrimoniala medie pe 2004 2005: minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Certificare ISO 9001:2000;b)lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (2004 2006);c)Informatii subcontractanti;d)Informatii dotare si securitate locatie de prestare a serviciilor; e)Informatii aplicatie software si echipamentele propuse pentru executarea contractului;f)Informatii personal specialitate pentru executarea contractului;
g)Informatii asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: a)GRATUIT!! atasata la prezentul anunt; b)Camera35, et.6, Directia Achizitii Publice, cu imputernicire scrisa.Plata cash la et.7, cam.39
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2007 13:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 14:00
Locul: sediul ANCPI, et.1, cam.3 (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anuntul de intentie a fost publicat in M.Of., Partea VI.DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT!!!!
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Dinicu Golescu, nr.8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei, 202A, sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.315.25.20, Email: [email protected], Fax: 315.25.20
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 19:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer