Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conversie carti funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala


Anunt de participare numarul 81386/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: cadastru
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Conversie carti funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de conversie carti funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala si servicii de transfer al datelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72311100-9 - Servicii de conversie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de conversie carti funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala pentru 1.731.449 carti funciare
Valoarea estimata fara TVA: 23, 282, 337RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
609 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 450.000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractui fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii. Plata prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
- Declaratie privind protectia muncii
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale- Bilant contabil pentru fiecare din ultimii trei ani (2006 - 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 35.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii- Informatii privind personalul tehnic de specialitate- Autorizatie pentru livrarea serviciilor aferente software-ului
-Lista cu aplicatia software si echipamentele propuse pentru prestarea serviciilor ofertate
- Recomandari din partea altor beneficiari
- Informatii privind dotarea si securitatea locatiei de prestare a serviciilor de conversie
- Informatii privind subcontractantii
- Informatii privind asociatii
- Capabilitati de performanta
- Certificat ISO 9001:2000
- Certificat ISO 27001
- Notificare de inregistrare ca operator de date personale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantii trebuie sa demonstreze ca au finalizat cu succes in ultimii 3 ani un contract similar ca si complexitate care a avut ca obiect: a) prestarea de servicii arhivare electronica documente similare (ca si format, stare de conservare/degradare) si extragere baza de date textuala continand informatiile preluate/indexate din documente, cu un volum mai mare sau egal decat/cu 3.000.000 pagini;b) arhivarea electronica a documentelor cu export in IBM Content Manager- Cerinta minima: Din punct de vedere al calificarii personalului se solicita ca echipa/echipele de coordonare astfel desemnate sa cuprinda cel putin: - Sef proiect - minim 3 ani experienta practica in derularea activitatilor de arhivare electronica;
- Adjunct sef proiect - minim 3 ani experienta practica in derularea activitatilor de arhivare electronica;
- Personal coordonare a fazei de pregatire a documentelor minim 2 persoane cu minim 2 ani experienta practica in derularea a activitatilor de pregatire documente;
- Personal coordonare a fazei de scanare a documentelorminim 2 persoane cu minim 2 ani experienta practica in derularea activitatilor de scanare de volum;
- Personal coordonare a fazei de indexare minim 4 persoane cu minim 2 ani experienta practica in derularea activitatilor de indexare documente.- Personal responsabil export in IBM Content Manager- 2 persoane certificate IBM Content Manager cu minim 2 ani experienta practica in domeniu- minim o recomandare- Sistem de alarma anti-efractie, control acces, anti-incendiu si supraveghere video instalat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
termenul maxim total de prestare a serviciilor
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
323201/30.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 11:00
Locul: sediul ANCPI, Splaiul Independentei nr. 202A, sector 6, Bucuresti, etaj 1, camera 3 (Sala Consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare si poate fi descarcata gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213195176, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.0213152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2009 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer