Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COPARTICIPAREA C.L.M.L. LA PROGRAMUL DE IZOLARE TERMICA A BLOCURILOR, IN CONFORMITATE CU O.U.G. NR. 18/2009 ? ETAPA A III-A (LOTURILE 10, 11, 12) ? EXECUTIE


Anunt de participare numarul 102964/28.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Lugoj
Adresa postala:  Piata Victoriei Nr.4, Localitatea:  Lugoj, Cod postal:  305500, Romania, Punct(e) de contact:  Gherga Adrian, Tel. 0256/352240, Email:  [email protected], Fax:  0256/350393, Adresa internet (URL):  www.primarialugoj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COPARTICIPAREA C.L.M.L. LA PROGRAMUL DE IZOLARE TERMICA A BLOCURILOR, IN CONFORMITATE CU O.U.G. NR. 18/2009 ? ETAPA A III-A (LOTURILE 10, 11, 12) ? EXECUTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Lugoj
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari privind izolarea termica a blocurilor:
LOTUL 10:
-Str. Buziasului, nr. 36, bl. ITL, sc. A-Spl. 1 Decembrie 1918, bl. 11-Cotu Mic, str. Tineretii, bl. 17, sc. A-Cotu Mic, str. Tineretii, bl. 17, sc. BLOTUL 11:
-Str. Timisoarei, nr. 118, bl. B2, sc. A-Str. Timisoarei, nr. 118, bl. B2, sc. B-Str. Tesatorilor, bl. 3, sc. A-Str. Tesatorilor, bl. 4, sc. A-Micro II, str. 20 Decembrie 1989, bl. 34, sc. ALOTUL 12:
-Stadion, bl. 12A-Stadion, bl. 12-Cartier Stadion III, bl. nr. 54
-Cartier Stadion III, bl. nr. 51-Str. Brediceanu, bl. 16, sc. A
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45261310-0-Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari sunt specificate detaliat in caietul de sarcini anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 068, 593.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare, in cuantum de: 6.000 lei - pt. lotul 10; 8.000 lei - pt. lotul 11; 10.000 lei - pt. lotul 12;Garantie de buna-executie ? 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului ? 50%, Bugetul local ? 50%;O.U.G. nr. 18/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere privind situatia personala (in temeiul art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006), completata in conformitate cu Formularul 10;
-confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat (spre ex. certificate de atestare fiscala);
-prezentarea cazierului fiscal;
-prezentarea cazierului judiciar.
Persoane juridice/fizice romane:
-in cazul persoanelor juridice: prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;
-in cazul persoanelor fizice: prezentarea unei Autorizatii de functionare/ Certificat constatator.
Persoane juridice/fizice straine:
-prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) ? Formular 11;Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizat de institutiile competente;Balanta de verificare la 31.03.2010 (original/copie legalizata);Scrisoare de bonitate bancara;Declaratii bancare corespunzatoare;Auditul financiar emis de persoane autorizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim: 1.024.969 lei ? pt. lotul 10;1.374.245 lei ? pt. lotul 11;1.737.972 lei ? pt. lotul 12.Demonstrarea faptului ca ofertantul are acces la/ sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni, calculat la o medie lunara pe total lucrari (aferente lotului in cauza).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere(Formular 16);Certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari si/sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor;Contracte de lucrari (similare), insotite de procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor (avizate de I.S.C.);Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia.
Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului (Formular 35);Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate (contracte de munca pe perioada nedeterminata ? vizate de I.T.M. sau copii ale cartilor de munca);
Declaratie pe proprie raspundere(Formular 17);CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;Documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate.
O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14);
Informatii privind obligatiile contractuale in curs (Formular 30).
Prezentarea informatiilor privind obligatiile contractuale in curs (Formular 30).
Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului (Formular 13);Declaratie privind asigurarea tehnica propusa pentru executia lucrarii (Formular 33);Documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari.
Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: 3 contracte de lucrari similare, pentru imobile P+4, cu o valoare (cumulata) de: 512.484 lei (fara TVA) ? pt. lotul 10;687.122 lei (fara TVA) ? pt. lotul 11;868.986 lei (fara TVA) ? pt. lotul 12.Experti: sef punct de lucru, responsabil tehnic cu executia, responsabil pentru controlul calitatii;Personal (de executie) calificat: 30 angajati (zidar, dulgher, tamplar, zugrav, vopsitor, izolator hidrofug, tinichigiu).Experti cheie: - Sef punct de lucru (ing. constructor), cu o experienta de minim 5 ani, angajat cu contract de munca de 8 ore/zi;
- responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat tehnico-profesional valabil, cu o experienta de minim 2 ani pentru constructii civile, angajat cu contract de munca de 8 ore/zi;
- responsabil pentru controlul calitatii (CQ), cu atestat tehnico-profesional valabil, cu o experienta de minim 2 ani, angajat cu contract de munca.Prezentarea Declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14).Prezentarea informatiilor privind obligatiile contractuale in curs (Formular 30).Dotari tehnice: 600 mp. schela metalica prevazuta cu plasa.Prezentarea declaratiei privind subcontractantii, precum si, daca este cazul, prezentarea acordurilor de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor (pe baza de imputernicire scrisa)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara Sectia de Contencios-Administrativ si Fiscal ;fie direct in instanta ? la Tribunalul Timis, Sectia de Contencios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256498054/0256/498.044, Fax:  0256498092/0256/200.040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice
Adresa postala:  Piata Victoriei, nr. 4, Localitatea:  Lugoj, Cod postal:  305500, Romania, Tel. 0256/352240 int. 230, Email:  [email protected], Fax:  0256/350393, Adresa internet (URL):  www.primarialugoj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2010 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer