Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Covor asfaltic pe DN 25 km 3+920 7+000, km 8+000 10+000, km 17+000 - 19+980, km 21+300 25+000


Anunt de participare numarul 83808/06.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: IASI, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0232.21.44.30, In atentia: ing. Iulian-Catalin Dimache, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Covor asfaltic pe DN 25 km 3+920 7+000, km 8+000 10+000, km 17+000 - 19+980, km 21+300 25+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SDN Galati - DN 25 km 3+920 7+000, km 8+000 10+000, km 17+000 - 19+980, km 21+300 25+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de intretinere periodica drumuri nationale - covor asfaltic pe DN 25 km 3+920 7+000, km 8+000 10+000, km 17+000 - 19+980, km 21+300 25+000 in vederea imbunatatii conditiilor de circulatie prin executia lucrarilor de intretinere periodica ce constau in asternerea unui covor asfaltic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Covor asfaltic pe DN 25, in suprafata totala de 85555 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 343, 037.82RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari similare(art. 122lit.j/OUG34)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 66.860 lei constituita prin SGB in original.Garantie de buna executie 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul Sectorial de Sprijinire a Transporturilor imprumut BIRD 4842 RO (SWAP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. 34/2006. In cazul unui joint-venture (parteneriat) o declaratie de parteneriat semnata de toti membrii, va fi transmisa impreuna cu oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate de inregistrare emise de ORC ce definesc constituirea sau statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii;
- Certificat constatator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertelor;
- Informatii referitoare la litigiile, curente sau petrecute in ultimii 3 ani, in care ofertantul este implicat, partile implicate si suma disputata;
- Certificate fiscale emise de autoritatile romane fiscale, care sa ateste plata taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale de catre ofertantii romani, valabile la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie ca ofertantul nu este asociat si nici n-a fost asociat in trecut, direct sau indirect, cu consultantul sau orice alta entitate care a elaborat proiectul tehnic, specificatiile tehnice sau alte documente pt proiect sau care a fost propus Manager de Proiect pt Contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturi contabile la 31.12 pentru anii 2006, 2007 si 2008;
- Rapoarte ale auditorilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare, exclusiv alte obligatii contractuale in derulare ale ofertantului castigator trebuie sa fie pentru 3.343.038 lei.- Valoarea medie a cifrei de afaceri a ofertantului pe 2006, 2007, 2008va fi de minim 6.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind experienta in executarea de lucrari similare;
- Informatii privind dotarea tehnica;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta in executia in ultimii 5 ani, a cel putin unei lucrari, cu o lungime minima de 3, 5 km, sau echivalentul in mp 25.200 mp, de: covoare asfaltice/reciclari imbracaminti bituminoase/ranforsari sisteme rutiere executata pe un drum public.Echipamentul minim necesar: 1- Perie mecanica - 1 buc. 2- Autogudronator - 1 buc. 5 to. 3- Repartizator finisor mixturi asfaltice - 1 buc. 4- Autoincarcator - 1 buc. - 2 mc. 5- Freza Wirtgen -1m - 1 buc. 6- Autobasculanta -20 to - 5 buc. 7- Set semnalizare - 2 seturi. 8- Compactor static autopropulsat pe pneuri- 8 tf. 2 buc.- Conditii minime necesare ce trebuie indeplinite de catre personalul pus la dispozitie pentru contract: 1-Manager de Contract cu 5 ani experienta, 3 ani experienta pe post, 3 ani experienta manageriala; 2-Inginer constructii drumuri cu 5 ani experienta, 3 ani experienta pe post; 3-Inginer constructii drumuriatestat RTE cu 5 ani experienta in munca, 1 an experienta pe post 4-Responsabil cu calitatea cu 5 ani experienta, 3 ani experienta pe post 5-Inginer mecanic cu 5 ani experienta, 3 ani experienta pe post 6-Muncitori drumuri cu 3 ani experienta, 3 ani experienta pe post
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 10:00
Locul: Sediul DRDP Iasi, din Iasi, str. Gh. Asachi, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, observatori si max. 2 persoane din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este postata pe site-ul www.drdpiasi.ro, putand fi descarcata si consultata fara restrictii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia VIII Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. - S.A. - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer