Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CREAREA INFRASTRUCTURII GENERALE SI SPECIFICE ACTIVITATILOR DE TURISM DIN AREALUL CLIMATIC GHITU-MOLIVISU, COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES


Anunt de participare numarul 141733/30.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARAA.D.I. MOLIVISU
Adresa postala: Comuna Arefu, Sat Capataneni/Ungureni, DN7C, Casa de Cultura, etaj 1, birou 4, Localitatea: Capatanenii Ungureni, Cod postal: 117042, Romania, Punct(e) de contact: Pavel Birla, Tel. +40 348525898, Email: [email protected], Fax: +40 348525898, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociere formata din mai multe autoritati publice locale
Activitate (activitati)
Altele: turism
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CREAREAINFRASTRUCTURII GENERALE SI SPECIFICE ACTIVITATILOR DE TURISM DIN AREALUL CLIMATIC GHITU-MOLIVISU, COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: AREFU - ARGES
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea si punerea in functiune a obiectivului de investitii ?CREAREAINFRASTRUCTURII GENERALE SI SPECIFICE ACTIVITATILOR DE TURISM DIN AREALUL CLIMATIC GHITU-MOLIVISU, COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES? cuprinzand: executie lucrari, montaj utilaj, furnizare: utilaje, echipamente, dotari, active necorporale
Cheltuielile diverse si neprevazute sunt in suma de 985010 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212172-2 - Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev.2)
42418220-7-Telescaune (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatie descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 55, 414, 272RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare 12.000 lei. Pentru garantia depusa in euro se foloseste cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere oferte. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod de constituire in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In caz asocieri, garantia poate fi constituita pe numele oricaruia din operatori. A.C va elibera garantia conform prevederi art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Orice oferta neinsotita de garantie va fi respinsa. A.C are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006. Garantia nu poate fi constituita de subcontractanti. Daca este incident art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, A.C va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 11.894, 15 lei, conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. Cuantum: 5% din pret contract fara TVA. Modalitate de constituire in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) sau (3). In conditiile art. 90alin (3) suma initiala va fi de 0, 5%. Mod restituire: conf. art. 92 alin. 4 din H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare : POR, AP5, DMI 5.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 12A. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna, si de tertul sustinator, daca este cazul.
II.Declaratii privind calitatea de participant: Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12C.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
III. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181:1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B
2.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere autorizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Se accepta declaratie conform HG 834/2009, art. 11.3. 3. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. 4.Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina xcluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 25.
IV. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12E, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
V. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12F. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Numele persoanelor care intra sub incidenta art. 691 sunt: Consiliului Director: Pavel Birla, Despan Florian, Viorel Minzatu, Cracan Vasile Cristian, Panaitescu Alexandru Raoul; reprezentantii asociatilor: primar Stoican Gheorghe, primar Alecu Evlampie, primar Ionescu Ion, Presedinte Consiliu judetean Nicolescu Constantin; angaja?i: Mihaela Toma, Madalina Mircea , Ramona Tra?ca, Istrate Elena. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea, declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. I. Ofertantul sa fie legal inregistrat: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor. Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri. Acesta trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Persoane juridice /fizice straine- Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul si traducere autorizata in limba romana.Se accepta declaratie conform HG 834/2009, art. 11.3
Ofertele care nu vor contine toate aceste date vor fi respinse.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.3 - Sustinerea capacitatii economico-financiarePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr. 34/2006
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr.4-Informatii despre pesoana sustinatoare
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 5 luni, in valoare de minim 10.079.493 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii) trebuie sa prezinte: Declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei.
Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr. 2 Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (fara anul in curs) sa fie mai mare sau egala cu 105.000.000 Lei ( pentru alte monede echivalarea in lei se va face la cursul mediu lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv)Ofertantii vor depune Bilanturile Contabile / Extrase de bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) / Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati / Raport al cenzorilor pe ultimii trei ani, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.Pentru anul 2012 se accepta balanta contabila la 31.12.2012Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr. 5 - Risc profesionalOfertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va dispune de dotarile si personalul necesar realizarii contractului.
Ofertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la cererea autoritatii contractante, documentele solictate in original/copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara invocandsi sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta va pune la dispozitia ofertantului resursele economico-financiare invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului si prin care isi asuma responsabilitatea - in solidar cu ofertantul - pentru indeplinirea partii din contract pentru care se angajeaza, prin punerea la dispozitia ofertantului a resurselor invocate. In acest caz, sustinatorul va completa Formularul nr. 22 ? Declaratia angajament de sustinere In masura in care angajamentul nu respecta forma pusa la dispozitie de Autoritatea Contractanta, acesta nu va fi luat in considerare.Sustinatorul va prezenta Formularul nr. 12A si Formularul nr. 25In cazul in care ofertantuluzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG nr. 925/2006 modificata prin HG 834/2009 pentru demonstrarea situatiei sale economico-financiare are obligatia de a prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor, in anexa la declaratia pe propria raspundere, in mod obligatoriu, urmatoarele: - valoarea bonitatii bancare (accesul la lichiditati, credite / alte mijloace financiare);
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, precum si datele aplicabile sustinatorului in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre aceasta persoana.Declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei.Se va completa Formular C ?Fisa informatii generale?
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii) trebuie sa prezinte documentele de mai jos:
Formularul nr. 15 - Declaratie financiara recapitulativa: Informatii privind bilantul/balanta contabil/a1. Ofertantul va prezenta:
2. - o declaratie pe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului.Prezentare la cerere documente originale/copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
1.Responsabili tehnici cu executia lucrarilor civile, retele electrice, retele de apa si canalizare, drumuri ? atestati2. Sef de santier - experienta profesionala intr-unul din urmatoarele domenii: lucrari civile, retele electrice, retele de apa si canalizare, drumuri dovedita prin participarea la cel putin un contract similar
Se vor prezenta pentru fiecare dintre persoanele responsabile pentru executia lucrarilor: -Diploma de Inginer studii superioare;
-Certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);
- legitimatia fiecarui responsabil tehnic cu executia;
Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin cumulare pentru membrii asocierii.
Cerinta nr. 1
Experienta ca operator economic in lucrari de constructii si instalatii:
Cel mult 6 contracte de lucrari executate in valoare cumulativa de cel putin 52.000.000 lei. Contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele categorii: retele de apa si canalizare, constructii civile, drumuri, instalatii de transport pe cablu
Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin cumulare pentru membrii asocierii.
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la utilajele / echipamentele / dotarile de constructii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Capacitatea tehnico-profesionala pentru asociere de operatoriPersoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul din seria ISO 9001 sau echivalent
Certificarea sistemului de management al mediului in conformitate cu standardul din seria ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si / sau asociatii) trebuie sa completeze: Formularul nr.21 CV: Experienta profesionala a personalului cheieDaca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin cumulare pentru membrii asocierii.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii) trebuie sa prezinte documentele de mai jos: Formularul nr. 17 - Experienta ca antreprenorFormularul nr. 18 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin cumulare pentru membrii asocierii.Operatorul economic ofertant(participantul in nume propriu, liderul asocierii si / sau asociatii) trebuie sa completeze: Formularul nr. 23 - Declaratie privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului de lucrari.Se iau in calcul si dotarile subcontractantilor.Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin cumulare pentru membrii asocierii.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise pentru fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Sustinatorul va prezenta Formularul nr. 12A ? Declaratie privind eligibilitatea, Sustinatorul va prezenta Formularul nr. 25Sustinatorul va prezenta Angajamentul ferm Formular nr. 22.In masura in care angajamentul nu respecta forma pusa la dispozitie de AC, acesta nu va fi luat in considerare.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acestsens (art.11 alin 7 din HG 925/2006)Formularul nr. 12G - Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenori.Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora si dupa caz, acordul acestuia / acestora.Subcontractantii declarati vor completa ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - Formularul 12 C ?i Formularul 12 F ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Nota: Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: -fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv-ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii, lista in care sunt trecuti subcontractantii cu datele de identificare si activitatile care se vor subcontracta.Nota: Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea tehnica si profesionala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competenteOfertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in curs de certificare), in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in curs de certificare), in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, valabile la data depunerii ofertei.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Proiectul are finantare europeana si data limita pentru implementare aprilie 2015 iar neatribuirea cat mai urgent a conractului de lucrari duce la nerealizarea acestora in termen, nerespectarea calendarului activitatilor si graficului cererilor de rambursare - anexe la contractul de finantare si, la pierderea finantarii nerambursabile
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S209-343811din30.10.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 12:00
Locul: sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Axa Prioritara 5 ?« Dezvoltarea durabila si promovarea turismului », Domeniul de Interventie 5.2 ? « Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale ?i cre?terea calita?ii serviciilor turistice»
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Negocierile se vor derula pana in momentul in care, fiecare participant la negocieri declara ca propunerea financiara pe care a prezentat-o nu mai poate fi imbunatatita. Dupa finalizarea negocierilor cu toti candidatii, autoritatea contractanta va transmite candidatilor invitatia de reconfirmare a rezultatului negocierilor, prin depunerea unei oferte finale (propunerea tehnica finala si propunerea financiara finala cerute prin Fisa de date a achizitiei, precum si Scrisoarea de inaintare - ETAPA II ? FINALA (Formularul nr. 2)). Candidatul nu are dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere. Oferta prin care elementele stabilite in procesul de negociere sunt schimbate va fi considerata neconforma si va fi respinsa.In cazul in care, in urma derularii rundelor de negocieri, pe locul I se afla doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa prezinte o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara A.D.I Molivisu
Adresa postala: Comuna Arefu, DN7C, Casa de cultura, etaj 1, biroul 4, jud. Arges, Localitatea: Arefu, Cod postal: 117042, Romania, Tel. +40 348525898, Email: [email protected], Fax: +40 348525898
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer