Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CS 2 ?Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor?


Anunt de participare (utilitati) numarul 119415/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala:  Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul Companiei, Tel. 0233/233340 int 140, In atentia:  Stefana Hangan-Stan, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0233/218937, Adresa internet (URL):  www.apaserv.eu, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CS 2 ?Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Piatra Neamt, Dumbrava Rosie, Alexandru cel Bun, Roman, Tirgu Neamt, Vinatori Neamt, Bicaz, Savinesti, Roznov, Zanesti, Podoleni, Sabaoani, Tasca (sat Ticos)
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Asistenta tehnica pentru supervizare lucrari? Asistenta tehnica a proiectantului pe durata lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii
Valoarea estimata fara TVA: 14, 957, 501RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 250000 lei.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare 79, 14%Cofinantare nationala 20, 86%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se prezinta:
1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura -Formularul 4
2.Declaratii privind eligibilitatea -Formularul 13.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 -Formularul 2 + Cazier judiciar al companiei (Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document declaratie pe propria raspundere -Formularul 3- semnata de catre persoanele autorizate)+ Certificat de atestare fiscala (echivalent)+Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale +Certificat pentru plata CAS (daca autoritatile fiscale nu colecteaza CAS)
4.Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta -Formularul 5
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, sau autoritati administrative sau judiciare, sau asociatii profesionale care au competente in acest sens.De asemeni trebuie dovedita: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Operatorul economic trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, iar conform cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, sa dovedeasca faptul ca are in obiectul de activitate, activitatile prevazute in contract
In cazul unei asocieri, fiecare asociat prezinta documentele solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: a)Media Cifrei de Afaceri a ofertantului in domeniul de activitate care face obiectul contractului pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7000000 Euro. In cazul in care ofertantul este un consortiu de firme, se ia in considerare media cifrei de afaceri cumulata a membrilor consortiului.
b)Lichiditatea generala a ofertantului trebuie sa fie de minim 100 % - in cazul in care ofertantul este un consortiu de firme, criteriul lichiditatii se aplica pentru fiecare membru al consortiului.
c) Ofertantul va trebui sa faca dovada, ca pe intreaga perioada de derulare a proiectuluiareacces exclusiv si cert la surse de finantare de minim 700.000 euro, echivalentul a 6 luni de finantare a proiectului. In cazul in care Ofertantul este un consortiu de firme, criteriul accesului la surse de finantare solicitat, trebuie indeplinit de consortiu.Se va completa ? Formularul nr. 6- INFORMATII GENERALE -Declaratie privind cifra de afaceri si profitul din Documentatia de atribuire - Sectiunea 4 ? Formulare.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro, se va folosi pentru conversie pentru anul respectiv, rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
1.Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea candidaturii a implementat:
-Cel putin un contract care a avut ca obiect supervizarea lucrarilor din cadrul contractelor de ?executie? si/sau ?proiectare si executie? in infrastructura de alimentare cu apa potabila si decolectare/tratare apa uzata urbana, finantate din fonduri publice, de complexitate asemanatoare si cu o valoare de minim 3.500.000 euro
-Unul sau mai multe contracte, finantate din fonduri publice, care au avut ca obiect supervizarea lucrarilor din cadrul contractelor ?deexecutie? si/sau ?de proiectare si executie?, pentru:
-constructie aductiune apa potabila in zona urbana care sa includa instalarea a cel putin 6 km conducte de aductiune apa potabila, cu diametre mai mari sau egale cu DN 600;
-constructie pentru retea de alimentare/distributie apa potabila urbana cu o lungime de minim 20 km.
-Constructie sau reabilitare pentru o statie de pompare apa potabila cu o capacitate de cel putin 1000 mc/ora.
-constructie sau reabilitare rezervoare de apa potabila cu capacitate de cel putin 3000 mc
-constructie pentru retea de canalizare cu statii de pompare, cu o lungime de minim 25 km
-constructia sau reabilitarea unei Statii de Epurare Ape Uzate cu treapta tertiara/sau tehnologie echivalenta, cu o capacitate de minim 80000 PE.Note:
1. Valoarea contractelor care vor fi luate in considerare sunt, fie valorile totale alecontractelor de servicii respective, in cazul in care ofertantul a actionat ca unic contractant, fie o parte din valoarea totala a contractului de servicii, corespunzatoare cu cota parte din participarea sa in asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici .
2. Lucrarile de constructie minimale mai sus mentionate, pot fi parte din unul sau din mai multe contracte de supervizare lucrari realizate de catre ofertant in ultimi 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Mod intelegere obiective proiect
20%
Descriere: Detalii in cap 6 din Fisa de date - Etapa II
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere: Detalii in cap 6 din Fisa de date - Etapa II
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA ACTIVITATILOR
25%
Descriere: Detalii in cap 6 din Fisa de date - Etapa II
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S53-087243 din 17.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 12:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante - Piatra neamt, str Lt. Draghiescu, nr. 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici. Se prezinta imputernicirea in original si copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program: POS Mediu - Axa prioritara 1Proiect: "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Neamt"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Conform art. 85 alin.2 din OUG 34/2006, in prima etapa, de selectie a candidaturilor, Autoritatea contractanta intentioneaza sa selecteze un numar minim de 5 candidati si un numar de maximum 8 candidati in vederea transmiterii catre acestia a invitatiei de participare la etapa de depunere a ofertelor.Criterii de selectie: Capacitatea tehnica - maxim 80puncteCapacitate economico-financiara - maxim 20 puncteAlte cerinte minime, in completare la conditiile prezentate la sectiunea III.2): Se solicita, certificare ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, ISO 27001 sau echivalent. In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea de certificari pentru standarde ISO 9001. ISO 14001. OHSAS 18001. ISO 27001 trebuie indeplinita de cel putin un membru al asociatieiResurse umane: Operatorul economic sau grupul de operatori trebuie sa dovedeasca / demonstreze ca dispune de personal care cuprinde urmatorii specialisti principali si care trebuie sa dovedeasca urmatoarele calificari/abilitati: Expert principal 1: Lider de echipa ? Team LeaderExpert principal 2: Lideradjunct de echipaExpert principal 3: Inginer infrastructura apa si apa uzataExpert principal 4: Expert tratare apa uzata / apa potabilaExpert principal 5: Atasamentist sefAlti experti: diriginti de santier, inginer mecanic, inginer Automatizari/SCADA, atasamentisti, inginer proiectant, verificator autorizat de proiect, inginer electrician, expert in protectia mediului, inginer in constructii de drumuri
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256 ^2 alin 1 lit. a) din OUG 34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 10 de zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Companiei Judetene Apa Serv SA
Adresa postala:  Str. Lt. Draghiescu, nr 20, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233233340, Email:  [email protected], Fax:  0233218937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2011 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer