Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cumpararea de piese pentru repararea/intretinerea parcului de autocamioane,utilaje agricole,utilaje forestiere si utilaje terasiere


Anunt de participare numarul 148240/30.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA-DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Stasiuc Iulian, Fax: +40 230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania, Punct(e) de contact: .
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cumpararea de piese pentru repararea/intretinerea parcului deautocamioane, utilaje agricole, utilaje forestiere si utilaje terasiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 951, 259.7 si 3, 731, 318.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual in functie de necesitatile achizitorului. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de: 1852459, 05 LEI . Cantitatea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este specificata in caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CUMPARARE PIESE PENTRU REPARARE SI INTRETINERE AUTOCAMIOANE, UTILAJE FORESTIERE, AGRICOLE SI TERASIERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform precizarilor din caietul de sarcini.Cantitatile (atat minime cat si maxime) sunt estimative, nefiind obligatorii. Cantitatea efectiv achizitionata va fi in functie de necesarul inregistrat pe durata derularii acordului cadru. Cantitatile minime nu sunt obligatorii. Cantitatile maxime de piese individuale pot fi depasite cu conditia nedepasirii valorii acordului cadru. Achizitia efectiva se face etapizat, pe baza de nota de comanda. Achizitorul isi rezerva dreptul de
a comanda numai ceea ce ii va fi necesar atat pe parcursul acordului cadru cat si cel al contractelor subsecvente.Valoarea estimata fara TVA: intre 1951259, 7 lei si 3731318, 1 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 951, 259.7 si 3, 731, 318.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea maxima a acordului cadru) este de 74626 lei. Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului.Garantia de participare va fi valabila pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui in conf.cu art.86, alin.1 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul poate opta pentru constituirea prin virament bancar in contul Directiei Silvice Suceava cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400 sau printr-un instrument de garantare emisde o societate de asigurari.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. NOTA : garantia se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP scanata la sectiunea ?Documente de calificare? conf. art.18 din HG 1660/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art. 90, alin.1-3 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare:
-Declaratie privind eligibilitatea (se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori daca este cazul);Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director tehnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist DSSuceava, ing. Stasiuc Iulian ? sef birou mecanizare. DS Suceava, ing. Constantin Lazar ? resp. achizitii DS Suceava;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181?-se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c1) si d).
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.Din certificate trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiilemprevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al
respectivului operator economic;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.
Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in oferta :
-Autorizatie tehnica valabila la data limita de depunere a ofertelor eliberata de Registrul Auto Roman prin care face dovada ca este autorizat tehnic, pentru vehiculelepentru care depune oferta, in urma auditului de evaluare a capabilitatii tehnice, efectuat in conformitate cu prevederile OG nr.82 / 2000, aprobata prin Legea 222 / 2003, cu modificarile si completarile ulterioare si RNTR ? 9 / 2005 ? clasele I, II si IIIAutorizare pentru inspectie tehnica periodica (SITP), in conformitate cu reglementarile Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului RNTR-1 - aprobate prin Ordinul Ministrului Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr. 2133 din 8 decembrie 2005;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta Nr.1
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 3 600 000 lei. Se
va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) atat in lei cat
si in euro, in formularul B. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR
Se vor mai depune in copie: bilantul contabil pe 2012 , inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul B-in originalCopie bilant contabil 2012
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari/prestari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor ) continand valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor ) au prestat/furnizat la nivelul a maxim 2 contracte servicii in valoarea cumulata de max 540000 leisi/sau produse in valoare cumulata de max 1260000 lei .
.
Cerinta nr. 2
Documente edificatoare care atesta ca ofertantul detine (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) cel putin un service auto autorizat pe raza administrativ teritoriala a municipiului Suceava pentru vehiculele din caietul de sarcini.
Cerinta Nr. 3
Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul
economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .
Cerinta minima obligatorie :
1. detine sau poate dispune de service mobil pentru efectuat revizii sau/si reparatii pe raza administrativa a judetului Suceava
2. detine sau poate dispune de autotractor cu remorca trailer pentru efectuat depanari(pentru toate tipurile de vehicule mentionate in prezenta documentatie) pe raza administrativa a judetului Suceava
Cerinta Nr.4
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru revizii/reparatii la utilajele forestiere si calificarea acestuia (personalul va fi asigurat pentru utilajele forestiere, TAF si IFRON fabricate in Romania)
Ofertantul trebuie sa detina si sa depuna in oferta cerificat ISO 9001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune: Formularul 12 D, 12 E din sectiunea FORMULARE Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea de unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;. Se va lua in calcul cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se vor prezenta si depune : Formularul E din sectiunea Formulare. Formularul E va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie. (se vor prezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul? , purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic.Documente doveditoare de indeplinire a cerinteiCompletarea Formularului nr. 12 H din Anexa Formulare. Se pot anexa orice documente care pot demonstra indeplinirea cerintelor minimale.Se va completa si depune: CV-uri, contracte de angajare, contracte de colaborare, angajament de sustinere, etc.Atestarea indeplinirii acesteicerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alt document echivalent. Se accepta si ofertanti pentru care auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa fie transmisa certificarea propriu zisa.NOTA : Nu se accepta adeverinteeliberate de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul proces de reofertare: pretul; b) eventualele limite ale valor pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu este cazul (cu respectarea preved art 202 din OUG 32/2006);c) sistemul informatic va pune la dispozitia participant la procesul repetitiv de reofertare inform referitoare la preturi, valori noi prezentate sau nr particip la LE.Numarul de runde ale LE: 1 (una).LE va incepe la 2 zile lucrat de la transmit invit.Durata rundei: 1 zi.Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Avand in vedere obligatia AC prevazuta in art 202 alin 1 din OUG 34/2006 de a verif eventualele oferte cu pret aparent neobisnuit de scazut, ofertantii vor depune la sediul AC, in termen de 48 de ore de la finaliz ultimei runde a LE, docum justific referit la fundament economica a modului de formare a pretului, aferente valorii ofertate in ultima runda a LE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^ din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer