Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cursuri de perfectionare pentru personalul muncitor din activitatea de producere a energiei electrice in hidrocentrale.


Anunt de participare (utilitati) numarul 117612/23.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0213032584, In atentia:  Laurean Cetatean, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cursuri de perfectionare pentru personalul muncitor din activitatea de producere a energiei electrice in hidrocentrale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Locatiile prestatorului cf. caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va atribui cate un contract subsecvent in fiecare an in valoare estimata de 600 000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza achizitioanrea de cursuri de perfectionare pentru personalul muncitor, impartite in loturi astfel:
? lotul I : Cursuri de perfectionare pentru electricieni (Curs 1 ?Statii electrice si protectii?si Curs 2 ?Hidroagregate SCADA? din sectiunea II a caietului de sarcini)
- lotul II : Cursuri de perfectionare pentru masinisti (Curs 3 ?Turbine si instalatii auxiliare?si Curs 4 ?Echipamente hidromecanice si actionari hidraulice? din sectiunea II a caietului de sarcini
- lotul III : Cursuri de perfectionare agenti hidrotehnici (Curs 5 ?Urmarirea comportarii constructiilor hidrotehnice in exploatare? din sectiunea II a caietului de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini ? lotul I : Cursuri de perfectionare pentru electricieni (Curs 1 ?Statii electrice si protectii?si Curs 2 ?Hidroagregate SCADA? din sectiunea II a caietului de sarcini)
- lotul II : Cursuri de perfectionare pentru masinisti (Curs 3 ?Turbine si instalatii auxiliare?si Curs 4 ?Echipamente hidromecanice si actionari hidraulice? din sectiunea II a caietului de sarcini
- lotul III : Cursuri de perfectionare agenti hidrotehnici (Curs 5 ?Urmarirea comportarii constructiilor hidrotehnice in exploatare? din sectiunea II a caietului de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: lotul I :3.310 lei, lotul II: 2.210 lei, lotul III: 460 leiGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, b) Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta c) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului
Certificat de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 Documente aflate in termenul de valabilitate care sa ateste ca ofertantul este acreditat CNFPA, Ministerul Educatiei, cercetarii, Tineretului si Sportului, sau echivalent, pentru cursurile ofertate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale pentru contracte similare in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
b) Informatii generale, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv 2008, 2009, 2010, trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimativa a contractului subsecvent pentru fiecare lot ofertat, respectiv : lotul I :662.846 lei, lotul II: 443.218 lei, lotul III: 93.936 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, respectiv servicii de invatamant, in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite. Suma valorilor in lei a contractelor de servicii mai sus mentionate trebuie sa fie cel putin egala cu : lotul I :331.423 lei, lotul II: 221.609 lei, lotul III: 46.968 lei din ale caror obiecte sa rezulte ca s-au asigurat servicii similare, finalizate in ultimii 3 ani. Fisa/fisele de informatii privind experienta similara: Pentru contractele de prestari servicii similare care indeplinesc cerinta minima de mai sus
b)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractele similare finalizate, prezentate ca experienta similara conform declaratiei mai sus mentionate.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Informatii referitoare la Echipa de lucru: 1. Lista cu lectorii care participa la indeplinirea contractului de servicii, cu precizarea calitatii de angajat sau de colaborator ? in original;2. Depunerea pentru fiecare lector, care va participa la programele de instruire ofertate, a CV-urilor in format european, semnate si documente (diplome, atestate, certificate de absolvire etc..) din care sa reiasa informatii, cum ar fi :
?vechimea in formarea profesionala si experienta in activitatea de exploatare/distributie/productie a energiei electrice;?experienta in formarea profesionala, calificarea in domeniul tematicii cursului, experienta in productie;?titluri stiintifice, diplome, publicatii in domeniu.e) Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, la nivel national, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului.Documente care confirma certificarea sistemului de management al calitatii prestatorului de servicii, conformSR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.07.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 11:00
Locul: Sediul SC Hidroelectrica SA Bucuresti Str. Constantin Nacu nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru va fi finantat din surse proprii. Se va incheia un acord cadru cu un singur operator economic pentru fiecare dintre cele 3 loturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala:  str. Constantin Nacu, nr 3, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 0213032500, Email:  [email protected], Fax:  0213032564, Adresa internet (URL):  www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2011 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer