Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - de metering al centralelor din exploatarea S.H. Curtea de Arges


Anunt de participare (utilitati) numarul 47927/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: CURTEA DE ARGES, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: SUCURSALA HIDROCENTRALE Curtea de Arges - Ing. Marin ZLATE, Tel.0248507282, In atentia: Ing. Marin ZLATE, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
de metering al centralelor din exploatarea S.H. Curtea de Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centralele hidroelectrice de pe raul Arges, Dambovita si Raul Targului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
« Sistemde metering al centralelor din exploatarea SH Curtea de Arges cuprinde extinderea sistemului de metering implementat la SC Hidroelectrica SA pentru 26 de amplasamente (centrale hidro)aferente SH Curtea de Arges, sistem de achizitie, prelucrare si afisare locala a valorilor masurate, extinderea platformei centrale pentru noile puncte de masura ( software si hardware de comunicatie).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33263400-5 - Contoare de electricitate (Rev.1)
30232510-2-Dispozitive de inregistrare a datelor (Rev.1)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26 amplasamente in centralele hidroelectrice definite in Caietul d esarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 244, 822.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.06.2008 pana la 29.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20000 lei, pentru IMM-uri 10000 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA, pentru IMM-uri 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata prin OP in termen de 30 zile de la dataacceptarii la plata a facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat( bugetul consolidat) , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie aBilantuluicontabil pe ultimul an, vizat de organele competente , Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei fara TVA, SA FIE egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 3 000 000 lei fara TVA.
Solvabilitate patrimoniala pe ultimul an: (capital propriu/total pasiv x 100) > 30%;Lichiditate generala pe ultimul an: (Active circulante/datorii curente x 100) >100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind lista principalelorlivrari de produse similarein ultimii 3 ani, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Se va prezenta informatii:
-despre un contract de lucrari sau de furnizare care din punct de vederefizic si /sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract-despre cel mult 3 contracte de lucrari sau de furnizare care din punct de vederefizic si /sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 50% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termen de livrare, montare, PIF
5%
Descriere:
3.
Garantia pentru echipamentele livrate , mai mare decatgarantia solicitata prin caietul de sarcini
5%
Descriere:
4.
Posibilitatea oferirii protocolului de comunicatie gratuit
10%
Descriere:
5.
5. Alte facilitati
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10984AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin numerar la casieria sucursalei cand se ridica documentatia sau prin OP in contul RO78RNCB0024010067260001, deschis laBCR Curtea de Arges.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 11:30
Locul: Sediul S.H. Curtea de Arges din Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr.82, judetul Arges,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Strada Victoriei, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a oricarui act administrativ emis deautoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din SH Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer