Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Definitivarea si amenajarea Parcajului Subteran de pe platforma Palatului Parlamentului


Anunt de participare numarul 97348/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR nr.2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA-Intrarea B4S1, Tel.021.414.16.70, In atentia: HERMINA BACIU, Email: [email protected], Fax: 021.313.08.89, Adresa internet (URL): www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Definitivarea si amenajarea Parcajului Subteran de pe platforma Palatului Parlamentului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parcajul Subteran de pe platforma Palatului Parlamentului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de constructii si instalatiile aferente la obiectivul de investitii "Definitivarea si amenajarea Parcajului Subteran de pe platforma Palatului Parlamentului"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind executia lucrarilor se regasesc in Caietul de sarcini si in documentatia de proiectare, intocmita de proiectantul SC IPCT SA, care este parte a Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 737, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare-200.000 lei, valabilitate-120 de zile de la data deschiderii ofertelor-garantie de buna executie-5% din valoarea contractului fara TVA in conditiile contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va face in conformitate cu prevederile contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se va solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori economici numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind eligibil.-Cer.oblig.: prez.Formular 12A;
2.Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181-Cer.oblig.:
a)prez.Formular 12B;
b)se vor prezenta certif. constatatoare privind indepl.obligat.exigib.de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asig.soc.catre bugetele componente ale buget. general consolidat, valab.la data depunerii ofert. in orig. sau copie legalizata:
2.1-Certific. de atestare fisc. ptr. pers. jurid. (orig. sau copie legaliz.)-elib. de A.N.A.F. teritoriala, valab.la data desc.
2.2-Certific.fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice (original sau copie)-eliberat de primaria locala, valab.la data desc.
3.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Pentru persoane juridice romane:
Cerinte oblig.: certif. constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului-original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte:
-ca societatea are ca obiect activitatea de lucrari de constructii-montaj care face obiectul licitatiei;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activ./dizolvarea pers.jurid.
Pentru persoane juridice straine:
-Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesionala in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil
2.Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta obligatorie: se vor prezenta Bilantul contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizate si inregistrate la Administratia Finantelor Publice si, dupa caz, rapoarte anuale ale administratorilor.Se impune ca cer.min.incheierea exercitiilor fin.-cont. ale anilor 2007, 2008, 2009 pe profit.2.Cerinta obligatorie: Se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie anuala de 5.000.000 lei pe ultimii trei ani.Se va prezenta forumularul IG.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princ.lucr.in ult.5 ani;2.Exp.simil.;3.Decl.pr.echip.th., ut., inst.;4.Inf.privind pers.th.de spec.si de asig a calit.;5.Alte aut.specif.dom.de activ.;6.Inf.priv. asoc.;7.Inf.priv.subcontr.;8.Stand.de asig.calit.;9.Oblig.ref.la cond.de munca si de prot.muncii;10.Stand.de asig.a manag.resp.soc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cer.min.: Se va prez.o lista a lucr.ex.in ult.5 ani insotita de certif.de buna ex.ptr.cele mai imp.lucr.si care va cont.val., per.si loc.ex.lucr., mod.de indepl.a oblig., benef., indif.daca ac.sunt aut.contr.sau clienti priv.Conf.lucr.ex.se real.printr-o decl.scrisa a op.ec.(Form.12F).2.Cer.min.: incep.si fin.in ult.5 ani a unui contr.sau contracte care a/au avut ca ob.real.unor lucr.simil.a caror val.cum.sa fie eg. cu 13.500.000lei ptr.care se vor prez.cert.de buna ex.care va cont.val., per., si locul ex.lucr, modul de ind.a ex.lucr., indif.daca ac.sunt aut.contr.sau cl.priv.3.Cer.min.: Se va prez.o decl.refer.la ut., ins., echip.th.de care disp.op.ec.ptr.indepl.coresp.a contr.de lucr.(Form.12H)4.Cer.min.: Se vor prez.inf.ref.la pers.th.de spec.de care disp.sau al carui angaj.de part.a fost obt.de catre of.ptr.indepl.coresp.a contr.de lucr., inf.ref.la st., preg.prof.si calif.pers.de cond.precum si ale pers.resp.ptr.lucr.ce se vor exec.;ef.medii an.ale pers.ang.si ale cadr.de cond.in ult.3 ani(Form.12I si 12IPC).5.Cer.min.: Se vor prez.lis. si aut.si/sau cert. prof.valab.ale pers.ang.ptr.ex.lucr.de inst.el., de sudura, ale resp.th.cu exec.pe dom.ctii civ., ind.si dom.drumuri, si ale resp.cu contr.si asig.calit.6.Cer.min.: Mai multi op.ec. au dr.de a se asoc.cu scop.de a dep.of.com. fara a fi oblig.sa isi leg.din p.d.v.form.asoc.(form.AS).Aut.contr.va sol.ca asoc.sa fie legal.numai in cazul in care of.com.este decl.cast.7.Se vor completa form.12 G cu subc.si spec.ac.;subcontr.au oblig.de a compl.form. inf. gen.IG.8.Cert.emise de org.indep.care atesta resp.stand.de asig.a calit.-mediu-securit.si sanatate ocup.Se va prez.cert.op.ec.cf.SR EN ISO9001-2001 sau ult., SR EN ISO 14001:2004 sau ult., OHSAS 18001:2004 sau ult., valab.la data of.In cf.cu princip. rec.recip.se accepta cert.echiv.emise de org. in alte st.ale UE. 9.Of.vor ind.in cadrul of. faptul ca la elab. ac.au tinut cont de oblig.ref.la cond.de munca si prot.muncii, in cf.cu legisl. in vig.10.Cert.emis de org.indep.care atesta resp.stand.de manag.al resp.soc.priv.activ.din dom.constr.Se va prez.certif.op.ec.cf.SA8000:2008 sau ult., valab.la data of.In cf.cu princip.rec.recipr.se acc.certif.echiv.emise de org.in alte st.ale UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
58/340
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 12:00
Locul: CAMERA DEPUTATILOR-Palatul Parlamentului str.Izvor nr.2-4 sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise care vor preciza datele de identificare ale reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia generala pentru dezvoltare
Adresa postala: str.Izvor nr.2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.021-414.16.70, Email: [email protected], Fax: 021-313.08.89, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer