Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea de gestiune a seviciului de iluminat public al comunei Vetel


Concesionare numarul 1415/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VETEL (CONSILIUL LOCAL VETEL)
Adresa postala: str. Mihai Eminescu, nr. 256, Localitatea: Vetel, Cod postal: 337525, Romania, Punct(e) de contact: CONSILIUL LOCAL VETEL, Tel.0254/237733, In atentia: ZASLOTI AURELIAN, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0254/237847, Adresa internet (URL): www.primaria-vetel-hd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea de gestiune a seviciului de iluminat public al comunei Vetel
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ-teritorial al comunei Vetel
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea de gestiune a seviciului de iluminat public al comunei Vetel, conform documentatiei de atribuire
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
34993000-4-Iluminat stradal (Rev.2)
50232110-4-Reconditionarea instalatiilor de iluminare publica (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 500, 120 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire declaratie privind eligibilitatea semnata de reprezentantul legal al ofertantului si stampilata, referitoare la art. 180 din OUG 34/ 2006, completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea IV;declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/ 2006, Formularul 12 B dinsectiunea IV; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in original sau in copie legalizata; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original sau in copie legalizata;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuirePentru a putea fi declarat admis ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra de afaceri medie anuala de cel putin 200.000 euroDocumente care dovedesc situatia economica si financiara a ofertantului: 1 declaratie referitoare la cifra medie de afaceri completata conform Formularului B2 - Informatii generale;2 bilantul contabil de la 31.12.2009 inregistratla autoritatea fiscala competenta;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuireOfertantul trebuie: sa prezinte lista cu contracte de prestari servicii cu obiect similar din punct de vedere tehnic, care s-a executat in ultimii 3 ani; Dovada derularii inultimii 3 ani a cel putin unui contact avand ca obiect modernizarea si intretinerea iluminatului public a carui valoare sa fie de min. 80000 euro/contract si cel putin 700 puncte luminoase /contract. In acest sens se va prezenta cel putin o copie dupa cel putin un contract si cel putin o recomandare in care se vor preciza nr.de puncte luminoase modernizate;Recomandare din partea beneficiarului contractului, mentionat la aliniatul precedent, din care sa rezulte scaderea consumului de energie a iluminatului public fata de situatia dinainte de modernizare. Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar cu care s-a semnat un contract avand ca obiect modernizarea a cel putin 700 puncte luminoase in sistemele de iluminat public, iar lucrarile au fost finalizate si receptionate si s-a obtinut o reducere a consumului de cel putin 45 %. Sa asigure(in dotare proprie sau dovedite prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) acele echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului; sa dispuna de personal calificat propriu, cu contracte de munca pe durata nedeterminata, pentru derularea contractului supus procedurii de licitatie deschisa; personalul angajat in derularea contractului de concesiune sa aiba o vechime de minim 1 an. Se nominalizeaza persoanele cu rol in derularea contractului. Se vor anexa CV-urile acestora si copii dupa orice atestat/calificare/autorizatie, etc., disponibil pentru executarea contractului din momentul semnarii acestuia. Sa prezinte certificat de atestare profesionala in iluminat CAPI TOTAL pentru personalul care proiecteaza sistemele de iluminat (minimum doua persoana angajate).
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economicFactor de evaluareA.Punctajul financiar PF: Pondere 55 puncteB.Punctajul tehnic PT: 45 puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 10.05.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA-IULIA
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU NR. 1, Localitatea: ALBA-IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
COMUNA VETEL (PRIMARIA COMUNEI CETEL) - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU, Localitatea: VETEL, Cod postal: 337525, Romania, Tel.0254237733, 0731260460, Email: [email protected]; [email protected]; [email protected], Fax: 0254237847, Adresa internet (URL): www.primaria-vetel-hd.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 19:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer