Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea de gestiune prin concesiune a serviciilor de precolectare, colectare, transport si depozitare adeseurilor menajere de pe raza comunei Mitreni


Concesionare numarul 2369/23.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mitreni
Adresa postala: Str. Musetelului, Nr.187, Mitreni, Calarasi, Localitatea: Mitreni, Cod postal: 917175, Romania, Punct(e) de contact: Traian Hulea, Tel. +40 242525450, Email: [email protected], Fax: +40 242525322, Adresa internet (URL): www.primariamitreni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea de gestiune prin concesiune a serviciilor de precolectare, colectare, transport si depozitare adeseurilor menajere de pe raza comunei Mitreni
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Satele Mitreni, Clatesti si Valea-Rosie, comuna Mitreni, judetul Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea de gestiune prin concesiune a serviciilor de precolectare, colectare, transport si depozitare adeseurilor menajere de pe raza comunei Mitreni
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
? precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere, inclusiv al deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special;? sortarea deseurilor municipale;? depozitarea controlata a deseurilor municipale;? colectarea, transportul si neutralizarea deseurilor animaliere provenite din gospodariile populatiei;? colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.);? colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor propietate individuala.
Valoarea estimata fara TVA: 605, 322.6 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru ofertanti: prezentare Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articoului 69 ind.1 din OUG 34/2006 si Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. De asemenea, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si declaratie privind neincadrarea in prevederile articoului 69 ind.1 din OUG 34/2006 .Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de concesiune a serviciului public, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;b) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.c) a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotarare definitive a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.d) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta , in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta obligatorie pentru ofertanti: 1. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat consolidat;2. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local.Pentru a demonstra aceasta cerinta vor fi prezentate documente edificatoare: ? certificate fiscale? alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: a. fie o declaratie pe propria raspundere;b. fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul semnata si stampilata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu indeplineste prevederile art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.Certificatele prezentate se vor afla in mod obligatoriu in termenul de valabilitate precizat de autoritatea emitenta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :1. Minciuna Tudorica, 2. Podaru Gheorghe, 3.Vasile Ionel, 4. Iosif Constantin, 5. Voicu Geta-Mihaela, 6. Chirnogeanu Florin-Nicusor, 7. Albu-Nedelcu ion, 8. Vasile Mircea, 9. Culea Tudor, 10. Paceagiu Gheorghe, 11. Alexe Mihaita, 12. Traznitu Dumitru, 13. Panait Laurentiu, 14. Nedelcu Ion, 15. Hulea Traian, 16. Ghioca Aurelia, 17. Toma Florica, 18. Marinciu Elena, 19. Iosif Marilena, 20. Tudor Iuliana, 21. Bolboaca Vasile, 22. Mageanu Daniela-Viorica. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritorialadin care sa rezulte domeniul principal de activitate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. De asemenea, subcontractantii a peste 10% din servicii trebuie sa prezinte acest document).Certificatele constatatoare se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.2. Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri - minim clasa 3 conform art. 10 lit. c) din H.G. 745/2007, licenta valabila la data limita de depunere a ofertelor.Licenta se va prezenta in copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de semnarea contractului trebuie sa prezinte licenta in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Prezentarea unui document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei / autorizatiei / atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati (in conformitate cu prevederile art. 8 alin. 1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin H.G. nr. 745/2007).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriSe solicita demonstrarea faptului ca media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani financiari incheiati este cel putin egala cu 605322, 6 lei.Se vor prezenta orice documente (de exemplu: bilanturi contabile, rapoarte de audit, extrase de bilant, balante, etc.)Modalitatea de indeplinireInformatii generale despre ofertant - Formularul 9Media cifrei de afaceri globale se va calcula prin impartirea sumei valorilor cifrei de afaceri anuale a anilor 2010, 2011, 2012, exprimata in lei, la 3.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual Lei/euro comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012.In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Se solicita demonstrarea faptului ca media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani financiari incheiati este cel putin egala cu 605322, 6 lei.1. Prezentarea in original a Formularului 9 - Informatii generale din Sectiunea Formulare.2. Se vor prezenta orice documente (de exemplu: bilanturi contabile, rapoarte de audit, extrase de bilant, balante, etc.) aflate la dispozitia operatorilor economici ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Alin. (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)Alin. (3). Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicaCerinta obligatorie pentru ofertanti: Lista principalelor servicii de salubritate prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii in domeniul serviciului de salubrizare a localitatilor, se confirmaprin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; in cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti; se vor lua in considerare in vederea intocmirii listei, atat contractele finalizate, cat si contractele in derulare.Modalitatea de indeplinire1.Declaratie privind lista principalelorprestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani (se va completa Formularul 10).2.Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 11) pentru contracte similare, in derulare sau finalizate in decursul ultimilor 3 ani.Certificate/ documente din partea altor beneficiari (in baza art. 188, alin 2 din OUG nr.34/2006)Cerinta obligatorie pentru ofertanti: Se va prezenta cel putin un certificat/ document emis de catre unul sau mai multi beneficiari pentrucontractede delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 11) pentru contracte similare, in derulare sau finalizate in decursul ultimilor 3 ani.Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru prestarea serviciilorCerinte obligatorii pentru ofertanti: * Informatii privind efectivele medii de personal din ultimii 3 ani* dovada asigurarii personalului de specialitate minimal solicitat, cu evidentierea a cel putin unei persoane cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Modalitatea de indeplinirePrezentareaFormularului 13 si a Formularului 14Informatii privinddotarile specifice necesare indeplinirii contractuluiCerinta obligatorie pentru ofertanti: Declaratie referitoare la echipamente tehnice si utilajele din dotare necesare in vederea asigurarii calitatii serviciilor prestate.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul 12.Se va completa un tabel din care sa rezulte numarul de utilaje din fiecare tip care pot fi puse la dispozitie pentru prestarea serviciilor.Cerinte privind standardele de protectie a mediuluiModalitatea de indeplinireCertificat de mediu implementat ISO 14001 pentru activitatile din domeniul salubrizarii, sau echivalent.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatului solicitat, in acesta situatie operatorii fiind descalificati.Cerinte privind standardele de asigurare a calitatiiModalitatea de indeplinireCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001 pentru activitatile din domeniul salubrizarii, sau echivalent.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatului solicitat, in acesta situatie operatorii fiind descalificati.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Prezentarea unui program coerent de implementare a masurilor de protectie a mediului si de gestionare a deseurilor 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.2013
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 21.10.2013 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care pe primul loc sunt clasate oferte cu punctaje egale, departajarea acestora se va face avand in vedere oferta al carei pret este mai mic. In cazul in care preturile ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, se va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii. In acest caz oferta declarata castigatoare va fi oferta cu pretul cel mai scazut.Lipsa sau neprezentarea documentelor in forma si conditiile solicitate prin fisa de date conduc la descalificarea ofertantilor.Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor ofertei. Conform art. 201 din OUG 34/2006 in vederea asigurarii unui tratament egal al operatorilor economici, dupa depunerea ofertelor nu este permisa, pe timpul evaluarii documentelor de calificare, completarea acestora cu alte certificate fiscale/atestate/ diplome/ autorizatii/ contracte, etc., exceptand cazurile in care sunt aplicabileprevederile HG 925/2011 art.11 alin.5, coroborat cuOrdin 509/2011 al ANRMAP.In urma eventualelor cereri de clarificari ale autoritatii contractante se vor accepta doar clarificari, detalieri si nuantari ale ofertei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria comunei Mitreni, compartiment Achizitii publice
Adresa postala: str. Musetelului, nr. 187, Localitatea: Mitreni, Cod postal: 917175, Romania, Tel. +40 242525450, Email: [email protected], Fax: +40 242525322, Adresa internet (URL): www.primariamitreni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2013 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer