Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare al comunei Orasu-Nou prin concesionare


Concesionare numarul 1355/28.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASU NOU (CONSILIUL LOCAL ORASU NOU)
Adresa postala: str. Principalanr. 421, Localitatea: Orasu Nou, Cod postal: 447220, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BETEA, Tel.0261/830001, Email: [email protected], Fax: 0261/830001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare al comunei Orasu-Nou prin concesionare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Orasu Nou si satele apartinatoare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
precolectarea, colectarea, transportul si eliminarea finala a deseurilor menajere de la generatorii de pe raza comunei Orasu-Nou, jud. Satu Mare, persoane fizice si agenti economici/institutii.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90510000-5-Eliminare si tratare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
-
Valoarea estimata fara TVA: 1, 248, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, rezentarea Formular 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 12A - privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, dearatia privind eligibilitatea- in original.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile(2006-2008)din ultimii 3 ani , vizate si inregistrate de organele fiscale competente-in copie simpla.Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani-in original.Cerinta obligatorie-ofertantul sa fi inregistrat profit in ultimii 3 ani
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul 12 ECerinta obligatorie: Realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unuicontract cu obiect de activitate similar obiectului prezentei proceduri.recomandare emisa de beneficiarul serviciilor prestate - in original.formularul 12H Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in original.Cerinta minima 2 autospeciale gunoiere cu o capacitate de peste 10 mc fiecare.formularul 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani. in original.licenta ANRSC clasa 3 sau dovada implementarii unui sistem echivalentPrezentarea certificarii activitatii conform standardelor ISO 9001, ISO 18001 , ISO 14001sau sa faca dovada implementarii unui sistem echivalent.Prezentarea unor documente doveditoare pentru existenta unui depozit, a autorizarii in curs de efectuare a depozitului saua unui contract cu detinatorul unui astfel de depozit in copie simpla.8. Completarea si prezentarea formularului 12J- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii- in original.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
oferta cea mai avantajoasa economic , nivelul redeventei , , nivelul calitativ , tehnic si functional al solutiilor tehnice propuse , asigurarea protectiei mediului
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.03.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: : Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazul nr.8 Satu Mare, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440037, Romania, Tel.: 0261-716375; 0261-713650; 0261-712725, Email: [email protected], Fax: 0261-710501; 0261-713760
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
serviciul juridic din cadrul primariei ORASU NOU
Adresa postala: sat Racsa , str.Principala , nr.494, Localitatea: racsa, Cod postal: 447224, Romania, Tel.0261830001, Email: [email protected], Fax: 0261830001
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2010 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer