Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare al comunei Orasu-Nou prin concesionare


Concesionare numarul 1354/28.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASU NOU (CONSILIUL LOCAL ORASU NOU)
Adresa postala: str. Principalanr. 421, Localitatea: Orasu Nou, Cod postal: 447220, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BETEA, Tel.0261/830001, Email: [email protected], Fax: 0261/830001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare al comunei Orasu-Nou prin concesionare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna ORASU NOU si satele aparinatoare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
precolectarea, colectarea, transportul si eliminarea finala a deseurilor menajere de la generatorii de pe raza comunei Orasu-Nou, jud. Satu Mare, persoane fizice si agenti economici/institutii.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90510000-5-Eliminare si tratare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
-
Valoarea estimata fara TVA: 1, 248, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul 12A - privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 actualizata Declaratia privind el.formularul 12B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata in original;formularul 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original ;igibilitatea- in original.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile din ultimii 3 ani (2006-2008), vizate si inregistrate de organele fiscale competente in copie simpla.2. Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani in original.Cerinta obligatorie: - ofertantul sa fi inregistrat profit in ultimii 3 ani (bilanturi anuale pozitive).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul 12 E Cerinta obligatorie: Realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract cu obiect de activitate similar obiectului prezentei proceduri. recomandare emisa de beneficiarul serviciilor prestate - in original. formularul 12H Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in original. Cerinta minima 2 autospeciale gunoiere cu o capacitate de peste 10 mc fiecare. formularul 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani. in original. licenta ANRSC clasa 3 sau dovada implementarii unui sistem echivalent Prezentarea certificarii activitatii conform standardelor ISO 9001, ISO 18001 , ISO 14001 sau sa faca dovada implementarii unui sistem echivalent. Prezentarea unor documente doveditoare pentru existenta unui depozit, a autorizarii in curs de efectuare a depozitului sau a unui contract cu detinatorul unui astfel de depozit in copie simpla. 8. Completarea si prezentarea formularului 12J- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii- in original.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
oferta cea mai avantajoasa economic , nivelul redeventei , , nivelul calitativ , tehnic si functional al solutiilor tehnice propuse , asigurarea protectiei mediului
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.03.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: : Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazul nr.8 Satu Mare, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-716375; 0261-713650; 0261-712725, Email: [email protected], Fax: 0261-710501; 0261-713760
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
serviciul juridic din cadrul primariei ORASU NOU
Adresa postala: sat RACSA, str.Principala , nr.494, Localitatea: RACSA, Cod postal: 447224, Romania, Tel.0261830001, Email: [email protected], Fax: 0261830001
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2010 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer