Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comunele Atid, Bradesti ?i Ulies, comune componente al ADI ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK?, judetul Harghita


Concesionare numarul 2199/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADI "FEJLODO UDVARHELYSZEK"
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918 nr. 9 et.II, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: Lajos David, Tel. +40 266245140, Email: [email protected], Fax: +40 266245140, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comunele Atid, Bradesti ?i Ulies, comune componente al ADI ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK?, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comunele Atid, Bradesti si Ulies, judetul Harghita comune componente al ADI ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Serviciul ce urmeaza a fii achizitionata este serviciul privind colectarea si transportarea deseurilor menajere de pe raza comunei comunelor Bradesti, Ulies si Atid comune componente al ADI ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK cu urmatoarele caracteristici tehnice: Obiectul: Obiectul contractului consta in dreptul si obligatia de a exploata serviciul public de salubrizare cuprizand activitati de precolectare, colectare, transport si depozitare a reziduurilor solide, cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special, inclusiv dreptul si obligatia de a administra si de a exploata infrastructura tehnico-edilitara aferenta serviciului de salubrizare in aria administrativ-teritoriala a comunei comunelor Bradesti, Ulies si Atid comune componente al ADI ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK pe o perioada de 2 ani.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Prestari servicii de salubrizare conform caietului de sarcini aprobat.Scopul contractului : Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare in comunele Atid, Bradesti si Ulies, comune componente al ADI ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK,
Valoarea estimata fara TVA: 325, 746 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Art. 180Declaratia privind (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul) Formular nr.1-Art. 181Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in art. 181 din OUG nr. 34/2006 (ofertant unic, parteneri)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Formular nr.1-prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? Formular nr.1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 persoanele ( Dl. Presedinte: David Lajos, Membrii comisiei: Dl. Gyorgy Sandor, Dl. Bokor Botond, Dl. Szocs Laszlo;, respectiv membru de rezerva Dl. Gyerko Levente, respectiv adunarea generala a asociatiei dupa cum urmeaza: Dl. Katona Mihaly, Dl. Balint Elemer, Dl. Gyorgy Sandor, Dl. David Lajos, Dl. Bokor Botond, Dl. Benedek Laszlo;, Dl. Albert Matyas, Dl. Bokor Alexandru, Dl. Korpos Bela Stefan, Dl. Gyerko; Levente, Dl. Szocs Laszlo;, Dl. Furi Mo;zes, Dl. Tamas Erno, Dl. Sandor Jo;zsef, Dl. Peter Zoltan, Dl. Nagy Lajos, Dl. Lazar Zoltan.) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor semna cate o declaratie de impartialitate si confidentialitate (prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.)-Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata fata de: 1 Bugetul de stat (bugetul consolidat)2 Bugetul local3 Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original si in traducere legalizata)Nota: din atestarile fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizata (e) sa semneze oferta, documentele ofertei si contractulNota: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la alte fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)- g) din Legea nr. 26/1990, republicata.- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului? conform cu originalul- Autorizatie de functionare / altele echivalente- Prezentarea in copie a licentei ANRSC (de operare sau de participare) si a anexei acestuia, cu valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor - In cazul asocierii este obligatorie prezentarea certificatului de catre liderul asociatiei.-Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente-Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.-In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Note: - Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea, ? Informatii generale, privind informatiile generale ale ofertantului si cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru persoane juridice /fizice straine: Se va prezenta Formularul nr. 9 in original. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin putin 600.000 lei , (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.)
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care fac dovada existentei in dotarea proprie a ofertantului, a parcului de utilaje de lucru si mijloace de transport prezentate ca cerinte minime.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Conditie minima impusa: sa dispuna de utilajele necesare derularii contractului. In caz de asociere aceasta cerinta se imdeplineste in mod cumulativ Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. Este permis si prezentarea unui angajament.Personal: indeplinirea contractului, calificari ale personalului , efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani. Cerinte minime de calificare: sa dispuna de persoanele necesare pentru indeplinirea contractului, persoane cheie vor prezenta CV-uri conform Anexei nr. 10. In caz de asociere aceasta cerinta se imdeplineste in mod cumulativ. Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente. Se va permite si prezentarea unui angajament ? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Informatii privind asocierea (daca este cazul) Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii. Limitele impuse ca conditii de calificare sunt obligatorii pentru toti asociati, in raport cu cota de participare a acestora in asociere. Fiecare asociat participant va prezenta actele de calificare si trebuie sa indeplineasca criteriile de calificare in raport cu cota de participare in consortiu. Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Toti partenerii trebuie sa ramana in forma asociativa prezentata pe toata durata de realizare a contractului.Lista principalelor prestatii in ultimii 3 aniExperienta similara- prezentarea a 1 sau max 2 contracte de servicii de salubrizare, cu comune, orase municipii sau clientii privati) sumacontractului/contractelor sa aiba o valoare cumulatade320.000 Ron fara TVA. Se va prezenta autorizatia de mediu emisa de organul abilitat pentru depozitul de deseuri cu care ofertantul a incheiat contract, precontract sau conventie de depozitare.Prezentarea contractului/precontractului sau conventiei incheiate cu depozitul de deseuri legal autorizat. In cazul asocierii cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Standarde de asigurarea calitatii. Certificat ISO 9001 sau echivalent din domeniu . In cazul asocierii este obligatorie prezentarea certificatului de catre liderul asociatiei.Standardele de protectia mediului- certificat ISO 14001 sau echivalent . - Autorizatia de mediu emisa de Agentia de Protectia Mediului din teritoriu sau document echivalent din tara de origine In cazul asocierii este obligatorie prezentarea certificatului de catre liderul asociatiei.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 15.00Pretul ofertei 85.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.08.2012 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale modalitatea de departajare va fi pretul reofertat, solicitat in acest sens de catre Autoritatea contractanta. Reofertarea va fi transmisa la adresa autorita?ii contractante intrun plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Pe baza art. 256 alin (1) lit b)din OUG 34/2006 data limitapentru formularea eventualelor contestatii in cazul actual este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a comunicarii rezultatului.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
ADI ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK, ,
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918 nr.9 etaj II, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel. +40 266245140, Fax: +40 266245140
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer