Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Demolare si reconstruire Camin Cultural Birtin


Anunt de participare numarul 104824/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VADU CRISULUI
Adresa postala:  LOCALITATEA VADU CRISULUI NR.55, Localitatea:  Vadu Crisului, Cod postal:  417615, Romania, Punct(e) de contact:  DOREL FLORIAN COSMA, Tel. 0259/443037, Email:  [email protected], Fax:  0259/443037, Adresa internet (URL):  Localitatea Vadu Crisului , nr 1, (693), judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Demolare si reconstruire Camin Cultural Birtin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: localitatea Birtin, judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Este necesar dezafectarea vechii cladiri a caminului cultural care se afla intro stare avansata de degradare si reconstruirea unei noi cladiri cu aceesi destinatie dar la un alt standard.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cu documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 579, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va face pe baza situatiilor de lucrari semnate de catre dirigintele de santier si de catre executant si beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in baza unui contract semnat si parafat la notarul public-contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitate -sa nu aiba datorii , neincadrarea la art 181 din ordonanta, indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ORC privind obiectul activitatii supuse ofertarii si sa nu aiba inscris urmatoarele: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals si uz de fals, concurenta neloiala, abateri in cxopie si in original la data licitatiei, bilant contabil pe ultimi 3 ani, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimul an 2009 anexa 3 minim 1 300 000 lei, in cazul depunerii unei oferte comunecontract de asociere ferm de sustinere legalizat, bilant contabil pe ultimi trei ani pozitiv, certificat constatator orcla zi , confor cu documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lucrari similare in ultimi 5 ani, a$
experienta similara 655 000 leicopii contracte de executie si receptii, recomandari.
cel putin o lucrare iar pentru asocieri minim doua, informatii personal RTE CTCC atestati, informatii utilaje
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 11:00
Locul: Sediul primariei, localitatea Vadu Crisului nr 1(693)judetul Bihor, sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau reprezentantii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
lucrarile se vor deconta fuctie sumelor alocate pe baza unor situatii de lucrari semnate de catre dirigintele de santier si de catre persoanele autorizate atit al beneficiarului cit si executantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos , nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +4 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4 021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul bBihor
Adresa postala:  Localitatea Oradea, str: Parcul Traian nr 10, judetul Bihor, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Vadu Crisului serviciul urbanism si Amenajarea Teritoriului
Adresa postala:  Loc Vadu Crisului nr 1(693)judetul Bihor, Localitatea:  Vadu Crisului, Cod postal:  417615, Romania, Tel. 0259/443136, Email:  [email protected], Fax:  0259/443037
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2010 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer