Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Deszapezire si combatere a poleiului prin inchiriere de auto-utilaje (inclusiv deserventi) si forta de munca pe raza de activitate SDN Caransebes


Anunt de participare numarul 33914/27.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256309631, In atentia: Mihaela Baloi, Email: [email protected], Fax: 0256306601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256309631, In atentia: Mihaela Baloi, Email: [email protected], Fax: 0256309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256309631, In atentia: Mihaela Baloi, Email: [email protected], Fax: 0256309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Deszapezire si combatere a poleiului prin inchiriere de auto-utilaje (inclusiv deserventi) si forta de munca pe raza de activitate SDN Caransebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: DN-urile de pe raza de activitate a SDN Caransebes
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Deszapezire si combatere a poleiului prin inchiriere de auto-utilaje (inclusiv deserventi) si forta de munca pe raza de activitate SDN Caransebes
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
60129000-8-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
76 autovehicule inchiriate (47 la permanenta si 29 la cerere)conform Anexei la Caietul de sarcini
56 de persoane pentru activitatea de iarna conform Anexei la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 872, 610.78EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1-60.000 lei, Lot2-3.427 lei, constit.sub forma de scris.de garantie banc.sau numerar la casieria DRDP Timisoaragarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat precum si cele locale, certificat constatator de la ORC, sau echivalent, certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2006 vizat si inregistrat de organele competente, scrisoare de bonitate de la banca
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dotare tehnica necesara, asigurare cu personal de specialitate, lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar cu cel supus licitatiei cu o valoare mai mare sau egala cu: Lot1-1.800.000 lei, excl.TVA, echivalentul a 531.428, 06 euro, Lot2-102.816 lei, excl.TVA, echivalentul a 30.355, 17 euro, calculat la cursul BNR de 3, 3871 din data de 25.09.2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S17-019762 din 25.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante sau cu OP in contul DRDP Timisoara, RO45RNCB0249008094080001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 10:30
Locul: Sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor, max.1 persoana
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul DRDP Timisoara
Adresa postala: Str.Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Tel.0256309617, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 21:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer