Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII COMUNEI SINCRAIU, JUDETUL CLUJ


Anunt de participare numarul 84486/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SANCRAIU (CONSILIUL LOCAL SANCRAIU)
Adresa postala: Sancraiu nr.340, Localitatea: Sancraiu, Cod postal: 407515, Romania, Punct(e) de contact: GYIRGY-aRPaD PITER, Tel.0264-257-588, Email: [email protected], Fax: 0264-257-588, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII COMUNEI SINCRAIU, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SINCRAIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE- Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila si realizarea sistemului de canalizare menajera in localitatile Domosu, Horlacea, Alunisu si Braisoru, comuna Sancraiu, judetul Cluj
LUCRARI DE EXECUTIE- Modernizare drumurilor satesti in localitatile Alunisu, Braisoru, Domosu, Horlacea si Sancraiu din comuna Sancraiu, judetul Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 LUCRARI DE EXECUTIE- Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila si realizarea sistemului de canalizare menajera in localitatile Domosu, Horlacea, Alunisu si Braisoru, comuna Sancraiu, judetul Cluj
Lot 2 LUCRARI DE EXECUTIE- Modernizare drumurilor satesti in localitatile Alunisu, Braisoru, Domosu, Horlacea si Sancraiu din comuna Sancraiu, judetul Cluj.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 617, 091RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de partic.87.450lei pt Lot.1 si 64.850lei pt Lot.2.Garantia de buna exec.10%din valoarea lucr.faraTVA, se const.conf. Art.86, 90 HG 925/2006 modif. prin HG 834/2009, conf. fisa de date a achiz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin FEADRPlata in 5 transe, conform declaratiei de esalonare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 alin(2) din O.U.G. nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executarea lucrarilor lotului 2 se realizeaza in functie (in urma)realizarii lucrarilor lotului 1.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181, declaratia privind calitatea de participant, certificat de inregistrare ORC, certificat constatator, autorizatia ANRE (pentru partea de executie lucrari instalatii electrice) , certificate privind impozitele si taxele catre bugetul general si local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri.
Situatiile financiare anuale pe ultimii trei ani, respectiv2006, 2007, 2008 (bilantul contabil inregistrat la Administratia financiara).
Acces la un credit suficient sau la alte facilitati financiare pentru a acoperii necesarul de numerar pe durata contractului. In orice caz resursele financiare proprii alocate executarii lucrarii si/sau suma luata credit trebuie sa fie de minim 20% din valoarea ofertei depuse, in RON. -Ofertantul va prezenta un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizat pentru proiectul licitat, emis de o institutie financiara abilitata, respectiv contract de credit sau scrisoare de confort in valoare deLot 1 874901 lei, Lot 2 648517 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare: 8.749.008 lei Lotul 1 si Lotul 2 :6.485.174 lei.Profitului net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv (profit pozitiv pe ultimul an)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucrari similare executate in ultimii cinci ani, lista referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice. Informatii privind studiile, calificarea, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (sef de santier, RTE, RQ; responsabil tehnic, RTE; responsabil cu calitatea, CQ - pentru fiecare lot)
Certificat ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent si OHSAS 18001 sau echivalent.(valabile la data deschiderii ofertelor)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii cinci ani a trei contracte de lucrari similare, pentru fiecare lot, din care unul valoric sa reprezinte 1.310.000 lei pentru lotul 1 si 970.000 lei pentru lotul 2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
59/24.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 09:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Sancraiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant OJPDRP si reprezentant MFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR)"Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264504300, Email: [email protected], Fax: 0264504313, Adresa internet (URL): www.curteadeapel.com
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sancraiu
Adresa postala: Str. Principala nr. 340, Localitatea: Sancraiu, Cod postal: 407515, Romania, Tel.0264257588, Email: [email protected], Fax: 0264257588
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer