Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dispozitiv de manevra 1 tona.CHE PASCANI


Anunt de participare (utilitati) numarul 106785/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Contracte, Tel. 0233207141, In atentia:  Titiana Ionita-Gafton, Email:  [email protected], Fax:  0233207130, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societatea de producere a energiei electrice
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dispozitiv de manevra 1 tona.CHE PASCANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrala Hidroelectrica Pascani-Jud.Iasi
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a unui (1buc) dispozitiv de manevra necesar pentru utilizarea la Centrala Hidroelectrica Pascani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416300-8 - Dispozitive de ridicare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
(1buc) dispozitiv de manevra conform specificatiilor din caietul de sarcini din sectiunea B a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 21, 953RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 400 lei, garantie de buna executie =5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti cu contract autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - prezentat in original /copie legalizata ;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? prezentat in copie ;
Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produsesimilare , livratein ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007). Lista va cuprinde maxim 1 contracte similar , confirmatprin prezentarea procesuluiverbalde receptie si punere in functiunesi arecomandarii pentru contractulin cauza(Se va completa Formularul nr.7 din Sectiunea C);
Dincontractulsimilarprezentat , ofertantultrebuie sa faca dovada ca afurnizatminim1dispozitivdemasurade 1 tone .
b) Autorizare dinparteaproducatoruluipentrucomercializare, tradusa in limba romana ?copie legalizata sau original; In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant. Autorizareava fi intocmita decatreproducator (sau reprezentantii lor in Romania) pentru produsul ofertat Autorizareapoatefiinlocuitadecopieaactului prin care producatorul desemneazape Ofertant sau pe unul dintre subcontractantii acestuia ca fiind reprezentant sau dealer principal in Romania. (documentul se va prezenta in copie legalizata/original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana);
In cazul in care ofertantul este producatorul produselor ofertate, acesta va depune o declaratie pe proprie raspundere prin care va mentiona acest lucru.Autorizare din parteaISCIR INSPECT I.T. pentru montarea si punerea in functiune a dispozitivului de manevra.Informatii privind subcontractantii;Informatii privind asocierea;a) Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la producator , conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 -copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10857 /24 aug 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 18:00
Locul: Sucursala Hidroecentrale Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura este licitatie deschisa online
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU-SECTIA COMERCIALA SI CONTENTIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  str.Cuza Voda, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  566556, Romania, Tel. 0232- 513296, Fax:  0232-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SUCURSALA HIDROCENTRALE BISTRITA-oonsilier juridic Birou contracte
Adresa postala:  Str.Lt.Draghiescu, Nr.13, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233207141, Email:  [email protected], Fax:  0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 21:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer