Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse tipuri de ingrasaminte chimice pentru Herghelia Sambata


Anunt de participare numarul 139999/26.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Iosif Preda, Tel. +40 268415770, In atentia: Ing. Iosif Preda, Email: [email protected], Fax: +40 268475678, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Iosif Preda, Tel. +40 268415770, In atentia: Ing. Iosif Preda, Email: [email protected], Fax: +40 268475678, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Iosif Preda, Tel. +40 268415770, In atentia: Ing. Iosif Preda, Email: [email protected], Fax: +40 268475678, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Diverse tipuri de ingrasaminte chimice pentru Herghelia Sambata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Hergheliei Sambata, Loc. Sambata de Jos, nr. 54
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse tipuri de ingrasaminte, folosite in vederea infiintarii culturilor pentru asigurarea necesarului de hrana pentru efectivul de cabaline de la Herghelia Sambata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24440000-0 - Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta se va depune pentru intreaga cantitate solicitata in Anexa I a Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 108, 881RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1600 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare : minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 din HG 925/2006.In conformitate cu prevederile art. 87, din HG nr. 925/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: : -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor (se va incarca pe SEAP). Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractuluiForma de constituire a garantiei de buna executie : conform Art. 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa formularul nr. 1 din Modelele de formulare atasate.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 - Se vor completa formularele nr. 2 si 3 din Modelele de formulare atasate.-Declaratie privind calitatea de participant - Se va completa formularul nr. 4 din Modelele de formulare atasate.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa formularul nr. 5 din Modelele de formulare atasate.-Certificate constatatoare privind plata obligatiilor la bugetul local si bugetul general consolidat - Se va prezenta modelul tipizat emis de autoritatile eliberatoare. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Consiliul de Administratie al RNP Romsilva Bucuresti, ing. Adam Craciunescu, ing. Robu Daniel, Ec. Gabriela Gatu, ing. Liviu Pavel, ing. Runceanu Danut; Ec. Corina Vira, ing. Alina Curtu, ing.Blaj Vlad Voinescu, ing. Preda Iosif, C.J. Dorel Valcu, ing. Stoian Cristina, Dr. Cosmin Dragan, Ing. Boanta Viorel. -Se va prezenta copie dupa Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind Cifra medie de afaceri. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 217 762 lei; Cifra medie se va obtine facand media intre cel mult ultimii trei ani. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu al BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinit (receptionat) un contract de furnizare similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3247 / 03.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2012 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua oferte admisibile au preturi egale si sunt clasate pe primul loc, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi, ca la o data si o ora ce vor fi stabilite ulterior, o noua propunere de pret (ce se va incarca in SEAP), in care pretul nu poate fi mai mare decat cel initial. Va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.Avand in vedere faptul ca Directia Silvica Brasov este subunitate a RNP Romsilva Bucuresti, aceasta poate initia si finaliza proceduri de achizitii prin delegare. RNP ? Romsilva are certificat digital cu mai multi utilizatori. Directia Silvica Brasov este unul dintre utilizatori. Programul anual al achizitiilor se intocmeste si se aproba de catre RNP - Romsilva Bucuresti, prin insumarea valorilor pe coduri CPV necesare pentru fiecare directie silvica. Drept urmare, Directia Silvica Brasov are obligatia de a respecta Programul anual al achizitiilor pe anul 2012, aprobat de RNP - Romsilva, unde la acest cod CPV procedura este licitatie deschisa. A se vedea si Nota privind alegerea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, , in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Tel. +40 268415770, Email: [email protected], Fax: +40 268475678, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer