Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DIVERSE TIPURI DE INGRASAMINTE, D.S. NEAMT


Anunt de participare numarul 136152/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ofertele se transmit in SEAP - www.e-licitatie.ro. Cererile de participare se trasmit la Directia Silvica Neamt, datele de identificare mai jos.
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DIVERSE TIPURI DE INGRASAMINTE, D.S. NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele din Lot 1 - Depozitul de Armasari Dumbrava, com. Timisesti, jud. Neamt (DN 15C). Produsele din Lot 2 - la Ocolul Silvic Garcina, str. Cetatea Neamtului nr.198, Piatra Neamt, jud. Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 108, 762 si 280, 371RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile estimate min si max ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent -se gasesc in caietul de sarcini.Valorile estIim. min si max ce ar putea face ob unui singur contr. subsecv. - Lot 1: min 66.800 lei, max 170.000 lei; Lot 2: min 2.030 lei, max 3.060 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Diverse tipuri de ingrasaminte:
Lot 1 - COMPLEX 15-15-15; NITROCALCAR; UREE; INGRASAMINTE FOLIARE FERT-LEAF 51M sau echivalent;
LOT 2 - INGRASAMANT CU ELIBERARE CONTROLATA OSMOCOTE (8-9 luni) sau echivalent; INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 20/20/20 sau echivalent; INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 30/10/10 sau echivalent; INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 10/52/10 sau echivalent; INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 12/0/43 sau echivalent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24440000-0 - Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 -COMPLEX 15-15-15, minim 25 tone, maxim 75 tone; NITROCALCAR minim 12 tone, maxim 42 tone; UREE minim 1 tona, maxim 10 tone; INGRASAMINTE FOLIARE FERT-LEAF 51M sau echivalent minim 0, 5 tone, maxim 1 tona;
LOT 2 -INGRASAMANT CU ELIBERARE CONTROLATA OSMOCOTE (8-9 luni) sau echivalent minim 1.000kg, maxim 1.512 kg;INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 20/20/20 sau echivalent minim 500 kg, maxim750 kg;
INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 30/10/10 sau echivalent minim242 kg maxim 363 kg;
INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 10/52/10 sau echivalent minim 210 kg, maxim 315 kg;
INGRASAMANT FOLIAR PROFESIONAL PETERS 12/0/43 sau echivalent minim 80 kg, maxim 120 kg.
Valoarea estimata fara TVA: intre 108, 762 si 280, 371RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 4736 lei pentru lotul 1 si 436 lei pentru lotul 2. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie la lotul 1 si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din valoarea estimata a lotului, respectiv 2368 lei, cf art.278^1 alin. 1 lit.a din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantieie de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul Directiei Silvice neamt cat si in SEAP-copia acesteia, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta are acces la documente. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. c) Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120.Ofertantul are obligatia de a depune in SEAP dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale Directiei Silvice Neamt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular ?Informatii generale?;
b.Completare si prezentare formular ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;c.Completare si prezentare formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006; formularul ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, tertilor sustinatori, ofertantilor asociati;
d.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
e.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
f.Completare si prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;
g.Completare si prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;
h.Completare si prezentare formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Maftei Simion ? director, ing. Mircia Gorghiu ? director tehnic, ec. Radu Matrescu ? director economic, ing. Ioan Bors ? sef Depozitul de Armasari Dumbrava, Dr. Ing. Oana Gheorghiu ? Ocolul Silvic Garcina, jr. Camelia Romaniuc ? compartiment juridic, ec. Pana Doina ? compartiment financiar-contabilitate, jr. Iulian Chindea ? compartiment juridic, ing. Dana Isciuc - responsabil achizitii.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlescniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul constator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, adica sa fie eliberat cu maxim 30 zile inaintela data depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va solicita ofertantului castigator prezentarea Certificatului constatator in original, la sediul autoritatii contractante, dupa primirea comunicarii privind declararea ofertei ca fiind castigatoare;b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
e.Prezentare buletine de analiza pentru fiecare tip de produs furnizat, pe loturi.Buletinele de analiza se solicita pentru respectarea Ordinului 6/2004 al Ministerului Agriculturii, padurilor, Apelor si Mediului si a Ordinului 94/2010 al Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale.
a.Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani?, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b.Dovada ca operatorul economic indeplineste conditiile legale in vigoare (O.M. 648/2006, H.G. 1261/2007, O.M. 94/2010, Legea 232/2010 si H.G. 306/2011) pentru comercializarea ingrasamintelor.
c.Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat numai in cazul subcontractarii.
d.Completarea si prezentarea formularului ?Acord de asociere? - solicitat numai in cazul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006).Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi. In acest caz, noile preturi nu le pot depasi pe cele vechi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1), lit. b), respectiv 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica neamt
Adresa postala: Str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer