Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Doborat arbori, taieri de corectie si extragerea sistemului radicular pe raza Municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 94322/17.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Doina Romocea, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Doborat arbori, taieri de corectie si extragerea sistemului radicular pe raza Municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de doborat arbori si taieri de corectie si extragerea sistemului radicular
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211400-6 - Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I Malul drept al Crisului Repede - 201681 lei
Lotul II Malul stang al Crisului Repede - 218487 lei
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: lotul I = 2400 lei ; lotul II = 2600 lei;garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181cerficat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se solicita ca cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: -pentru serviciile privind Lotul I- 400.000lei ;
-pentru serviciile privind Lotul II- 430.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani ( 2009, 2008, 2007 , )Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
-cerinta obligatorie pentru fiecare lot in parte
personalul minim stabilit ca necesar pentru o formatie de lucru respectiv pentru un lot fiind de 5 persoane, astfel: lista cu personalul propus pentru prestarea serviciilor solicitate, care va cuprinde: numele si prenumele, datele de identificare(seria si nr.carte de identitate/buletin si CNP), numarul contractului de munca, specializarea si vechimea.NOTA:
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi, va avea obligatiasa prezinte personal distinct pentru fiecare lot in parte. lista cu personalul propus pentru a presta serviciile de dispecerat in regim de continuitate 24 ore/24 ore, care va cuprinde: numele si prenumele, datele de identificare(seria si nr.carte de identitate/buletin si CNP), numarul contractului de munca, specializarea si vechimea.
Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotarile de care dispuneCertificatului ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract privind servicii similare, avand ca obiect servicii de doborat arbori, taieri corectie si extragerea sistemului radicular, a carui valoare sa fie de cel putin: -200.000 lei pentru serviciile privind Lotul I insotita de copia xerox a respectivului contractului similar si recomandare din partea beneficiarului;
- 210.000 lei pentru serviciile privind Lotul II insotita de copia xerox a respectivului contractului similarsi recomandare din partea beneficiarului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 11:00
Locul: sala mica a Primariei Municipiului Oradea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel
Adresa postala: parcul Traian. nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259415903, Adresa internet (URL): www.justitia-romana.org/Oradea/Curtea-Apel-Oradea
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic
Adresa postala: p-ta Unitii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259437000, Fax: 0259441746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2010 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer