Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea a cinci centre pentru dezvoltarea programelor de studii prin crearea a cate unui laborator de informatica aplicata pentru simularea de procese din domeniul Ingineria Sistemelor si pentru invatamant asistat de calculator cu echipamentele necesare s


Anunt de participare numarul 141909/12.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Stanciu Mirela, Tel. +40 214055671, In atentia: d-nei Stanciu Mirela ? Responsabil proiect partener 1 MECTS, Str.Spiru Haret nr.12, sector 1, Bucuresti, cam.2, parter, Email: [email protected], Fax: +40 213178517, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea a cinci centre pentru dezvoltarea programelor de studii prin crearea a cate unui laborator de informatica aplicata pentru simularea de procese din domeniul Ingineria Sistemelor si pentru invatamant asistat de calculator cu echipamentele necesare si a altor echipamente necesare bunei desfasurari a proiectului ID63806
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sedii parteneri: UTCB ?Lacul Tei, 122-124, S2; UPB ? S. Indep. 313, S6; MECTS ? Berthelot 28-30, S1, Buc; UTCN ? Daicoviciu, 15, Cluj?Napoca; UTI ? Mangeron, 67, Iasi;UPT ? P. Victoriei, 2, Timisoara;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei publice: Furnizarea si, dupa caz, instalarea, testarea si intretinerea echipamentelor informatice echipamente de calcul/periferice si alte echipamente hardware si software pentru proiectul ? Retea nationala de centre pentru dezvoltarea programelor de studii cu rute flexibile si a unor instrumente didactice la specializarea de licenta si masterat, din domeniul Ingineria Sistemelor? si livrarea acestor produse la sediul beneficiarului si a partenerilor.Procedura aplicabila: ?Licitatie publica cu final electronic?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162200-7 - Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Denumirea obiectului achizitiei (car. tehn-funct., operationale etc.) Cantitatea (bucati)Lotul 11 Computer (statie de lucru in retea; desktop; include si monitor, mouse, tastatura + sistem de operare, pachet Office si sistem de securitate) 1002 Computere portabile (laptop + sistem de operare, pachet Office si sistem de securitate) 53 Servere de retea (include si monitor, mouse, tastatura + sistem de operare, pachet Office si sistem de securitate) 54 Imprimante laser multifunctionale color de retea 5
5 Web camera 106 Videoproiectoare cu sistem de prindere in tavan 57 Table albe magnetice + instrumente de stergere+accesorii 58 Table electronice interactive 59 Switch de retea cu management 5Lotul 210 Computer (statie de lucru in retea; desktop; include si monitor, mouse, tastatura + sistem de operare, pachet Office si sistem de securitate) 1011 Fotocopiatoare (xerox) 112 Camera video 1 13 Table albe magnetice + instrumente de stergere+accesorii 314 Memorie portabila 2 15 Software LabView Student Edition 2011 sau echivalent 1416 Software SolidWorks Education Edition sau echivalent 2017 Software C++ Builder XE2 Professional Student Edition sau echivalent 2418 Software NeuroSolutions for Excel Version 6.07 for Student sau echivalent 10Lotul 319 Computer (statie de lucru in retea; desktop; include si monitor, mouse, tastatura + sistem de operare, pachet Office si sistem de securitate) 120 Computere portabile (laptop + sistem de operare, pachet Office si sistem de securitate) 421 Imprimante laser multifunctionale color de retea 122 Videoproiectoare cu sistem de prindere in tavan 123 Memorie portabila 4 24 Tablete IPAD 3G 2Valoare estimata lot 1:540954 RON;Valoare estimata lot 2:112540 RON;Valoare estimata lot 3:36200 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 689, 694RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP la proced. va fi in cuantum de 13793.88 lei (toate loturile), resp.: 10819.08 lei-Lot 1, 2250.80 lei-Lot 2, 724 lei-Lot 3. Per. de valab.: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui cf. art.86 alin. 1-3 si alin. 6 din H.G. nr.925/2006, cu mod. si compl. ulter. AC are dreptul de a retine GP conform prev. art. 87 din H.G. nr.925, cu mod. si compl. ulter. GP la licitatie va fi retinuta de catre AC (conform art. 278 din OUG 34/2006) in cazul in care ofertant. se va afla in oricare din urmat. situatii: a)isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; b)oferta sa fiind stab. castig., nu constituie GBE in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contract; c)oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contr. de achiz./acord-cadru in per. de valab. a ofertei. d) ofertant. i-a fost respinsa contest. de catre CNSC-ofertantului i se va retine conform art.278^1, din OUG 34 compl. si modif. o parte din GP, respectiv suma de 4320.95 lei ? lotul 1, 1125.40 lei - lotul 2. 3. Ofertele ce nu sunt insotite la sed. de desch. de dovada const. GP asa cum a fost solic. in prezenta doc. de atrib. vor fi resp. ca inacceptabile. GP constit. de ofert. a carui oferta a fost stab. ca fiind castig., se restituie in cel mult 3 zile lucr. de la data const. GBE. GP const. de ofert. a caror oferta nu a fost stab. castig. se return. dupa semn. contract cu ofert. castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data expirarii per. de valab. a ofertei. In cazul IMM, GP va fi redusa la 50%. Pentru a dem. ca e IMM ofertantul va prezenta in mod oblig. decl. pe propr. rasp. a reprez. legali ai intrepr. interesate in incadrarea ca IMM. Aceasta va fi compl. conform model prevazut in Anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004 , actualizata, si va fi prez. in original. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cea prezentata de BNR valabila cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cuantum de 8% din pretul contractului, fara TVA cu o perioada de valabilitate de 30 de zile de la semnarea contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a contractului - Formular 12
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratii privind eligibilitatea: completarea si prezentarea Formularului 1 ?Declaratie privind eligibilitatea? conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completarea si prezentarea Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original. In cazul unei asocieri, Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind conflictul de interese: completarea si prezentarea Formularului 15 completat in original.Cerinta nr. 4 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura: completarea si prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3. Ofertantul nu are dreptul: sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: a. completarea si prezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 4). b. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente cu o luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. c.Certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente cu o luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, are datorii scadente si neachitate, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Se va completa si prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 16) in original. Numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Remus Pricopie, Gigel Paraschiv, Gabriel Leahu, Mihai Paunica, Ciocoiu Rodica, Cristina Vasilica Icociu, Adrian Iordache, Ovidiu Mihail Alboiu, Ondin Popescu. Cerinta nr. 1 pentru Persoane juridice/fizice romane: se prezinta obligatoriu certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 2 pentru persoane juridice/fizice straine: se prezinta obligatoriu un certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere, autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident insotite de traducerea legalizata, in limba romana (original). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) vizat si inregistrat de organele competente.
Se solicita prezentarea bilanturilor contabile vizate si inregistrate de organele competente pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sau orice alte documente ce sunt considerate edificatoare de catre ofertanti pentru a dovedi situatia financiara a firmei pentru cei 3 ani. Se prezinta copii lizibile ale documentelor conforme cu originalul semnate si stampilate pe fiecare pagina in parte de catre ofertant.
Cerinta nr. 2 - Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), trebuie sa fie cel putin egala cu: 400.000 RON ? lotul 1; 100.000 RON ? lotul 2; 30.000 RON ? lotul 3.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea bilanturilor contabile vizate si inregistrate de organele competente pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sau orice alte documente ce sunt considerate edificatoare de catre ofertanti pentru a dovedi situatia financiara a firmei pentru cei 3 ani. Se prezinta copii lizibile ale documentelor conforme cu originalul semnate si stampilate pe fiecare pagina in parte de catre ofertant.Completarea si prezentarea Fisei de Informatii Generale privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani in original (Formularul 5) in original. Cifra de afaceri se prezinta in lei sau echivalentul in euro. Pentru determinarea echivalentei leu / euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru fiecare an in parte respectiv: anul 2012 - 4, 4560; anul 2011 - 4, 2379; anul 2010 -4, 2099, curs de schimb afisat de BNR. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri in conformitate cu art.16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM - in acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2 - Experienta similara. Se solicita prezentarea a cel putin unui contract (copie lizibila conforma cu originalul) care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat: 200.000 RON ? lotul 1; 50.000 RON ? lotul 2; 15.000 RON lotul 3.
Cerinta nr. 1 - Informatii privind capacitatea tehnica/ profesionala: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 1 - Standarde ISO. Ofertantul trebuie sa prezinte copie a certificatului de conformitate propriu privind sistemul de management al calitatii ? ISO 9001, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta copie lizibila conforma cu originalula contractului/contractelorcare a/au avut ca obiect furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat 200.000 RON ? lotul 1, 50.000 RON ? lotul 2, 15.000 RON lotul 3, precum ?i a procesului/ proceselor verbal/e de recep?ie semnat/e de catre Furnizor ?i Beneficiar. Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar de Formularul 17 - in original (pentru contractul/contractele necesar/e acoperirii valorii mentionate )Cursul de referinta ron/euro la care se va face conversia valorii contractelor va fi cursul mediu anual lei/euro COMUNICAT DE BNR.Se prezinta Declaratia privind lista principa-lelor livrari de produse in ultimii 3 ani in original (Formularul 6). Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea Europeana pentru produsele ofertate. Certificatul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul??.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile suplimentare se gasesc in sectiunea VI. 3.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2013 12:00
Locul: MEN - Sediul din Str. Spiru Haret nr. 12, Parter, Camera 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, imputernicitii ofertantilor si reprezentantii MFP, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: , , Retea nationala de centre pentru dezvoltarea programelor de studii cu rute flexibile si a unor instrumente didactice la specializarea de licenta si masterat, din domeniul Ingineria Sistemelor? -ID 63806 , Finantare nerambursabila P.O.S.D.R.U. din fonduri structurale (Fondul Social European)si credite bugetare alocate.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(S.E.A.P.), avand certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din formularul ?Informatii generale? atasat la documentatie. Informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii in vederea participarii la licitatia electronica si disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.elicitatie.roInformatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica. Precizari specifice: Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: valoarea ofertei fara TVA pentru fiecare lot in parte. Se va organiza o runda de licitatie electronica.Durata rundei va fi de 1 zi( 24 de ore). In cazul in care 2 sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc( preturi egale), autoritatea contractanta va cere reofertarea pretului intr-un plic sigilat in scopul departajarii ofertelor.Informatii si clarificari pot fi obtinute de la: Ministerul Educatiei Cercetarii Tineretului ?i Sportului. Adresa la care se pot depune solicitarile de clarificari: str.Maria Rosetti, nr 49A, etaj 1, sector 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac privind contestatea deciziei CNSC este cel prevazut in art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Educatiei Nationale - UMPFS
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot, nr. 28-30, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 758102955, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer