Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea noilor sedii ale Oficiului National pentru Jocuri de Noroc cu echipamente tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 147465/24.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL PENTRU JOCURI DE NOROC
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 9, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030222, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Raduta, Tel. +40 0213191135, In atentia: Dumitru Raduta, Email: [email protected], Fax: +40 0213191134, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea noilor sedii ale Oficiului National pentru Jocuri de Noroc cu echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Calea Victoriei nr.9, sector 3
Locuri secundare de livrare:
SB, BV, SV, IS, BN, CJ, TM, AR, CT, GL, VL, DJ, AG si DB
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea unui echipament informatic compus dintr-un sistem de servere, statii de lucru, echipamente de retea, software de management si securitate a retelei si periferice, conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini, precum si instalarea, configurarea, punerea in functiune si testarea acestora, necesar in vederea asigurariidesfasurarii activitatii personalului la sediul central din Bucuresti si la sediile serviciilor teritoriale din Sibiu, Brasov, Suceava, Iasi, Bistrita-Nasaud, Cluj-Napoca, Timisoara, Arad, Constanta, Galati, Ramnicu Valcea, Craiova, Pitesti si Targoviste.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
48732000-8-Pachete software pentru securitatea datelor (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea, transportul, instalarea, punerea in functiune si testarea componentelor echipamentului informatic astfel cum acesta este detaliat si prevazut in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 412, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 28.240lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont virament garantie de participare (pentru OP): RO09TREZ7005005XXX007568 deschis la ATCPMB.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii pe fond a unei contestatii de catre CNSC: 5.190, 00 lei.Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractuluiIn termen de cel mult 10 zile lucratoare de la semnarea contractului, garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90, alin.1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 10 din Sectiunea III.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie stabilit in Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Dovada neincadrarii in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2
Dovada neincadrarii in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
a) Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III.
Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
b) Se va prezenta un Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11, alin.4 din HG nr. 925/2006.
c) Se va prezenta un Certificat fiscal pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11, alin.4 din HG nr. 925/2006.Cerinta nr. 3
Dovada neincadrarii in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III ? Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Ordonator secundar de credite, Presedinte ? dna Odeta Cristinela Nestor;
- Sef Serviciu Buget, Financiar, Contabilitate, Salarizare si Achizitii Publice? dl Ion Dinescu
- Sef Serviciu Juridic si Contencios Administrativ ? dna Ioana Roxana Balteanu
Comisiei de evaluare:
-Presedinte ? Consilier Personal Cabinet Presedinte ? dl. Mircea Madalin Nitu
Membri: - Directia Generala de Monitorizare si Informatizare Jocuri de Noroc ? dl Ovidiu Florin Coman,
- ServiciulBuget, Financiar, Contabilitate, Salarizare si Achizitii Publice-dl Dumitru Raduta.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4
Dovada participarii la licitatie cu oferta independenta
Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta nr. 5
Calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea III ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire Cerinta nr. 1
Dovada faptului ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului
Persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aibe activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
Certificatul constatator va trebui prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea mediei cifrei de afaceri globala din ultimii trei aniSe va prezenta si de catre asociat, daca este cazul.Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Ofertantii care efectueaza conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Se va completa Fisa de informatii generale ? Formularul nr. 6 din Sectiunea III.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Fisa de informatii generale ? Formularul nr. 6 din Sectiunea III.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Se va prezenta Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, care va cuprinde maxim doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin1.412.000 lei fara TVA (Formularul nr. 7 din Sectiunea III).
Valorile experientei similare vor fi convertite in/din euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Indeplinirea cerintei se va face prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
Daca modalitatea de demonstrare a experientei similare se face prin prezentarea de contracte, ofertantul este obligat sa prezinte copii ale partilor relevante din contracte: pagina din contract din care rezulta partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si pagina finala cu semnaturi.
Se va completa Formularul nr. 7 din Sectiunea III
Cerinta nr. 1
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant (Certificat ISO9001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 7 din Sectiunea IIIDocumente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant (Certificat ISO9001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2013 10:30
Locul: Bucuresti, Calea Victoriei nr. 9, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP (dupa caz) si reprezantantii ofertantilor care prezinrta imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante consideral nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridicsi contencios administrativ ? Oficiului National pentru Jocuri de Noroc
Adresa postala: Calea Victoriei nr.9, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030222, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer