Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea serviciului public de gospodarire comunala si locativa si a serviciului voluntar pentru situatii de urgenta comuna Sascut, Judetul Bacau


Anunt de participare numarul 123916/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)
Adresa postala:  COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Localitatea:  Sascut, Cod postal:  607501, Romania, Punct(e) de contact:  GABRIELA BARBU, Tel. 0234280639, Email:  [email protected], Fax:  0234280480, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea serviciului public de gospodarire comunala si locativa si a serviciului voluntar pentru situatii de urgenta comuna Sascut, Judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Sascut, judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona utilaje: Autogunoiera ? 1 bucata
Autocamion - 1 bucata
Sasiu multifunctional - 1 bucata
Masina speciala pentru situatii de urgenta - 1 bucata
Autogreder - 1 bucata
Mini incarcator frontal - 1 bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona:
Autogunoiera ? 1 bucata
Autocamion - 1 bucata
Sasiu multifunctional - 1 bucata
Masina speciala pentru situatii de urgenta - 1 bucata
Autogreder - 1 bucata
Mini incarcator frontal - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 4, 370, 222RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 87400 lei, garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, masura 3.2.2.a
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Form.nr.12 A, Declaratie privind neincdr.in sit.prv.art.181 din OUG nr.34/2006, Form. nr.12 B, Declaratie priv.neincdr.in sit.prv.art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, Form.nr.12 B1, Certif.de part.la licitatie cu oferta independenta -Form.nr. 12B2, - Certif.de atestare fiscala priv.achitarea oblig.catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctele de lucru/filiale ? dupa caz, Declaratie priv.calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 12 C, Certificat constatator emis de O R C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularului B1 - Informatii generale
Anexa la Formularul B1Copii ale bilanturilor contabile la 31.12.2008. 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivelul cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri, a candidatului, pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) se solictita sa fie egala sau mai mare cu: 8.740.400 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul 12D ?Lista principalelor furnizari de produse din ultimii 3 ani? si Anexa la Formularul 12D, Formularul nr. 12D1
-Standard de asigurare a calitatii
-Standard de protectie a mediului
-Standard privind sanatatea si securitatea muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente-prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediuISO 14001 sau certificate echivalente-prezentarea Certificatului privind sanatatea si securitatea munciiISO 18001 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri, terminalul Iasi, Calea Chisinaului nr.27, Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor pe baza de imputernicire si copie CI, observatori CRPDRP, UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 3.2.2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va descarca gratuit de pe SEAP www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluiul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
: Curtea de Apel Bacau - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 4, Judetul Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600356, Romania, Tel. 0234 513296, Email:  [email protected], Fax:  0234 514275, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cu privire la un document emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al comunei Sascut
Adresa postala:  Loc.Sascut judetul Bacau, Localitatea:  Sascut, Cod postal:  607520, Romania, Tel. 0234 280639, Email:  [email protected], Fax:  0234 280408, Adresa internet (URL):  www.primaria-sascut.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer