Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea Serviciului voluntar pentru situatii de urgenta Proiectul integrat ? DEZVOLTAREA INTEGRATA A COMUNEI LUETA? finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322


Anunt de participare numarul 133200/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUETA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: com. Lueta, str. Principala nr.382, jud. Harghita, Localitatea: Lueta, Cod postal: 537140, Romania, Punct(e) de contact: IDA EMESE DEMETER, Tel. +40 266220729, Email: [email protected], Fax: +40 266220534, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: admiistratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea Serviciului voluntar pentru situatii de urgenta Proiectul integrat ? DEZVOLTAREA INTEGRATA A COMUNEI LUETA? finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Lueta
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Autospeciala Pompieri conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe Dotarea Serviciului voluntar pentru situatii de urgenta din comuna Lueta, judetul Harghita ? AUTOSPECIALA DE POMPIERI conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 054, 324RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de aprox. 2% respectiv: 21.086 LEI iar perioada de valabilitate 90 zile de la data stabilita pentru deschiderea ofertelorForma de constituire: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in cond. legii, de o soc. bancara/soc. de asigurari;2.OP in contul RO77 TREZ 3522 1360 250X XXXX cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;depunerea sumei in numerar la sediul Autorit. Contr. prezentandu-se chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit. Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contr pt.care s-a constituit , valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, soc. de asigurare emitente si semnatura autorizata4.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala si fonduri publice nationale, respectiv bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 5.
2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 7
Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de getul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 8.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Lazar Zoltan ? primar, Kedves Emeric , Miklos Ida, Gyorgylorincz Erno, Gyorgylorincz Timea Julia , Torok Jozsef, Ida Emese Demeter, Demeter Ida Emese.
4.Se va completa Formularul nr. 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
5.Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Lipsa vreunui document solicitat in prezentul capitol atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Autoritatea contractanta nu va solicita completarea ulterioara a documentelor care lipsesc din oferta initiala. Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straine
SolicitatXOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia
economico - financiara
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim:
2.108.648 lei sau echivalentul sumei in Euro
Operatorilor economici care pot demonstra cifra de afaceri si pentru anul 2011, li se permite sa demonstreze media cifrei deafaceri globala pentru anii 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele livrari de produse similare
Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii
Lista de experienta similaraAutoritatea contractanta solicita ca experienta similaraprezentarea de contracte in valoare totala de minim 1.054.324 lei fara TVA avand ca obiect furnizarea de orice tipuri de autospeciale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul 1. Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfela) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Punctaj (n) = [ pretul minim ofertat / pret (n)] x punctajul maxim Ofertele care depasesc valoarea maxima aprobata prin proiectul finantat prin Program FEADR vor fi declarate inacceptabile.
2.
Termen de livrare a produselor
30%
Descriere: a. pentru cea maiscurta perioada de livrare se acorda punctajul maxim de 30 puncte; b. pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) =[durata minima ofertata /durata (n)] x punctajul maxim ;Nota: I. Perioada de livrare se va exprima in luni de la data emiterii ordinului de executare a contractului si pana la incheierea procesului ? verbal de receptie la predarea bunurilor.II. Termenul maxim de livrare acceptat este de 12 luni. Ofertele care contin un termen de livrare mai lung de 12 luni, vor fi respinse ca neconforme..III. Termenul minim de livrare acceptat este de 1 luna, termen sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca puncatjul sa fie acordat proportional.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Primaria Comunei Lueta, str. Principala nr. 382, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un singur reprezentant din partea fiecarui ofertant pe baza de imputernicirea(semnata de reprezentantul legal al societatii participante) datata si inregistrata la sediul ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul FEADR/ PNDR ? Masura 322 ? ?DEZVOLTAREA INTEGRATA A COMUNEI LUETA? in baza contractului de finantare C322010972100010/ 31.12.2010 incheiat intre Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Numarul documentatiei respinse in data de 28.12.2011 :9884Daca doua sau mai multe oferte insumeaza acelasi punctaj total, atunci delimitarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic se va face prin alegerea ofertei, care are pre?ul ofertat mai scazut.Daca doua sau mai multe oferte con?in acela?i pre? si insumeaza acelasi punctaj total, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer