Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTAREA SPATIILOR DE PRODUCTIE CU SISTEM CENTRALIZAT DE EXHAUSTARE SI FILTRARE


Anunt de participare numarul 68969/19.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EUROSIMEX S.R.L.
Adresa postala: Blvd. Mihai Viteazul 158, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450066, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Onaca, Tel.0260/669878, Email: [email protected], Fax: 0260/669879
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu raspunde limitata
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiareAltele: Productie Mobilier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTAREA SPATIILOR DE PRODUCTIE CU SISTEM CENTRALIZAT DE EXHAUSTARE SI FILTRARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Fabrica de Mobila SC EUROSIMEX SRL - Blvd. Mihai Viteazul 158, Zalau, Jud. Salaj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea, montarea si punerea in functiune a unui sistem de exhaustare si filtrare a aerului in spatiile de productie, compus din: tubulatura de legatura, ventilatoare si snecuri de transport, filtru pentru separarea rumegusului, circuit pentru reintroducerea aerului filtrat in spatiile de productie, sisteme protectie anti-incendiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O instalatie de de exhaustare si filtrare a aerului, pentru gestionarea deseurilor rezultate in urma prelucrarii lemnului.
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA si 5000 RON garantie de participare la licitatie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si ajutor de la Bugetul de Stat in cadrul Programului de Crestere a Competitivitatii Produselor Industriale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia pentru a depune o oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de inregistrare eliberat de ORC (copie);
- Certificat constatator eliberat de ORC, in original, nu mai vechi de 30 zile;
- Certificat de atestare ficala, in original, nu mai vechi de 30 zile, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii la Bugetul de Stat;
- Declaratie privind situatia personala a ofertantului;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare);
- Declaratie privind capacitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Livrarile de produse similare din ultimii 3 ani se confirma prin documente contrasemnate de catre beneficiar sau prin declaratie in nume propriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 10:00
Locul: Blvd. Mihai Viteazul 158, Zalau, Jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau reprezentant imputernicit al acestuia, are dreptul de a participa la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 (cinci) zile de la data luarii la cunostiinta de actul autoaritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer