Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotari bucatarie pentru Cantina de Ajutor Social - Ion Barbu - si Cantina sediul Directiei de Asistenta Sociala, str. Gloriei, nr. 21 (prezentul anunt inlocuieste anuntul cu numarul 16680)


Anunt de participare numarul 16910/31.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIULGIURGIU
Adresa postala: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA NEGOITA, Tel.0246213588, Email: [email protected], Fax: 0246213747, Adresa internet (URL): www.primaria-giurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotari bucatarie pentru Cantina de Ajutor Social - Ion Barbu - si Cantina sediul Directiei de Asistenta Sociala, str. Gloriei, nr. 21 (prezentul anunt inlocuieste anuntul cu numarul 16680)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Cantina de Ajutor Social Ion Barbu, - sediul Directiei de Asistenta Sociala, str. Gloriei, nr. 21
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de echipament pentru deservire Cantina Ajutor Social (300-500) persoane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29842200-5 - Echipament de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de dotari bucatarie pentru cantina de ajutor social Ion Barbu si cantina sediul Directiei de Asistenta Sociala, str. Gloriei, nr. 21
Valoarea estimata fara TVA: 355, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare la licitatie in valoare de 3550 lei, - garantia de buna executie in cuantum de 5, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG. nr. 34/2006, - certificat fiscal de la Directia de Impozite si Taxe Locale, - certificat de atestare fiscala de la organul de administratie fiscala, - certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, - certificat de inregsitrare de la Oficiul Registrului Comertului, - statutul societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri globala, - declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani, - bilant contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente privind experienta similara(ofertantul va prezenta cel putin un contract care sa aiba valoarea mai mare sau egala cu 50000 euro in ultimii trei ani), - declaratie privind dotarile, - informatii referitoare la personalul de specialitate, - certificate emise de organele de specialitate care sa ateste conformitatea produselor, - autorizatie pentru livrarea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2007 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2007 14:00
Locul: Primaria municipiului Giurgiu, sos. Bucuresti, nr. 49-51, sala parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice oferatant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Ahizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Giurgiu
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr. 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246/213588, Email: [email protected], Fax: 0246213747
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer