Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DS BIHOR Achizitie Hrana Pastravi


Anunt de participare numarul 138438/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA BIHOR
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu nr.15, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Tel. +40 0259413001, In atentia: Roman Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +40 0259430967
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DS BIHOR Achizitie Hrana Pastravi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Remeti, loc Remeti nr.312 com Bulz Jud. Bihor si Pastravaria Chiscau , loc Chiscau , com Buntesti, Jud. Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hrana pentru pastravi la pastravariile Remeti si Chiscau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hrana pentru pesti 70100 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 369, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum de 2000lei.-Modalitati de constituire;
-Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor, -sau prin virament bancar in contul RO44RZBR0000060000503710 Raiffeisen Bank Oradea, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ;60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , intocmita conform LEGE Nr.346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere, daca este cazul, pentru constituirea a numai 50%din Garantiade participare Cuantum: 2 % din valoarea fara TVA a contractului.Moddalitate de constituire / Mod de constituire: -Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor. -Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale DS BIhor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale [Se va prezenta formularul 1 din Sectiunea aII-a Formulare]2.Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 2 din Sectiunea aII-a Formulare]3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura[Se va prezenta formularul 3 din Sectiunea aII-a Formulare]4..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 4 din Sectiunea aII-a Formulare]5..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 5 din Sectiunea aII-a Formulare] Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante;Florescu Adrian- Director, Szjiiarto iosif- Director economic , Judea Liviu-responsabil investitii , Iova Daniel -responsabil productie , Roman Gheorghe-responsabil achizitii publice
6.Certificat de participare conform Ordinului 314/2010[Seva prezenta Formularul 6 din sectiunea II -formulare]
7.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului ? Mod de indeplinire ; Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul'' , care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic , in oricare din formele , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatulemis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalele livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sint autoritati contractante sau clienti privati.
Producatorul sau furnizorul va detine certificare ISO si HACCP pentru procesul tehnologic de producere a furajelor de pastrav sau de distributie a acestora (dovada prin prezentarea de copii a acestor certificate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2012 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai Ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte admisibile au preturi egale si sint clasate pe primul loc, atunciautoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi , ca la o data si ora ce va fi stabilita ulterior, o noua propunere de pret [in plic inchis] , in care pretul nu poate fi mai mare decit cel initial.Va fi declarata cistigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Bihor
Adresa postala: Strada Mihai Eminescu nr.15, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Tel. +40 0259413001, Email: [email protected], Fax: +40 0259430967, Adresa internet (URL): www.dsbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer