Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT PENTRU CONTROLUL TRAFICULUI FEROVIAR


Anunt de participare (utilitati) numarul 137019/28.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala "CREIR CF"Cluj P-ta Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel. +40 264598869, Email: [email protected], Fax: +40 264598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENT PENTRU CONTROLUL TRAFICULUI FEROVIAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional Cluj
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea de piese de schimb pentru instalatiile CED, BLA, CEM, SBW si Autostop conform Anexei 1 la Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 FELINARE1.felinare pt. sabot cu lampa - 5buc.
2.felinare pt. semnal cu lampa - 5buc.
3.felinare bariera - 5buc.
4.felinare tip opritor fix cu lampa - 10buc.
5.felinare pt. schimbator - 5buc.6.felinare bariera - 9buc.
Total valoare estimata - lot 1 = 6.473lei
Lot 2 PIESE DE SCHIMB PT. INCUIETORI, CHEI, LACATE
1.axa ciocului incuietoare cu o cheie - 20buc.
2.axa ciocului incuietoare cu doua chei - 20buc.
3.axa ochelari incuietoare cu o cheie - 17buc.
4.axa ochelari incuietoare cu doua chei - 15buc.
5.capac lateral pt. incuietoare cu o cheie - 10buc.
6.capac lateral pt. incuietoare cu doua chei - 10buc.
7.capac pt. orificiul cheii la incuietoare - 10buc.
8.capac superior pt. incuietoare cu o cheie - 10buc.
9.capac superior pt. incuietoare cu doua chei - 10buc.
10.cioc pt. incuietoare de macaz tip60-65 - 24buc.
11.cioc pt. incuietoare de macaz tip49 - 24buc
12.cutie protectie incuietori - 30buc.
13.incuietoare de macaz cu o cheie - 6buc.
14.incuietoare de macaz cu doua chei - 6buc
15.incuietoare sabot SDU -4buc.
16.piulita din bronz pt. incuietori - 5buc.
17.placute distantiera intre verturi - 20buc.
18.stift oscilator verturi incuietoare - 10buc.
19.stift patrat pt. inzavorit verturi - 12buc.
20.stift pt. ghidare chei incuietoare - 12buc.
21.surub cu gheara pt. fixat incuietoare - 14buc.22.surub pt. capac lateral incuietoare - 13buc.
23.vert pt. incuietoare cu una-doua chei - 31buc.
24.broasca SBW pt. dulap - 20buc.
25.lacat SCB-cheie pentagonala - 20buc.
26.cheie tubulara pentagonala - 18buc.
27.cheie pentru incuietoare de macaz - 10buc.
Total valoare estimata - lot 2 = 18.042lei
Lot 3 PIESE DE SCHIMB PT. INSTALATII MECANICE
1.cot abatere MCF cu 4 scripeti - 2buc.
2.cascioara aeriana cu 2 scripeti - 10buc.
3.cascioara aeriana cu 4 scripeti - 10buc.
4.dispozitiv pt. limitare cursa comp. mac. sem.- 5buc.
5.regulator transmisie lung - 18buc.
6.regulator transmisie scurt - 18buc.
7.inductor de bloc pt. actionarea campurilor - 9buc.
8.camp EL. CA - 1buc.
9.axa rotii cama pt. semafor cu 1-2 brate - 10buc.
10.brat cotit+rola la roata cama paleta I - 8buc.
11.brat cotit+rola la roata cama paleta II - 6buc.
12.bulon cu rola pt. brat cotit semnal - 15buc.
13.roata cama pt. semafor cu 1-3brate - 2buc.
14.ansamblu cuzinet +brat cotit+caseta - 2buc.
15.brat cotit mecanism fixator dreapta - 1buc.
16.brat cotit mecanism fixator stanga - 1buc.
17.brat fixator tip49 simpla jonctiune - 1buc.
18.brat fixator tip49 dubla jonctiune - 1buc.
19.bulon carlig pt. sina tip49 - 15buc.
20.bulon carlig pt. sina tip60 - 15buc.
Total valoare estimata - lot 3 = 12.877lei
Lot 4 FRINE DE CALE KV3
1.bulon lung stringere KV3 - 4buc.
2.bulon scurt stringere KV3 - 4buc.
3.cale de rulare iesire - 2buc.
4.cale de rulare intrare - 2buc.
5.cale rulare intermediara - 2buc.
6.piulita cu prag KV3 - 10buc.
7.placa ghidare - 10buc.
8.sina frinare centrala - 2buc.
9.sina franare intrare-iesire KV3 - 2buc.
Total valoare estimata - lot 4 = 8.810lei
Lot 5 REGLETE, PLACI COMANDA, CABLAJE
1.regleta 2x7 borne SCB cu punti sep. - 20buc.
2.regleta 10borne pt. indicator - 10buc.
3.regleta 12 borne pt. TID - 15buc.
4.regleta doua borne SCB - 30buc.
5.regleta 2x18 borne SCB - 20buc.
6.placa autostop A1-3D - 3buc.
7.placa autostop fara relee A1-2 - 3buc.
8.placa autostop fara relee A1-3 - 3buc.
9.cablaj semnal cu doua focuri - 4buc.
10.cablaj semnal cu trei focuri - 5buc.
11.buzer - 10buc.
12.cablaj electromecanism conjugat - 3buc.
13.cablaj electromecanism simplu - 3buc.
14.placa comanda redresor cu tristoare 12V-15A - 1buc.
15.placa comanda resesor cu tristoare 12V-30A - 1buc.
16.placa autostop fara relee A3-1D cu balama - 2buc.
17.placa autostop fara relee A3-2D cu balama - 2buc.
18.placa autostop fara relee A3-1D fara balama - 2buc.
19.placa autostop fara relee A3-2D fara balama - 2buc.
20.placa comanda redresor cu tristoare 12V-30A - 2buc.
Total valoare estimata - lot 5 = 10.848lei
Lot 6 CONTACTORI
1.grupe contacte - 20buc.
2.contactor mobil pt. electromecanism - 20buc.
3.contactor mare-3MC semnal inst. aut. indus - 1buc.
4.contactor mare 4MC semnal inst. aut. indus - 1buc.
5.contactor mic 1MC semnal inst. aut. indus - 1buc.
6.contactor mic 2MC semnal inst. aut. indus - 1buc.
7.contactor pt. semnal mecanic -2buc.
Total valoare estimata - lot 6 = 7.466lei
Valoarea estimata fara TVA: 64, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de: lot1=125lei, lot2=360lei, lot3=250lei, lot4=175, lot5=210lei, lot6=145lei(Conform Anexei B), pentru perioada de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca se depun oferte pe mai multe loturi, garantiile de participare se insumeaza. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante (CNCF « CFR » SA prin Sucursala ?CREIR CF? Cluj CUI 15586731) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului de furnizare, fara TVA. Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru situatiile de plata lunare pe perioada de derulare a contractului. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezorerie din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular B1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular B2 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, respectiv: Ministerul Finantelor Publice ? D.G.F.P.C.S. si Consiliul Local), catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale;Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original / copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea in ?conformitate cu originalul? semnate si stampilate de operatorul economic.- conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul);Declaratie conform prevederilor Ordinului 314/2010 - - Formularul 1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)- in original;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat)- in original;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul B3 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator)- in original;In cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti- Sucursala ?CREIR CF ? Cluj sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire): ing. Gheorghe Surubaru - director, ec. Marcela Clitan - contabil sef, ing. Ioan Muntean - sef Divizie Instalatii, ch. Aron Pop- sef Serviciu Comercial, jr. Simona Bolboaca - sef Oficiu Juridic.Dovada privind calitatea de IMMDovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);? ?Intreprinderi legate?;? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea III - Formulare. In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original. Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia sau furnizarea de produse similare cu cele supuse achizitiei - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului;Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original /copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea in ?conformitate cu originalul? semnate si stampilate de operatorul economic.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.Autorizatia de furnizor feroviar si Agrementul Tehnic AFER/ omologare tehnica, conform Ordinul ministrului transporturilor nr. 290/2000 privind admiterea tehnica a produselor/serviciilor destinate a fi utilizate in activitatile de construire, modernizare, intretinere si reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant pentru transportul feroviar si cu metroul.a)Daca ofertantul are calitatea de producator, va prezenta: - Autorizatie de furnizor feroviar vizata la zi- Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs.b)Daca candidatul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta: - Agrement Tehnic Feroviar - pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate.- Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs .Precizari: - In cazul in care face dovada ca omologarea produsului este in curs de desfasurare la AFER, se admite ca sa se prezinte in copie numai specificatia tehnica avizata de Directia de Instalatii din CNCF CFR-SA si AFERNOTA: Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Completare Formular B4 din Modele de formulare , din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului, care sa garanteze posibilitatea furnizarii produselor licitate
Bilant contabil.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista, cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular B5). Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima - furnizarea in ultimii 3 ani (printr-un contract-max.2 contracte) de produse similare celor supuse achizitiei si a carui valoare este egala sau mai mare de: Lot 1 - 6.000lei, Lot 2 - 18.000 lei, Lot 3 - 12.500lei, Lot 4 - 8.500lei, Lot 5 - 10.500lei, Lot 6 - 7.000lei. Livrarile de produse din Formularul B5 vor fi insotite de: copii ?conform cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor prezentate in Formularul B5 in scopul dovedirii experientei similare, recomandarile beneficiarilor (Formular B5.1). Se solicita ca in recomandarile atasate sa se specifice modul in care produsul s-a comportat in exploatare sub circulatie.
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Informatii privind AsociereaIn cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere. Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.- In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere.
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001 ? 2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta? si ?ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie?. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi (24 ore). Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici vor transmite autoritatii contractante, prin fax la nr. +40 0264598869, in termen de 24 ore, formularul de oferta (pentru fiecare lot) cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la cap. IV.4.2 din prezenta sectiune.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
41/F/AP/145/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr.17, et.I, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au depus oferta cu pretul cel mai mic, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere finalciara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei CREIR CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 264430468, Email: [email protected], Fax: +40 264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer