Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de bucatarie industriala


Anunt de participare numarul 57160/01.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Husi
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr.40, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Timus, Tel.0235/481081 int.105, Email: [email protected], Fax: 0235/480003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de bucatarie industriala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. 1 Decembrie nr.40 , Husi , jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Butuc transat carne - 1, Spalator cu 2 cuve- 5 , Dus 5 , Pubela inox cu capac 5 , Congelator vertical 2 , Frigider vertical 750lt. 2 , Frigider vertical 1500lt.- 3 , Masa cu cuva incorporata -2Robinet cu actionare la cot-2 , Mixer planetar-1, Masa de refrigerare, ventilata , - 2, Spalator cu actionare la genunchi 3, Masa cu usi glisante -2 , Masa INOX raft- 5, Cuptor convectie 1, Suport pentru cuptor-1, Masa de intrare cu 1 cuva 1, Dus 1, Masina de spalat vase 1, Masa de iesire -1, Pubela inox cu capac -1, Rastel 1400 - 3 , Rastel 2000 - 3 , Malaxoar pentrualuat - 1Robot taiat legume-1, Masa calda pasanta- 2 , Masina de gatit cu gaz-1 , Gratarroca vulcanica cu gaz -1, Friteuza pe gaz, cu 1, Tigaie basculanta, cu gaz 1, Marmita-1, Hota-1, Ventilator casetat-1, Variator -1, Masina curatat cartofi 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29844000-7 - Echipament de bucatarie industriala (Rev.1)
50882000-1-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru restaurante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Butuc transat carne - 1, Spalator cu 2 cuve- 5 , Dus 5 , Pubela inox cu capac 5 , Congelator vertical 2 , Frigider vertical 750lt. 2 , Frigider vertical 1500lt.- 3 , Masa cu cuva incorporata -2Robinet cu actionare la cot-2 , Mixer planetar-1, Masa de refrigerare, ventilata , - 2, Spalator cu actionare la genunchi 3, Masa cu usi glisante -2 , Masa INOX raft- 5, Cuptor convectie 1, Suport pentru cuptor-1, Masa de intrare cu 1 cuva 1, Dus 1, Masina de spalat vase 1, Masa de iesire -1, Pubela inox cu capac -1, Rastel 1400 - 3 , Rastel 2000 - 3 , Malaxoar pentrualuat - 1Robot taiat legume-1, Masa calda pasanta- 2 , Masina de gatit cu gaz-1 , Gratarroca vulcanica cu gaz -1, Friteuza pe gaz, cu 1, Tigaie basculanta, cu gaz 1, Marmita-1, Hota-1, Ventilator casetat-1, Variator -1, Masina curatat cartofi 1.
Valoarea estimata fara TVA: intre 265, 000 si 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2008 pana la 14.11.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare , 4500 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrareain prevederile Art.181, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul de stat, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Tabel, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, Recomandari de la cel putin 3 beneficiari, Documente care sa dovedeasca capacitatea de service dupa punerea in functiune, cu deplasare la locul interventiei in maxim 12 ore de la solicitare .In acest sens se vor prezenta cel putin 3(trei) contracte de livrare montaj si service , Declaratie CE conformacu fiecare utilaj
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/L.D./250P.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar , la Casieria autoritatii contractante sau cu OP in contul RO47TREZ6585041XXX000510 deschis la Trezoreria Mun. Husi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2008 12:00
Locul: Spitalul Municipal Husi , str. 1 Decembrie nr. 40
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelIasi
Adresa postala: str. Grigore Ureche nr.3, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700621, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii - Spitalul Municipal Husi
Adresa postala: Str. 1 Decembrie nr.40, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel.0235.481081 int.105, Email: [email protected], Fax: 0235.480003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer