Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de laborator in cadrul Proiectului ICER -TM:Cromatograf de gaz cuplat cu spectrometru de infrarosu CG/FT ?IR;Analiza termica combinata TG/DTA/DSC


Anunt de participare numarul 141841/06.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0256403151, In atentia: DANA SUBA, Email: [email protected], Fax: +40 0256403153, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ICER, Tel. +40 256403077, In atentia: Petru Negrea, Fax: +40 256403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035, Fax: +40 256403153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de laboratorin cadrul ProiectuluiICER -TM: Cromatograf de gaz cuplat cu spectrometru de infrarosu CG/FT ?IR;Analiza termica combinata TG/DTA/DSC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Timisoara- ICER ?TM , Bd. Mihai Viteazul nr.1, cladire SPM Timisora
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de laboratorin cadrul ProiectuluiICER -TM ? laboratorul ICER ? ED, Cromatograf de gaz cuplat cu spectrometru de infrarosu CG/FT ?IR, Analiza termica combinata TG/DTA/DSC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38500000-0 - Aparate de control si de testare (Rev.2)
38432210-7-Cromatografe de gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Cromatograf de gaz cuplat cu spectrometru de infrarosu CG/FT ?IR
? Analiza termica combinat TG/DTA/DSC, ce cuprinde
? Modul 1 - analiza termicacombinata de inalta temperatura
? Modul 2 - analiza termogravimetrica de medie temperaturasi precizie (TG)? Modul 3 - calorimetrie difereniala de baleiaj (DSC) de joasa temperatura si inalta precizie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 638, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de :32.700lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Echivalenta leu/euro la data de 24.01.2013 de 4, 3724 lei/euro -Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anxa la contract, conform art.90 din HG 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare-POS CCE -Axa prioritara 2sivenituri propriiPlatile se deruleaza prin Trezoreria Timisoara, la 30 de zile de la receptia finala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 actualizata
3.Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata4. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA
Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban Rector
Prof.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu Prorector
Prof.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu Prorector
Prof.univ.dr.ing. Mircea Popa Prorector
Conf.univ.dr.ing. Daniel Dan Prorector
Dr.ing. Florentiu Staicu Director General Administrativ
Prof.univ.dr.arh. Smaranda - Maria Bica Decan Facultatea de Arhitectura
Prof.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si Calculatoare
Prof.univ.dr.ing. Nicolae Vaszilcsin Decan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului
Prof.univ.dr.ing. Gheorghe Lucaci Decan Facultatea de Constructii
Prof.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu BogdanovDecan Facultatea de Electronica si Telecomunicatii
Prof.univ.dr.ing. Petru AndeaDecan Facultatea de Electrotehnica si ElectroenergeticaLector.univ.dr. Mirela-Cristina Pop Decan Facultatea de Stiintele Comunicarii
Prof.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si Transporturi
Prof.univ.dr. ing. Inocentiu ManiuDecan Facultatea de Mecanica
Conf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie Hunedoara
Ec. Florian Miclea Director Directia Financiar Contabila
Ing. Dorina Ruset Director Directia Resurse UmaneIng. Cristian Telescu Director Directia Tehnica
Student Norbert KazamerConsilier in Consiliul de Administratie
Ing Dana Suba Sef Serviciu Achizitii Publice
Ing. Maria FilipescuSef Birou Achizitii Lucrari si Servicii
Ing. Claudia Micea Sef Birou Achizitii Produse
Ec. Daniela Hudac Sef Birou Contabilitate
Ec. Cristiana Marchis Sef Birou Financiar
Cj. Constantin Alecsa Consilier juridic
Prof.univ.dr.ing. Petru Negrea Responsabil financiar Proiect ICER-TM
Prof.univ.dr.ing. Lucian Rusnac Responsabil tehnic Proiect ICER-TM
Prof.univ.dr.ing. GhezaBandur Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform Anexa 11Echivalenta leu/ euro medie anuala, la care se calculeaza cifra medie de afaceri este: .Echivalenta leu/ euro medie anuala, la care se calculeaza cifra medie de afaceri este: 2010 ? 4, 2106 lei/euro; 2011 ? 4.2362 lei/euro, 2012 - 4, 4291 lei/euro (din informatiile pe care operatorul economic learela datalimita de depunere a ofertelor) cursul mediu anual comunicat de BCE.Echivalenta leu/euro la data de 24.01.2013 de 4, 3724 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (produse similare obiectului achizitiei) ? in original
2.In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere
ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Anexa nr. 12? Anexa nr. 44copie lizibila, cu mentiunea in conformitate cu originalul, semnata si stampilata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 12:00
Locul: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE Axa prioritara 2 ? ?Cresterea competitivitatii economice prin cercetare ? dezvoltare - inovare?,
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
- Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul locau acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vedera departajarii.- Ofertantul castigator va depune in termen de 48 ore o noua oferta financiara cu noua valoare.NOTA: produsele vor fi noi, nu sunt produse demo sau refuzate de catre alt beneficiar, nu contin componente (subansamble) remanufacturate si nu a fost utilizate in prezentari, expozitii, targuri, etc.- Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alteleasemenea.?-Livrarea echipamentului se va face pana in maxim 26 arilie 2013.- Daca livrarea echipamentului nu se finalizeaza pana la data de 26.04.2012 contractul se reziliaza, ofertantul pierzand garantia de buna executie, avand in vedere ca proiectul POSCCE are finalizare in data de 30.04.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC conform art.256^2, alin (1), lit.a), din OUG 34/2006 in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: P-TA VICTORIEI nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Fax: +40 256403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer