Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru dotarea unui laborator pentru controlul calitatii produselor alimentare


Anunt de participare numarul 57217/30.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Punct(e) de contact: Dan Rusei, Tel.0234542411, Email: [email protected], Fax: 0234545753, Adresa internet (URL): www.ub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru dotarea unui laborator pentru controlul calitatii produselor alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Bacau, str. Calea Marasesti, nr. 157 corp A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie publica a urmatoarelor echipamente pentru dortarea unui laborator pentru controlul calitatii produselor alimentare: refractometru ABBE - 1 bucata, centrifuga fara racire - 1 bucata, balanta analitica - 1 bucata, etuva cu convectie fortata - 1 bucata, sistem complet electroforeza - 1 bucata, sistem complet pentru determinarea azotului proteic prin metoda Kjeldhal - 1 bucata, spectrofotometru de absorbtie atomica - 1 bucata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
refractometru ABBE - 1 bucata, centrifuga fara racire - 1 bucata, balanta analitica - 1 bucata, etuva cu convectie fortata - 1 bucata, sistem complet electroforeza - 1 bucata, sistem complet pentru determinarea azotului proteic prin metoda Kjeldhal - 1 bucata, spectrofotometru de absorbtie atomica - 1 bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 224, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Nu se solicita garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din fonduri de la MEdCT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat, specificandu-se clar ponderea fiecarui operator economic in cadrul contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; 3.Certificat de inregistrare care contine CUI; 4.Certificat constatator emis de ONRC care specifica domeniul/domeniile principale de activitate, original sau copie legalizata; 5.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Consiile Locale; 6.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Administratiile financiare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 200.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Minim 1 contract de furnizare pentru produse similare cu cele specificate in caietul de sarcini, insotit de recomandare. 2.Autorizare de la producator sau distribuitor in original sau copie legalizata, pentru comercializare, punere in functiune si service a produselor specificate in caietul de sarcini.Nota: In cazul in care autorizarea este de la un distribuitor sau importator, se va prezenta in mod obligatoriu o dovada care sa ateste ca acesta (distribuitorul sau importatorul) este autorizat de producator sa comercializeze produsele specificate in caietul de sarcini. 3.Dovada implementarii sistemului calitatii propriu ISO 9001/2000 sau echivalent (in termen de valabilitate), in copie legalizata. Nu se accepta societati care se afla in curs de certificare a sistemului calitatii propiu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 11:00
Locul: Biroul Achizitii Publice din cadrul Universitatii din Bacau, str. Calea Marasesti 157, corp B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bacau
Adresa postala: str. Calea Marasesti 157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Tel.0234/542411, Email: [email protected], Fax: 0234/545753, Adresa internet (URL): www.ub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer