Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EFECTUAREA DE MASURATORI PENTRU TARLALELE DIN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI PASCANI SI INTOCMIREA DE PLANURI PARCELARE


Anunt de participare numarul 68069/05.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud. Iasi, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0232.718250, In atentia: D-nei Cristina Simon sau Laura Pascu, Email: [email protected], Fax: 0232.718250, Adresa internet (URL): www.primaria.pascani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EFECTUAREA DE MASURATORI PENTRU TARLALELE DIN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI PASCANI SI INTOCMIREA DE PLANURI PARCELARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Extravilanul municipiului Pascani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea de masuratori pentru tarlalele de extravilan, confirmarea conturului si a suprafetei fiecarei tarlale de catre Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Iasi (OCPI)si intocmirea de planuri parcelare baza tabelelor cuprinzand ordinea in tarla si suprafata pentru fiecare proprietar, puse la dispozitie de catre Comisia Municipala de Fond Funciar Pascani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sodomeni, Bosteni, Vatra - 3411 parcele, 1763 ha
Blagesti, Lunca - 91 parcele , 1765 ha
Gistesti, Fintinele - 60 parcele, 1152 ha
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 12000 leiCuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificate constatatoare din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor
-Declaratieprivind calitatea de participant la procedura-Certificat constatator emis de ORC, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor-Copie dupa codul unic de inregistrare persoane juridice;
Cerinta minima: Certificatul de inregistrare la ORC trebuie sa contina codul unic de inregistraresi anexa acestuia din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile care fac obiectul procedurii de achizitie publica .
-Prezentarea documentelor de autorizare A.N.C.P.I minim grad II (sau echivalent)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3(trei) ani vizat si inregistrat la autoritatile competente;
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat1500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 aniDeclaratie privind utilajele echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducere
-CURRICULUM VITAE* pentruatestarea calificarii personalului pentru specialistii direct implicati in proiect-Certificare ISO 9001:2001 sau echivalent
-Certificare ISO 14001:2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-o statie totala pentru studii topografice , -programe cu licenta in domeniul prelucrarii masuratorilor topografice-1 topograf autorizat gradul II in cadrul OGR sau echivalent ANCPI-prezentarea unei liste care sa contina cel putin informatii despre trei contracte de servicii de aceeasi natura derulate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorilor economici autorizati A.N.C.P.I minim grad II (sau echivalent).
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul va fi reofertat de catre operatorii economici calificati, incadrul a doua runde, cu pauza de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Pascani, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232255907, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Pimariei Municipiului Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.16, camera 50, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232.762300, Email: [email protected], Fax: 0232.66259, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2008 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer