Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elab doc. tehn-econom pt proiectul de investitieModernizare DJ 208 U, Mitocu Dragomirnei M-rea Dragomirna, km 0+000 6+180


Anunt de participare numarul 50079/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Avadanei, Tel.0230210148, interior 206, Fax: 0230521536
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elab doc. tehn-econom pt proiectul de investitieModernizare DJ 208 U, Mitocu Dragomirnei M-rea Dragomirna, km 0+000 6+180
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul operatorului economic si pe DJ 208U, intre km. 0+000 - 6+180, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Revizuire Studiu de fezabilitate - SF revizuit inconformitate cu prevederileHotararii Guvernului nr. 28 din 9 ianuarie 2008 .
- Studiul de fezabilitate va cuprinde analiza economica financiara, studiul topografic, studiul geotehnic si studiul hidrologic. Totodata se vor intocmi expertizele tehnice, documentatiile pentru avize/acorduri si se vor obtine toate avizele si acordurile necesare emiterii autorizatiei de construire.
- Proiect tehnicPT - (proiectul tehnic se va preda impreuna cu referatul verificatorului de proiecte atestat)- Detalii de executie DDE-pentru obiectivul de investitie Modernizare DJ 208 U, Mitocu Dragomirnei M-rea Dragomirna, km 0+000 6+180, judetul Suceava.
- Documentatiaintocmita va respecta cerintele necesare depunerii spre finantare din Programul Operational Regional 2007 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 157, 936.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 1.500 lei si garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prog Asistenta tehnica pt sprij Aut Adm Pub Locale in pregatirea tehn a proiectelor de investitii publice, fin din POR 2007 2013, bugetul local si alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de MinisterulFinantelor Publice.
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primaria locala.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial prezentat in copie legalizata;
Certificatele trebuie sa fie valabile la datadeschiderii procedurii si vor fi prezentate in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de Informatii generale- Bilanturile contabile la 31 decembrie 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani va fi de minim 470.000 lei.- Lichiditate generala (active circulante/datorii curente X 100): pentru anul 2007 sa fie peste procentul de 100%.- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv X 100) pentru anul 2007 sa fie peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind capacitatea tehnica
- Recomandari din partea unor beneficiari/clienti privind prestarea serviciilor similare
- Resurse tehnice
- Resurse umane-Asigurarea calitatii serviciilor pentru firma de proiectare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- experienta similara -finalizarea in ultimii 3 ani a 3 (trei) contracte pentru servicii similare (studiu de fezabilitate, studiu topografic, studiu geotehnic, studiu hidrologic, proiect tehnic, detalii de executie) cod CPV: 74232250 1 Servicii proiectare tehnica pentru infrastructura de transport .Totodata se vor anexa copii dupa contractele de servicii si procesele verbale de predare primire/receptie a documentatiilor.NU SE ACCEPTA DRUMURI PIETRUITE.-se vor prezenta minim 3 (trei)recomandari din partea beneficiarilor-Declaratie care contine Informatii privind dotarile specifice: echipament ridicari topo, soft prelucrare topo, calculator, software pentru proiectare cu licenta, copiator, echipament pentru editare (imprimante, plotere etc.), mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-Se solicita dotare cu: - soft cu licenta in domeniul proiectarii de drumuri si poduri- echipament ridicari topo- soft prelucrare topo-Declaratie care contine Informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului-Asigurarea cu minim 2 ingineri specialitatea CFDP angajati ai operatorului economic (se vor atasa copii dupa cartea de munca).-Persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului vor avea experienta generala in domeniu (proiectare drumuri si poduri) de minim 5 ani si intocmirea a minim 5 proiecte similare.-Formularul va fi insotit de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini "cheie" in indeplinirea contractului-Sistemul de asigurare a calitatii sa fie conform standardelor SR EN ISO 9001/2001 pentru managementul calitatii sau echivalent.-Atestat A.P.D.P. sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1843/17.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare, nr. 36, cam. 307 in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia Comerciala de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230/216321, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii, camera 307 - Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.0230/210148/206, Fax: (+4) 0230/521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer