Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, Executie lucrari si dotari pentru obiectivul: PROIECT I


Anunt de participare numarul 113769/04.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CURTEA (PRIMARIA COMUNEI CURTEA JUD. TIMIS)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA, NR.268, Localitatea:  Curtea, Cod postal:  307135, Romania, Punct(e) de contact:  MARIA GLAVA, Tel. 0256-334633, Email:  [email protected], Fax:  0256-334748, Adresa internet (URL):  http: //www.primariacurtea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborareproiecttehnic, detaliideexecutie, documentatiitehnicepentruobtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, Executie lucrari si dotari pentru obiectivul: PROIECTINTEGRAT: ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII FIZICE SI A SERVICIILOR DE BAZA IN COMUNA CURTEA JUDETUL TIMIS?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Curtea, judetul Timis
Codul NUTS: RO4 - Macroregiunea patru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE (PT+DDE+DOCUMENTATII DE AVIZARE+ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PRPOECTANTULUI):
1.?MODERNIZARE STRAZI COMUNALE IN COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS? :2. ?REABILITAREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA CURTEA, COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS? :
3. ?REABILITAREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA COSAVA, COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS? :
4. ?INFIINTAREA UNUI CENTRU SOCIAL DE TIP AFTER-SCHOOL PENTRU ASISTAREA SCOLARILOR DUPA ORELE DE CURS, IN REGIM DE INALTIME PARTER, IN LOCALITEA CURTEA, COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS ? : EXECUTIA DE LUCRARI SI DOTARI: 1.?MODERNIZARE STRAZI COMUNALE IN COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS? :2. ?REABILITAREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA CURTEA, COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS? :
3. ?REABILITAREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA COSAVA, COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS? :
4. ?INFIINTAREA UNUI CENTRU SOCIAL DE TIP AFTER-SCHOOL PENTRU ASISTAREA SCOLARILOR DUPA ORELE DE CURS, IN REGIM DE INALTIME PARTER, IN LOCALITEA CURTEA, COMUNA CURTEA, JUDETUL TIMIS ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE:
TOTAL PROIECT INTEGRAT: 323.235, 00RONEXECUTIA DE LUCRARI SI DOTARI:
TOTAL PROIECT INTEGRAT: 9.046.070, 00 RON
din care:
DOTARI :370.155, 00RON
Valoarea estimata fara TVA: 9, 369, 305RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE, IN CUANTUM DE 180000 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene.Proiect finantatprinFEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGeneralaaFinantelorPubliceTeritorialapentru persoanelejuridicedinRomania;Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania (pentru sediu si pentru punctele de lucru); Persoanelejuridice/ fizicestrainevorprezentaun documentsimilar/declaratiepeproprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana; Imputernicirede semnatura pentrupersoana/persoanele autorizate sa semneze oferta si documentele ofertei; completarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta Anexa 50; prezentarea Certificatului constatator - in original sau copie legalizata - emis deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoanajuridicasaude inregistrare/atestareoriapartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ?conform modelului anexat ? Formular A.
Bilanturile contabile + anexele, la data: 31.12.2008, 31.12.2009, 30.06.2010vizate si inregistrate de organele competente.
Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
Scrisoare de bonitate bancara (scrisoare din partea Bancii, adresata autoritatii contractante, prin care se certifica accesulofertantului la o linie de credit, pe care o poate utiliza pentru aceasta investitie pentru acoperirea cash-flow-ului impus).
Prezentarea documentului de identificare financiara pentru fiecare banca- Formular A1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa fi realizat in anii: 2008, 2009, 2010 o cifra medie de afaceri egala sau mai mare decat: 18.500.000 RON.Situatiaeconomico-financiarapentruexercitilefinanciare: 2008, 2009 si 30.06.2010 trebuie sa prezinte profit.Din Scrisoarea de bonitate bancara sa rezulte ca ofertantul va avea pentru lucrare asigurat un cash-flow de minim 3.270.000 lei.Prezentarea documentului de identificare financiara pentru fiecare banca.LG=(active circulante/datorii curente)x100 pentru anul 2009 safie 100 % sau mai mare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Documente de confirmare:
Fisadeexperientasimilara;
Contract de prestari servicii;
Procesul-verbal de predare-primire ;
Recomandare emisa de beneficiar/client ;
Contract de executie lucrari;
Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Prezentarea:
-fisa mijloacelor fixe si a licentelor de transport pentru mijloacele de transport din dotare;
- acreditarile emise de organismele abilitate;
- rapoarte de inspectie pentru statiile de mixturi asfaltice si de betoane ;
- autorizatii de mediu pentru statiile de mixturi asfaltice si de betoane;
- contractele de inchiriere, pentru utilajele inchiriate.
Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice nu vor fi angajate pe perioada de derulare a contractului la alte servicii.
Dovadadetineriiunuilaboratorde incercarigradulIIsaucontractuldecolaborareincheiatintre ofertant silaboratorul respectiv si autorizatia laboratorului.
Declaratie privindefectivelemediianualealepersonaluluiangajatsial cadrelor deconducere pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
Completarea si prezentarea formularului 12L ? Experti cheie.
Pentru experti:
-CV-ul;
-Diploma in domeniul corespunzator;
-Declaratia de exclusivitate si disponibilitate;
- documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care o are cu ofertantul (copii carti de munca completate la zi vizate de ITM, contracte de munca vizate ITM, cel putin pentru perioada de derulare a contractului de achizitie publica.
Declaratie pe proprie raspundereprivindrespectareaconditiilordemuncasi protectia muncii- in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara :1contractalcaruiobiectafostproiectareaunui obiectiv similar obiectivului de proiectare drumuri, strazi, a carui valoare sa nu fie mai mica de 210.000 RON;max. 2contractealcarorobiectafostproiectareaunui obiectivsimilar obiectivului de constructii civile, a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 100.000 RON.1 contract al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare obiectivului de executie drumuri, strazi, a carui valoare sa nu fie mai mica de 6.500.000 RON;max. 2 contracte al caror obiect a fost executarea unor lucrari similareobiectivului de constructii civile, a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 2.500.000 RON;Dovada licentelor Windows (sau echivalent), Autocad (sau echivalent), Program devize, Office (sau echivalent).Dotari minime: Statie preparare mixturi asfaltice - 1 buc, Autobasculante - 10 buc, Autobetoniera -6 buc, Autocamioane - 2 buc, Excavator - 3 buc, Buldozer - 3 buc, Cilindru compactor cu pneuri - 4 buc, Cilindru compactor cu rulouri netede - 4 buc, Motocompresor - 2 buc, Autogreder - 2 buc, Freza asfalt- 1 buc, Rapartizator finisor cu palpator si sistem automat de nivel - 1 buc, Statie betoane - 1 buc, Vola - 1 buc., laborator gradul II pentru determinari si incercari specifice.Experti cheie: Pentru executie lucrari: 1 manager de proiect ? specializarea drumuri si poduri1 inspector privind protectia muncii2 absolventi ai Facultatii de Constructii, specializarea CFDP1 responsabil tehnic cu executia, specializarea CFDP1 responsabil cu asigurarea calitatii2 ingineri, specializarea CCIA1 responsabil tehnic cu executia, specializarea CCIA1 responsabil cu asigurarea calitatii1 inginer de instalatii in constructiib)Pentru proiectare: 1 arhitect cu drept de semnatura1 inginer constructor (CCIA)2 ingineri specializare CFDP1 inginer instalatii in constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de interventie si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie
20%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
4.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
15%
Descriere:
5.
Plan de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere:
6.
Termenul contractului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
08/06.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei Curtea , judetul TIMIS, str Principala nr. 268
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
a)membrii comisiei de evaluareb)reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;c)expertii cooptati de Autoritatea contractanta;d)observatori desemnati U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322 : Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoarea a mostenirii rurale - in baza contractului de finantare C322010953700050/11.06.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0211304642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256494650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  WWW.JUST.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2011 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer