Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Elaborare Studiu de Fezabilitate si documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii


Anunt de participare numarul 13892/10.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: Adresa postala: STR. CALEA SEVERINULUI, NR 17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Punct(e) de contact: BIROUL LICITATII, Tel.0251/408735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: STR. CALEA SEVERINULUI, NR 17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Punct(e) de contact: BIROUL LICITATII, Tel.0251/408735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: STR. CALEA SEVERINULUI, NR 17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Punct(e) de contact: BIROUL LICITATII, Tel.0251/408735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"ElaborareStudiu de Fezabilitate si documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DN 6A KM 0+144 Baraj PF1 la Gura Vaii;DN 7 KM 207+830 peste Lotru la Virciorova;DN 64 KM 41+075 la Ganeasa;DN 7 KM 239+380 la Raul Vadului; DN 65C KM 43+278 peste Oltet la Balcesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ElaborareStudiu de Fezabilitate si documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii, pentru loturile 1-5.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 exemplare.Studiul de fezabilitate se va elabora pe baza Expertizelor tehnice , care sunt parte integranta a prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de achizitionare de servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare pe lot cf Anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii-Program poduri prioritare 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarile sociale de stat;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale anexata;declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2005, 2004);
-Bilantul contabil pe anul 2006 vizat si inre-gistrat la Organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/sau, dupa caz, rapoarte anuale prin care ofertantii isi pot dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri medii solicitata pe loturi este: Lotul 1 =90.504 lei;Lotul 2 =54.201 lei;Lotul 3 =25.764 lei;Lotul 4 =26.673 lei;Lotul 5 =31.824 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestatiilor similare efectuatein ultimii 3ani -Se va completa formularul C2 din sectiunea Formulare;o recomandare din partea a doi beneficiari, cu precizarea calificativului "bine" sau " foarte bine"; se vor atasa copii ale contractelor respective si PV de receptie;ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria DRDP Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 11:00
Locul: DRDP Craiova, str Calea Severinului, nr 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia concencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Calea Severinului, nr 17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/408700, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer