Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnico economice, faza: proiect tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru componenta - Reabilitare si dotare Camin Cultural in comuna Giugeni, judetul Ialomita.


Anunt de participare numarul 95087/26.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "LUNCA DUNARII"
Adresa postala: comuna Mihail Kogalniceanu, sat Mihail Kogalniceanu, str. Scolii, nr. 21, judet Ialomita, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 927165, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Dinu, Tel.0243/272058, Email: [email protected], Fax: 0243/272058, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare rurala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnico economice, faza: proiect tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru componenta - Reabilitare si dotare Camin Cultural in comuna Giugeni, judetul Ialomita.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comunele Mihail Kogalniceanu, Gura Ialomitei si Giurgeni
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este realizarea unui Proiect tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Reabilitare si dotare Camin Cultural in comuna Giugeni, judetul Ialomita in conditiile prevazute in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 56, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului , in cuantum de 5% din valoarea , fara TVA , a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitorul are obligatia de a efectua plata catre executant in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii fondurilor aferente avansului FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, in original, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006
- Certificate constatatoare, in original sau copie legalizata, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de D.G.F.P.C.F.S. si autoritatile publice locale de pe raza unde se afla sediul ofertantului din care sa rezulte ca ofertantul nu inregistreaza datorii cu cel mult o luna inainte de data licitatiei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta stabileste cerinte minime pentru urmatorii indicatori:
a)Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani:
Valoarea minima impusa este de: 110.000 RON.
b)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100):
Valoarea minima impusa este de: 100%
c)Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100):
Valoarea minima impusa este de: 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii documentatiei standard de elaborare si prezentare a ofertei.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, acordurile de subcontractare, precum siformularele care trebuie prezentate de subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, cel putin trei contracte care au avut ca obiect executarea unor servicii similare dintre care cel putin unul sa fi avut valoarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de: 56.000 RON.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii cel putin a recomandarilor din partea beneficiarilor parte in contractele prezentate la experienta similara.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de elaborare
30%
Descriere: perioada de elaborare a documentatiei
3.
oferta tehnica
20%
Descriere: punctajul ofertei tehnice
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Mihail Kogalniceanu, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa numai membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori ai CRPDRP 3 Sud Muntenia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA (FEADR) implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale-Contract de finantare nr. C3220408323000 11/26.06.2009 si cofinantat din bugetul local si national.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei , nr 5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICUL ACHIZITII - ASOCIATIA DE DEZVLOTARE INTERCOMUNITARA "LUNCA DUNARII"
Adresa postala: Comuna Mihail Kogalniceanu, sat Mihail Kogalniceanu, str. Scolii, judetul Ialomita, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 927165, Romania, Tel.0243/272058, Email: [email protected], Fax: 0243/272058
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2010 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer