Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul de investitii: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE IN POIANA NOVAT, VALEA VASERULUI, VISEU DE SUS, MARAMURES


Anunt de participare numarul 50883/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VISEU DE SUS
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN RUS, Tel.0262353488, 0262352880, Email: [email protected], Fax: 0262352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseu.info
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul de investitii: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE IN POIANA NOVAT, VALEA VASERULUI, VISEU DE SUS, MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul consultantului dupa o prealabila documentare in teren si dupa culegerea datelor necesare elaborarii documentatiei tehnice.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente proiectului de investitii: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE IN POIANA NOVAT, VALEA VASERULUI, VISEU DE SUS, MARAMURES, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentatia tehnica se va intocmi conform HGR 28/2008 si a Ghidului Solicitantului din programul de finantare in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5: Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, domeniul de interventie 5.2.- Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice. Documentatia tehnico-economica a proiectului va fi compusa din urmatoarele documente:
Studiul de Fezabilitate (SF), inclusiv Analiza socio-economica, conform HGR 28/2008 si prevederilor cuprinse in Ghidul solicitantului axa 5, domeniul major de interventie 5.2.
Proiect tehnic (PT).
Detalii de executie (DDE).
Documentele mai sus mentionate vor fi realizate astfel incat proiectul sa fie pregatit pentru obtinerea finantarii din fondurile corespunzatoare domeniilor majore de interventie ale POR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74141520-0-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74210000-4-Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente proiectului de investitii: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE IN POIANA NOVAT, VALEA VASERULUI, VISEU DE SUS, MARAMURES, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentatia tehnica se va intocmi conform HGR 28/2008 si a Ghidului Solicitantului din programul de finantare in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5: Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, domeniul de interventie 5.2.- Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice. Documentatia tehnica va cuprinde activitatile declarate eligibile de catre MDLPL, care sunt urmatoarele:
Nr. crt. ACTIVITATI PROPUSE PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI
1 Amenajare domeniu public: alei pietonale, spatii verzi, rigole ape pluviale
2 Amenajare si dotare platforma de campare, inclusiv grupuri sanitare exterioare - 2buc
3 Construire partie schi in lungime aprox. de 850 m din varful Mociras (inclusiv construirea de instalatie de transport pe cablu pentru persoane, instalarea de echipamente pentru producerea zapezii artificiale, iluminat nocturn, dotare cu echipamente pentru intretinerea partiei)
4 Construire si dotare Centru inchirieri materiale sportive (ATV-uri, montanbike, snowmobile, snowboard, schiuri, mingi, etc.)
5 Achizitionare si reabilitare locomotiva cu aburi pentru calea ferata ingusta (mocanita) si 2 vagoane pentru transport calatori (turisti)
6 Reabilitare si modernizare cale ferata cu ecartament ingust pe traseul Novat Poiana Novat (aprox. 3, 00 km.).
7 Construire puncte (foisoare) de observare, filmare si fotografiere
8 Marcare de trasee montane
9 Construire de refugii montane
10 Construire si amenajare post SALVAMONT
11 Amplasare panouri de orientare si informare turistica
12 Construire si dotare sediu administrativ
13 Filigoria - 3buc
14 Construire si amenajare bazin de inot
15 Construire si amenajare terenuri sport (1 teren de fotbal si 3 terenuri tenis de camp)
Documentatia tehnico-economica a proiectului va fi compusa din urmatoarele documente:
Studiul de Fezabilitate (SF), inclusiv Analiza socio-economica, conform HGR 28/2008 si prevederilor cuprinse in Ghidul solicitantului axa 5, domeniul major de interventie 5.2.
Proiect tehnic (PT).
Detalii de executie (DDE).
Documentele mai sus mentionate vor fi realizate astfel incat proiectul sa fie pregatit pentru obtinerea finantarii din fondurile corespunzatoare domeniilor majore de interventie ale POR.Documentatiile se vor preda in forma si numarul de exemplare stabilite in cadrul Ghidului de finantare, la care se adauga un exemplar (scris si in format electronic, inclusiv plansele) pentru Autoritatea Contractanta, plus inca un exemplar se va preda MDLPL-AM POR (o copie completa a documentatiei).
Valoarea estimata fara TVA: 527, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HGR nr.1424/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare formulare conform anexa 2 si anexa 3
Cerinta obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie in termen la data deschiderii ofertelor.
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.- alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: bilant la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente;
Cerinta minima : completare formular anexa 4
Cifra de afaceri realizata in domeniul de activitate aferent obiectului contract de achizitie (conform CPV), pentru anul 2007, de cel putin valoarea estimata a contractului de achizitie prezent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: minim 1 recomandare cu privire la obiectul contractului de achizitie, din partea unei autoritati contractante sau client privat;
- minim 2 proiectanti de specialitate, din care 1 proiectant pentru partii de schi;
- minim 1 expert economic care sa detina experienta in elaborarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana;
- minim 1 expert tehnic care sa detina experienta in elaborarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5295/14.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau virament bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate in cazul persoanelor fizice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri de la bugetul de stat: HGR nr.1424/2007, privind aprobarea Programului multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea autoritatilor administratiei publice locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013, si finantarea acestuia din bugetul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.19, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Tel.0262-352880, Email: [email protected], Fax: 0262-352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseu.info
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer