Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru doua proiecte integrate


Anunt de participare numarul 60636/07.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BISTRET (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: com.Bistret, jud. Dolj, Localitatea: Bistret, Cod postal: 207065, Romania, Punct(e) de contact: Luciana Ionescu, Tel.0251355011, Email: [email protected], Fax: 0251355550, Adresa internet (URL): CONSILIUL LOCAL BISTRET, DOLJ, NR.1004 COD 207065, TELEFON/FAX 0251355550/ EMAIL: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru doua proiecte integrate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: locul principal- sediul Consiliului Local Bistret
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru proiectele Comunei Bistret, reprezentata prin Consiliul Local Bistret)- doua proiecte integrate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru doua proiecte integrate aleComunei Bistret, reprezentata prin Consiliul Local Bistret)
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2008 pana la 30.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 15.000 lei conform scrisoare de garantie bancara sau OP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
C-o finantare Uniunea Europeana, bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 din OUG 34 /2006 (Formularul Declaratie privind eligibilitatea)
Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original, sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe proprie raspundere.
Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe proprie raspundere.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /autorizatie de functionare/altele echivalente, in original sau copie comform cu originalul
Certificat de inregistrare copie conform cu originalulVor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate codurile de activitate CAEN7022 valabil din 2008
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2005-2007); Cifra de afaceri medie anuala, pentru participarea unui ofertant, pe ultimii 3 ani (2005-2007) trebuie sa fie de minim 500.000 Euro.Va fi admis numai ofertantul care a inregistrat profit pe ultimii 3 ani Bilantul contabil pe anul 2007, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara si dotare tehnicaLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private (Cerinta minima: Recomandari din partea beneficiarilor, pentru serviciile similare prestate Cerinta minima: -5 recomandari;Sa dispuna de o dotare tehnica care sa permita realizarea obiectului contractului numar angajati care lucreaza in domeniul finantarilor nerambursabile (declaratie)Cerinta minima: -50 angajatiCerinta minima: -5 persoane care sa se ocupe de proiectDovada certificarii managerilor de proiectCerinta minima: -3 manageri de proiectCV-urile expertilor propusiPentru a putea fi declarat admis ofertantul trebuie: Ofertantul trebuie sa dispuna de personal calificat pentru a duce la indeplinire un act aditional incheiat pentru realizarea a trei proiecte care se vor derula in acelasi timp. Pentru derularea proiectelor o echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta sa minim 3 persoane calificate corespunzator, si un manager de proiect (se va prezenta dovada certificarii).Conditii pentru managerul de proiect: - Studii superioare economice- Certificare ca manager de proiect- Experienta manageriala de minim 1 an (sa fi condus echipe formate din minim 3 persoane)Conditii pentru membrii echipei de proiect: - Studii superioare economice- Experienta in derularea proiectelor cu finantare nerambursabila de minim 1 an Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (Formularul Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) Pentru a putea fi declarat admis ofertantul trebuie sa aiba certificat ISO 9001 :2001 pentru activitatea de Consultanta in managmentul proiectelor in vederea obtinerii finantarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 11:00
Locul: sediul consiliului local Bistret
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): C-o finantare Uniunea Europeana, bugetul de stat si bugetul local
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Loc.Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+40) 21.3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BISTRET, JUD.DOLJ.NR.1004,
Adresa postala: BISTRET, JUD.DOLJ, COD.207065, Localitatea: BISTRET, Cod postal: 207065, Romania, Tel.0251355011, Email: [email protected], Fax: 0251355550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer