Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea unui master plan privind eficientizarea productiei,distributiei si consumului energetic in municipiul Oradea si elaborarea de documentatii tehnice si de aplicatii pentru finantarea din fonduri nerambursabile a investitiilor necesare pentru impl


Anunt de participare numarul 48318/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Kocsis, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Serviciu Patrimoniu, Delegare Gestiune, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Nadia Has, Tel.0259/437000 int.161
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Serviciul Relatii cu Publicul, Cam.23, parter, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259/437000, int.174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea unui master plan privind eficientizarea productiei, distributiei si consumului energetic in municipiul Oradea si elaborarea de documentatii tehnice si de aplicatii pentru finantarea din fonduri nerambursabile a investitiilor necesare pentru implementarea master planului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Elab.unui studiu de Prefezabilitate avand ca obiect fie privatizarea, fie modernizarea CET in regim PPP;
-Elab. unui Studiu de Fezabilitate avand ca obiect lucrari de modernizare a retelelor de distributie primare si secundare;
-Elab.unui master plancu cel putin 2 variante de solutii;
-Elab. unui plan de finantare pentru solutia aleasa;
-Elab. de aplicatii de finantare complete cu toate documentatiile tehnice si economico-financiare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-elab.master plan;
-elab.plan de finantare;
-elab.SF-uri;
-elab.aplicatii de finantare;
-elab.doc. tehnice
-
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: 10000 euro-garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse de finantare: bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
-certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
-certificat constatator eliberat de ORC cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor;
-copie legalizata dupa certificatul de inmatriculare;
-copie dupa act doveditor ca ofertantul este platitor de TVA
Pentru persoanele juridice straine:
-documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care face dovada indeplinirii cerintelor solicitate privind situatia personala si inregistrarea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-bilantul contabil sau raportul de audit din anul precedent;
Pentru persoanele juridice straine:
-ultimul raport anual sau raportarea financiara obligatorie legal in tara de resedinta SAU raportul de audit din anul precedent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima impusa pentru cifra medie anala de afaceri pe anii 2005, 2006 si 2007 este de 5.000.000 euro;
-profitul operational trebuie sa fie pozitiv in fiecare din cei 3 ani fiscali precedenti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-fise de proiect pentru experienta similara;
-recomandari din partea beneficiarilor pentru toate fisele de proiect;
-declaratie privind echipamente tehnice si dotari necesare realizarii contractului;
-declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu in ultimele 12luni al personalului angajat care lucreaza in domenii ce tin in mod specific de obiectul prezentei proceduri;
-declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate inclusiv CV-uri pentru acestia;
-declaratie privind subcontractantii;
-Certificat ISO 9001/2000 si 14001;
-declaratie privind respectarea pe parcursul indeplinirii contractului a actelor normative specificate in documentatie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul a efectuat in ultimii 3 ani ca unic prestator sau lider de consortiu, minim 2contracte privind studii la nivel de Master Plan, Strategie sau Studiu de Fezabilitate avand ca obiect eficientizarea productiei, distributiei si consumului energetic a unui oras cu o populatie de minim100.000 locuitori;
-Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani, in calitate de consultant/proiectant unic prestator sau lider de consortiu minim 2 contracte privind servicii de proiectare la nivel de SF sau PE pentru lucrari de constructie sau modernizari/retehnologizari in sectorul energetic la anumite categorii solicitate;
-ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani, in calitate de unic prestator sau lider de consortiu, servicii de eleborare a unor aplicatii de finantare pentru lucrari de infrastructura din fonduri ale Uniunii europene in cadrul a minim 2 proiecte, pentru 2 comunitati urbane avand cel putin 100.000 locuitori fiecare.Valoarea componentei de grant pentru fiecare aplicatie prezentata trebuie sa fie mai mare de 30 milioane euro.-in ultimele 12 luni sa fi avut in medie cel putin 10 angajati care sa detina o diploma universitara sau post-universitara cu specializare in domeniul energetic, dintre care cel putin 4 trebuie sa aiba peste 5 ani de experienta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
oferta tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Oradea-Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea-Comp.Achizitii Publice
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, cam 224, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, int230, Fax: 0259/440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer