Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea impactului activitatilor de informare si constientizare pentru Centrul de informare Sulina


Anunt de participare numarul 116317/03.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala:  strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820243, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN COSMA, Tel. 0240518924, 0240518925, Email:  [email protected], Fax:  0240518975, Adresa internet (URL):  www.ddbra.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea impactului activitatilor de informare si constientizare pentru Centrul de informare Sulina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
evaluarea impactului activitatilor de informare si constientizare se va realiza pe baza chestionarii grupurilor tinta alese la inceputul si la finalizarea proiectului, prin care sa se faca o analiza a modului in care activitatile de informare si constientizare din proiect le-au influentat comportamentul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
79320000-3-Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
79330000-6-Servicii statistice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Sa faca analiza eforturilor/proiectelor anterioare de informare/constientizare ale Beneficiarului (ARBDD) (cu analiza SWOT, cu identificare elemente critice privind evaluarea impactului activitatii de informare, a grupurilor tinta) si sa prezinte concluziile in scris Beneficiarului,
2. Sa identifice esantionul reprezentativ ca marime, componenta si relevanta pentru derularea campaniilor de chestionare, care va fi supus spre analiza si aprobare la Beneficiar, 3. Sa elaboreze chestionarele, care vor fi supuse spre analiza si aprobare la Beneficiar,
4. Dupa aprobarea esantionului reprezentativ si a modelului de chestionar, consultantul va derula campania initiala de chestionare, in luna octombrie 2011, cu prezentarea la inceputul anului 2012 (ianuarie), in scris, a concluziilor (nivelul de informare al grupurilor chestionate, cerintele de informare, grupurile tinta pentru transmiterea mesajelor, etc.). Se vor chestiona in luna noiembrie 2011 si participantii la primul seminar de instruire.
5. Sa deruleze campania finala de chestionare, in perioada iunie ? august 2013. Se vor chestiona si participantii la seminariile de informare ( martie si iulie 2013) si participantii la cursurile de instruire ( iunie 2013)
6. Sa evalueze rezultatele ? a. Sa faca analiza comparativa a rezultatelor celor 2 campanii de chestionare
e. Sa evalueze modul in care activitatile de informare din cadrul proiectului au raspuns nevoii de informare a publicului larg, elementelor critice identificate la inceputul proiectului
f. Sa identifice nevoile de informare pentru campaniile viitoare, sa faca propuneri de imbunatatire a strategiei de comunicare/constientizare a ARBDD
g. Sa elaboreze raportul/ studiul scris si sa-l predea in luna octombrie 2013.
Valoarea estimata fara TVA: 189, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 2500 lei, garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect co-finanatat din Fondul european de dezvoltare regionala, Prima plata se va face in 45 de zile dupa finalizarea primei campanii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data depunerii ofertelor sau echivalent.
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciilor de evaluare a impactului unor actiuni si activitati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani(2007, 2008, 2009) actualizata la data de 18.01.2011 sa fie de minim echivalent 80.000 euro inclusiv T.V.A. Formular nr. 11Ultimul bilant contabil si contul de profit si pierderi pe anul 2009, vizate si inregistrate deorganele competente precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri de minim 80.000 euro pe anii 2007, 2008, 2009bilantul contabil sa fie din anul 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 aniFormular nr. 15, ofertantii vor prezenta cel putin 1 contract finalizate in ultimii 3 ani, care au obiect prestarea unor servicii similare (evaluari ale impactului activitatilor de informare si constientizare).
Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 15 se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.)echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform caietului de sarcini, Formular nr. 13, - declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular nr. 14, inclusiv CURRICULUM VITAE
- 1 scrisoare de recomandare ? din parteabeneficiarului al carui contract a fost prezentat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract similar1 scrisoare de recomandare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2011 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante din str. Portului nr 34 A sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de dezvoltare regionala
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
documentatia este publicata in totalitate ca atasament la prezentul anunt de participare la licitatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta - sectia comerciala
Adresa postala:  str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241551356, Fax:  0241551356
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic, contencios administrativ, resurse umane din cadrul ARBDD Tulcea
Adresa postala:  str. Portului nr 34A, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820243, Romania, Tel. 0240518924, Email:  [email protected], Fax:  0240518975, Adresa internet (URL):  www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2011 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer