Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executare lucrari pentru proiectul ,,PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?


Anunt de participare numarul 146561/14.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Oprescu Adrian, Tel. +40 248213994, Email: [email protected], Fax: +40 248212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executare lucrari pentru proiectul , ,PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica: Executare lucrari pentru proiectul , ,PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti? a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie, respectiv: DenumireValoarelei fara TVA
1. Amenajari pentru protectia mediului2.098.611, 00
2. Constructii si instalatii57.252.889, 00
3. Organizarea de santier1.345.956, 00
4. Diverse si neprevazute6.059.237, 00 reprezentand un procent de 9, 98268%dinvaloarea estimata a contractului, conformdevizului general aprobat si a bugetului aprobat.Total66.756.693, 00
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
45233162-2-Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari in conformitate cu caietul de sarcini si a proiectului tehnic aferente obiectivului de investitii
Valoarea estimata fara TVA: 66, 756, 693RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1.200.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Incazuldepuneriiuneicontestatii, autoritateacontractantavaretinedingarantiadeparticiparesumade 11.946, 97 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile. 9, 5% din val. totala fara TVA a contractului;se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exececutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale, bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 12B- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de
participare la licitatii cu oferta independenta (Completare si prezentare Formular 3- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular 12C - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr. 6A).
- Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, asa cum sunt definite acestea de art.3, lit. s^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Tudor Pendiuc- Primar, Iosiv Cerbureanu-Secretar, Elena Tintila Neacsu-Director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru-Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu-Director Executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea-Director Executiv Directia Economica, Mihai Anton-Director Executiv Adjunct Directia Economica, Rina Viorica Boata-Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu-Sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica-Consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu-Consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu-Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita-Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan-Sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu-Sef Biroul Investitii, Maria Gava-Inspector Biroul Investitii, Stefan Mihaita Zdrafcu-Arhitect Sef, Marcela Badescu-Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir-Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu-Sef Biroul Juridic, Aurelia Pavel-Consilier Biroul Juridic, Camelia Maria Daianu-Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Daniel Constantinescu-Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Sorin Apostoliceanu-Consilier local, Tiberiu Cristian Avramescu-Consilier local, Iuliu Radu Banica-Consilier local, Moise Ciopleasi-Consilier local, Gheorghe Dinescu-Consilier local, Mircea Dinu-Consilier local, Sanda Cristina Fulga-Consilier local, Florin Gardin-Consilier local, Cristian Gentea-Consilier local, Anitte Michaelle Ionescu-Consilier local, Cornel Constantin Ionica-Viceprimar, Gheorghe Malacu-Consilier local, Silviu Marinescu-Consilier local, Florentin Andrei Mosteanu-Consilier local, Mariean Neacsu-Consilier local, Radu Valeriu Perianu-Consilier local, Marin Preda-Consilier local, Adrian Mihai Prodanel-Consilier local, Mihail Tudor-Consilier local, Dumitru Tudosoiu-Consilier local, Nicolae Valeriu Zarnescu-Consilier local, Laurentiu Marian Zidaru-Viceprimar, Maria Gabriela Zoana-Consilier local. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.
Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atestat ANRE de tip B sau Be - executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV- conform prevederilor Ordinului 23/2013 cu modificarile si completarile ulterioare.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani financiari de minim121.394.000, 00 lei. Completare si prezentare Formularul 6B - INFORMATII GENERALE.Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012);
Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele mentionate anterior, vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala, fiind indeplinita prin cumul.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.iecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Valorilevorfiexprimateinlei, lacursullei/euromediucomunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Cerinta nr. 2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow de executie a lucrarilor , ,PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti? insuma de 10.000.000, 00 lei pentru o perioada de 3 luni, independent de orice alte angajamente.
In acest sens se vor prezenta: declaratie bancara sau alte documente in original privind resursele disponibile de care beneficiaza ofertantul pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 3. Tertsustinatorfinanciar. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
(1) Se vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 A, Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 5a.(2) Se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare si prezentare Formularul 6B - INFORMATII GENERALESe vor prezenta: declaratie bancara sau alte documente in original privind resursele disponibile de care beneficiaza ofertantul pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica.(1) Se vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 A, Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 5a.(2) Se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita dedepunere aofertelor).Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, maxim 3 contracte, avand ca obiect lucrari similare, in valoare cumulata de minim 60.697.456, 00, exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Completare si prezentare Formular nr. 12D ? Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunerea ofertelor.Completare si prezentare Formular nr. 12E ? Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta documente care sa cuprinda urmatoarele informatii: beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatoruluieconomic.Pentrucontracteleprezentatecaexperientasimilara, exprimateinalte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R pe fiecare an in parte. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care contractul/contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea invederedoarlucrarileexecutate in aceasta perioada.Conform art. 14 din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.509/2011, prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, saulucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. In situatia in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
Cerinta nr. 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in proprietate sau dispun (leasing, inchiriere, etc), de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice considerate necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului, se accepta si un angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic.Completare si prezentare Formular 12H ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Cerinta nr. 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Astfel, ofertantii vor prezenta efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Completare si prezentare Formular nr. 12I ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani din sectiunea Formulare. Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere, prezentate in original, semnate si datate conform Formular nr. 12J-1;
Se va prezenta o echipa de personal formata din:
-1 sef santier: inginer constructor, specializarea constructii civile,
-1 inginer/subinginer-specializarea drumuri, poduri.
-1 inginer instalatii pentru constructii,
- Arhitect /Inginer specializarea peisagist,
Pentru fiecare dintre membrii echipei nominalizati mai sus se vor prezenta: CV-in original; declaratie de disponibilitate-in original; diplome studii superioare/medii, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.- 1 specialist atestat ANRE minim IIB, ( se va prezenta: atestatul si/sau legitimatia, valabila/valabile la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic)
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) autorizat domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice, in conformitate cu Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent. ( se va prezenta: atestatul si/sau legitimatia, valabila/valabile la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic)-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarie comunala, in conformitate cu Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent . ( se va prezenta: atestatul si/sau legitimatia, valabila/valabile la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic)- 1responsabil tehnic cu executia (RTE) autorizat domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, in conformitate cu Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent . ( se va prezenta: atestatul si/sau legitimatia, valabila/valabile la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic)-1 responsabil cu controlul de calitate (RTQ).
Pentru responsabilul cu controlul de calitate (RTQ)- se accepta si decizia de numire, din partea operatorului economic.
Completare si prezentare: Formular nr.12I, CV-urile personalului de conducere prezentate in original semnate si datate conform Formular nr.12J-1; Lista cu personalul responsabil pentru indeplinireacontractuluidelucrari(Formular nr.12J).In cazuluneiasocieri, formularul12Isi formularul 12J vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecaremembrualasocieriiincadrulechipeicarevaducelaindeplinireaacestuicontract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.
4. Informatii privind subcontractantii. Completarea si prezentarea Formularului nr. 12G si a Formularului nr. 6A.
5. Informatii privind asociatii
Completarea si prezentarea Formularului nr. 12K si a Formularului nr. 6A.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna: - capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
- situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
6. Tertsustinator tehnic si profesional
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 6A, Formular nr. 5b, Formularul nr. 5c si Formularul nr. 5d.
Standarde de asigurare a calitatii, Certificat ISO 9001 sau echivalent.Prezentare, in copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului, a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat, pentru partea din contract ce urmeaza sa o execute .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare si prezentare Formular nr. 12D ? Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunerea ofertelor.Completare si prezentare Formular nr. 12E ? Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta documente care sa cuprinda urmatoarele informatii: beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatoruluieconomic.Completare si prezentare Formular 12H ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri, formularul 12I si formularul 12J vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.Completarea si prezentarea Formularului nr. 12G si a Formularului nr. 6A.Completarea si prezentarea Formularului nr. 12K si a Formularului nr. 6A.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 6A, Formular nr. 5b, Formularul nr. 5c si Formularul nr. 5d.Prezentare, in copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului, a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantiea lucrariloracordata de catre executant
30%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul b) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite c)informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice : Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. In vederea realizarii etapei electronice, Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. Se va organiza procedura de licitatie electronica, ca etapa finala. d) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. - licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electroncie in cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. Pe parcursul derularii rundei de licitatie electronica, operatorii economici pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi in licitatie. Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2013 10:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional-Axa 1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje finale totale egale, departajarea se face functie de pret, fiind declarata castigatoare oferta care prezinta pretul cel mai scazut. Daca si preturile sunt egale, la solicitarea comisiei de evaluare, se vor depune noi oferte financiare. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? Formular nr. 10. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respective solicitare.In cazul in care ofertantul este IMM va completa o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr.4, dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Completare Cod CPV: 45112700-2-lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2); 45232400-6 Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2); 45316110-9 Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G.34/2006 cu modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Pitesti, Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +40 248/213994, Email: [email protected], Fax: +40 248/ 212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 19:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer