Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de reabilitare termica a blocurilor de locuinte incluse in Programul local multianual de crestere a performantei energetice a blocurilor de locuinte din Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti


Anunt de participare numarul 97576/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191013/186; 0213191027, In atentia: Domnului Bogdan Marcel, Email: [email protected], Fax: 0213191051; 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.021 319 10 06, In atentia: Domnului Bogdan Marcel, Email: [email protected], Fax: 021 319 10 06, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executarea lucrarilor de reabilitare termica a blocurilor de locuinte incluse in Programul local multianual de crestere a performantei energetice a blocurilor de locuinte din Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, sectorul 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 781, 825, 000 si 860, 008, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru, prin contractele sale subsecvente, trebuie sa asigure realizarea lucrarilor de interventie la un numar maxim estimat de 525 de blocuri de locuinte existente in Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti. Lucrarile de interventie care se vor executa vor fi de tipul celor prevazute in art. 4 si art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, cu completarile si modificarile ulterioare, si anume:
1. Lucrari de arhitectura:
Izolarea termica a peretilor exteriori cu diferite tipuri de termosisteme;
Inlocuirea tamplariei exterioare existente din lemn/metal/PVC, neperformanta din punct de vedere energetic, cu tamplarie multicamerala din PVC cu geam termopan low-e. Izolarea termica a intradosului planseului peste subsol cu diverse tipuri de termosistem, in situatia in care la parterul imobilului exista spatii cu destinatie de locuinta; Izolarea termica a zonei principale de acces in imobil (intrados placa si pereti) cu diferite tipuri de termosistem, in situatia in care la parterul imobilului exista spatii cu destinatie de locuinta;
Termo-hidroizolarea teraselor sau termoizolarea planseului peste ultimul nivel, in cazul existentei sarpantelor;
Finisaje exterioare cu tencuiala decorativa/ vopsea lavabila texturata, diverse culori;
Finisaje interioare cu vopsea lavabila simpla, alba;
Lucrari care se vor executa numai in cazuri justificate din punct de vedere tehnic: reparatii la elemente de constructie existente care prezinta pericol potential de desprindere si/sau afecteaza functionalitatea blocurilor de locuinte (desfaceri-refaceri integrale/ partiale ale tencuielilor existente la fatade desfaceri-refaceri trotuare perimetrale, confectii metalice sorturi metalice atic, jgheaburi, burlane etc.)
2. Lucrari de instalatii
Lucrari de demontare a instalatiilor si echipamentelor montate aparent pe fatadele/ terasele blocurilor de locuinte si remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de termoizolare/ termo-hidroizolare;
Lucrari de desfaceri-refaceri instalatii electrice la subsol si la zona principala de acces in imobil (in zonele afectate de lucrarile de izolare termica specificate mai sus)
Lucrari care se vor executa numai in cazuri justificate din punct de vedere tehnic: lucrari de interventie la instalatia de distributie a agentului termic pentru incalzire aferenta partilor comune ale blocului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de interventie la un numar maxim estimat de 525 de blocuri de locuinte existente in Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti.Imobilele la care se vor executa lucrarile de reabilitare termica au diferite tipuri constructive si diferite regimuri de inaltime (de la S+P+3 pana la S+P+12). Suprafata desfasurata a imobilelor variaza intre 700 mp si 17 500 mp.
Lucrarile de interventie care se vor executa vor fi de tipul celor prevazute in art. 4 si art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, cu completarile si modificarile ulterioare
Valoarea estimata fara TVA: intre 781, 825, 000 si 860, 008, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.000.000 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.bugetul local al Primariei Sectorului 1, transfer de la bugetul de stat (in cazul imobilelor incluse in Programul national), credit intern obtinut, alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale. Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent, din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat pana la data de 31.03.2010. Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale, din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul local pana la data de 31.03.2010. Certificat de cazier fiscal. Certificat constatator original sau copie legalizata emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca are ca obiect de activitatelucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale constructii (cod CAEN 2008: Sectiunea F Constructii; Diviziunea 43 Lucrari speciale de constructii; Grupele 432, 433 si 439 - Lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii, Lucrari de finisare, respectiv Alte lucrari speciale de constructii).Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pentru anii 2006, 2007 si 20082. Documente originale, emise de o institutie de credit autorizata (conform prevederilor OUG 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, aprobata cu completari si modificari de Legea nr. 227/2007, cu modificarile si completarile ulterioare) cu cel mult cinci zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are acces la o sursa de finantare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 312.600.000 lei2. acces la o sursa de finantare de cel putin 44.304.000 lei, avand destinatia explicita de sustinere in proportie de 50% a lucrarilor de reabilitare termica a blocurilor de locuinte din sectorul 1 corespunzatoare contractelor subsecvente din primul an al acordului-cadru, pentru cel putin 9 luni (iulie 2010 martie 2011)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara2. Personal de specialitate3. Certificare a sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca pentru activitati din domeniul constructii (certificat OHSAS 18001 sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificare ISO 9001 sau echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil la data deschiderii ofertelor
5. Certificare a sistemului de management al mediului pentru activitati din domeniul constructii (certificat ISO 14001 sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea dovezilor privind executarea si finalizarea a cel mult doua contracte care sa fi avut ca obiect realizarea de lucrari de reabilitare termica a unor imobile existente sub exploatare; valoarea cumulata a lucrarilor de reabilitare termica real executate in baza celor doua contracte trebuie sa fie sa fie de cel putin 25 000 000 lei fara TVA. 2. personal angajat cel putin 10 (zece) ingineri constructori (studii superioare de lunga durata cod COR 214201), specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de trei ani; personal angajat cel putin 5 (cinci) ingineri constructori specializarea instalatii pentru constructii (studii superioare de lunga durata cod COR 214203), cu vechime in executia lucrarilor mai mare de trei ani;poate asigura pe durata acordului-cadru executia lucrarilor la instalatia de gaze de catre un operator economic autorizat ANRE pentru executia, verificarea si revizia instalatiilor de gaze naturale avand un regim de presiune de lucru mai mica de 6 bar; poate asigura cel putin un electrician autorizat ANRE gradul IIB sau echivalent; poate asigura pe durata contractului cel putin o persoana autorizata ISCIR ca responsabil tehnic cu sudura; poate asigura pe durata contractului cel putin cinci persoane autorizate, conform legii, ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul constructii civile cel putin pentru constructii de categoria C; poate asigura pe durata contractului cel putin 5 (cinci) persoane atestate, conform legii, ca responsabili tehnici cu executia pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere; poate asigura un specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca (cod COR 241220) care va coordona pe toata durata contractelor subsecvente activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislatiei specifice; poate asigura un responsabil de mediu (cod COR 242316) care va coordona pe toata durata contractelor subsecvente activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2010 11:00
Locul: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, etajul 3, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult cate doi reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta in termenul specificat la IV.3.4. - cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Indepedentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 14 93, Email: [email protected], Fax: 021 319 16 49, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Tel.021 319 10 13/114, Email: [email protected], Fax: 021 319 10 11, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2010 18:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer