Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTAREA LUCRARILOR DE REPARATII PENTRU LEA 110 kV


Anunt de participare (utilitati) numarul 142040/18.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: SERV. ACHIZITII, Tel. +40 372115081, In atentia: VIOLETA PESTE, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ENEL DISTRIBUTIE
Adresa postala: B-dul. Ion Mihalache Nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel. +40 372115081, In atentia: Violeta PESTE, Email: [email protected], Fax: +40 372871911
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ENEL DISTRIBUTIE
Adresa postala: B-dul. Ion Mihalache Nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel. +40 372115081, In atentia: Violeta PESTE, Fax: +40 372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXECUTAREA LUCRARILOR DE REPARATII PENTRU LEA 110 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud. Constanta, Tulcea, Slobozia, Calarasi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 625, 147.57 si 1, 250, 295.14RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual; Val. cel mai mare contract subsecvent = 625147.57 RON, fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari necesare pentru mentinerea in functie si remedierea avariilor LEA 110 kV
Valoarea minima estimata a Acordului Cadru = 625.147, 57 RON, fara T.V.A., cuprinzand cantitatile estimate definite prin anexele CIT 1 si CIT 2 ale Caietului de Sarcini.
Valoare maxima estimata a Acordului Cadru = 1.250.295, 14 RON, fara T.V.A., cuprinzand cantitatile estimate definite prin anexele CIT 1 si CIT 2 ale Caietului de Sarcini.
Nu sunt aplicabile prevederile art. 29 alin. 2^1 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) privind cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima estimata a Acordului Cadru = 625.147, 57 RON, fara T.V.A.Valoare maxima estimata a Acordului Cadru = 1.250.295, 14 RON, fara T.V.A.
Cantitatile estimate ale Acordului Cadru sunt definite in Anexele Caietului de Sarcini.
Autoritatea Contractanta va incheia Acordul Cadru pe valoarea maxima estimata, cantitatile maxime definindu-se in baza preturilor unitare obtinute pe fiecare tip de activitate (reparatii planificate/reparatii accidentale) in urma finalizarii procedurii.
Lucrarile se vor executa in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini.
Se va incheia un singur Acord Cadru, intre Autoritatea Contractanta si ofertantii situati pe locurile 1, 2 si 3, pe valoarea maxima estimata de 1250295.14 ron (fara T.V.A.)
Valoarea estimata fara TVA: intre 625, 147.57 si 1, 250, 295.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia Participare: 9.000 RON/4.500 RON pt I.M.M. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-in original;O.P. sau fila CEC, cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, in contul ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA Cod IBAN RO62CITI0000000700086003, deschis la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN, Suc. Romania. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, la data de 31.12.2012, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. b). Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b). Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru garantiile de participare in euro, se va face la cursul BNR din data 07.02.2013 1 euro = 4, 4106 lei; 1.Cuantum: 10% (5% pt IMM) din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. 2.Perioada pt care se constituie garantia este de 24 luni. 3.Modul de constituire a garantiei: a) prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in max. 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea contractului subsecvent, intr-un cont de garantie bancara de buna executie, urmand ca pe parcursul indeplinirii contractului subsecvent, Autoritatea Contractanta sa alimenteze acest cont pana la cuantumul stabilit. Avand in vedere ca Autoritatea Contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractelor se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 ref. la achitarea in conturile benef. deschise la Trezoreria de Stat. b)Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devina anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 86 alin. (2)-(4). 3.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 92 alin (4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-1; Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);
2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-2; Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);
3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-3; Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante:
- Director Achizitii - Cosmin TROFIN
- Manager Achizitii - Cristian Ljubomir BOGDAN
- Presedinte Comisie de evaluare - Violeta PESTE
- Membru Comisie de evaluare - Daniela SARBU- Membru Comisie de evaluare - Daniela-Adina TUDORAN
- Membru Comisie de evaluare - Carmen IANCU
- Membru Comisie de evaluare - Adina Georgiana ALEXE
Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator/subcontractant (conform OUG 34/2006 modificata prin legea 279/2011, actualizata la zi);
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP, privind punerea a aplicare a certificatelor de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul F 2-4;
5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - original, copie legalizata, copie lizibila certificata "conform cu originalul" (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus tb sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilpor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii Nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.a)Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data de depunere a ofertelor;
b)Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Documentul se va prezenta insotit de traducere in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data de depunere a ofertelor;
Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta pt conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".
2. Document edificator considerat necesar pt dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea Acordului Cadru:
- Atestat ANRE privind executia de lucrari in instalatii 110 kV - tip C2B sau D2 si F;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Conform L13/2007 si Ord. ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) tb sa fie minim 1.250.000 ron, fara T.V.A.(625.000 ron fara T.V.A. - I.M.M.), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conf. art. 185 lit. c) din OUG 34/2006 (actualizata la zi).
Se vor prezenta Formularul F3, Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011, 2012. In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, si anume: 2010 - 1 euro=4, 2099 ron, 2011 - 1 euro=4, 2379 lei, 2012 - 1 euro=4, 4560 lei;
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3;
Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011, 2012. In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, si anume: 2010 - 1 euro=4, 2099 ron, 2011 - 1 euro=4, 2379 lei, 2012 - 1 euro=4, 4560 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 509/2011.Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 2 documente, prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare obiectului contractului, in valoare de cel putin 625.100 ron, fara T.V.A.
Se va prezenta Formularul F5 insotit de Contracte sau procese verbale sau certificari de buna executie, etc.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare:
- Formular F5
- Contracte sau procese verbale sau certificari de buna executie, etc.
Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului.
Se vor prezenta Formularul F6 si Formularul F6 ? personal executie
Modalitatea de indeplinire
Prezentare:
- Formular F6
- Formular F6 ? personal executie
Ofertantul va face dovada ca are cel putin urmatoarele resurse :
- Conducator tehnic - 1 persoana, inginer specialitate electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica / instalatii, electrician autorizat grad IV B (Ordin ANRE nr.7/2005), gr. III NSSM (instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pt inst. el. in exploatare IPSSM-01/2007), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice 110 kV;
- Responsabil de lucrari - 1 persoana cu min. studii medii in specialitate electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica / instalatii, electrician autorizat grad IV B (Ordin ANRE nr.7/2005), gr. III NSSM (instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pt inst. el. in exploatare IPSSM-01/2007), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice 110 kV;
Se vor prezenta documente doveditoare in acest sens.
Modalitatea de indeplinire
Documente doveditoare
Informatii privind asociatii (daca este cazul). In Formularul F21 se va prezenta liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare, la standarde de asig. a calitatii si a standardelor de protectia mediului) tb prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei. Declaratia SSM (Formularul F26) se va prezenta de fiecare asociat in parte si subcontractanti. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor.
Se va prezenta Formularul F21.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21
Informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrare.2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoarea acestora.
3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.
4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate, conform L13/2007;
Se va prezenta Formularul F8.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F8
Declaratie care contine informatiile privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie pt a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini, pe intreaga durata de derulare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate, ofertantul castigator va transmite in 5 zile lucratoare de la comunicarea privind rezultatul procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere sau ale altor documente corespunzatoare pentru alte forme de punere la dispozitie a resurselor tehnice necesare.
Se va prezenta Formularul F7.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F7
Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.
Se va prezenta CV persoana responsabila SSM.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare CV persoana responsabila SSM
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008
Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - ISO 14001:2005
Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronic se va desfasura intr-o singura runda. Durata va fi de o zi lucratoare. Autoritatea Contractanta nu va incepe licitatia electronic mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a modifica prin invitatia de participare duratele mentionate precedent. La licitatia electronic au dreptul sa participe doar operatori economici inregistrati in S.E.A.P., conf. Art.6 alin.2 din HG 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre Autoritatea Contractanta conform prevederilor art. 165 alin. (2) din OUG 34/2006 (actualizata la zi). Informatii disponibile pt conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta - da; Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie - nu; Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului - nu; Se va utiliza pasul de licitare electronica - nu;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2013 13:00
Locul: Localitatea: Bucuresti, B-dul. Ion Mihalache Nr. 41-43
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor care au acelasi pret: Daca pe primul loc, dupa desfasurarea licitatiei electronice, se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Ofertele depuse in plic inchis de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la fax: 0372/871.911 sau e-mail [email protected], originalele tuturor documentelor intocmite/emisede catre candidat/ofertant urmand a fi transmise in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, in atentia Serviciului Achizitii, dnei. Violeta PESTE. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire se voratasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului orice ofertant/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de ENEL, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care aprodus sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia (OUG 34/2006, art. 181, lit.c1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anul actului si/sau recun dr pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmat luarii la cun.despre un act al AC considerat nelegal/data publicarii docum de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd-ul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +4 0372115089, Fax: +4 0372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer