Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA COMUNEI AGRIJ PRIN REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI CULTURALE?


Anunt de participare numarul 101601/08.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AGRIJ
Adresa postala:  loc. Agrij, com. Agrij, nr.348, jud. Salaj, Localitatea:  Agrij, Cod postal:  457005, Romania, Punct(e) de contact:  PAMFIL BERAR, Tel. 0260658568, Email:  [email protected], Fax:  0260658568, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA COMUNEI AGRIJ PRIN REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI CULTURALE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Agrij (loc. Agrij si Rastoltu Desert)
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde lucrari de constructii si instalatii, dupa cum urmeaza
Lotul 1: Alimentare cu apa si canalizareActiunea 1.1 Extindere retea de apa potabila in localitatea Agrij, jud. SalajActiunea 1.2 Retea de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Agrij, jud. Salaj
Lotul 2Infrastructura rutieraModernizare ulite in localitatea Agrij, L=3500 M, judetul Salaj
Lotul 3: Constructii civileActiunea 3.1 Reabilitare si modernizare camin cultural Rastoltu DesertActiunea 3.2 Construire centru de zi pentru copii in comuna Agrij, judetul Salaj
Informatii cu privire la cantitatea lucrarilor care vor fi prestate sunt cuprinse in Proiectul tehnic, anexa la caietul de sarcini, care face parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata: 6699622 lei, dupa cum urmeaza:
Lotul 1: Alimentare cu apa si canalizare. Valoarea maxima contractata este de 3 190 375 lei, din care: Actiunea 1.1 Extindere retea de apa potabila in localitatea Agrij, jud. Salaj ? 99 704 leiActiunea 1.2 Retea de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Agrij, jud. Salaj ? 3 090 671 lei
Lotul 2: Infrastructura rutiera - Valoarea maxima contractata este de 1 771 770 leiLotul 3: Constructii civile - Valoarea maxima contractata este de 1 737 477 lei, din care: Actiunea 3.1 Reabilitare si modernizare camin cultural Rastoltu Desert ? 647 860 leiActiunea 3.2 Construire centru de zi pentru copii in comuna Agrij, judetul Salaj ? 1 089 617 lei
Detaliile sunt enuntate in Caietul de sarcini. Ofertantii sunt obligati sa se incadreze in valorile prezentate mai sus, atat in cadrul fiecarui lot cat si pentru fiecare actiune in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 699, 622RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1:63 000 leiLotul 2:35 000 leiLotul 3:34 000 leiGarantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin PNDR, Masura322? conform prevederilor din ghidul solicitantului si reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, Atestate fiscale (originale sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata , a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; a impozitelor si taxelor locale; (certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor., Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare la ORC insotit de anexele corespunzatoare privind avizarea activitatii care face obiectul achizitiei, in conformitate cu prevederile legii 359/2004 ? copie conforma cu originalul
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Pentru loturile 1 si 3 - Atestat ANRE (pentru firma)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular? Informatii generale
bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, la data de 31.12.2009
Scrisoare de confirmare fonduri (scrisoare de comfort)
flux de numeraradeverinta sau un document echivalent emis de o unitate bancara prin care sa se confirme ca ofertantul nu a fost si nu este inregistrat cu incidente de plata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in ultimul an cel putin: Lotul 1: Alimentare cu apa si canalizare 6 380 000 leiLotul 2Infrastructura rutiera 3 543 000 leiLotul 3: Constructii civile 3 470 000 leiRezultatul net (profitul) in anul 2009 trebuie sa fie pozitiv.ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii/ linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica. Scrisoarea de confirmare de fonduri prezentata va fi in suma de minim 30% din valoarea ofertata inclusiv TVA si va face referire strict la lucrarile ce fac obiectul contractului.Din fluxul de numerar prezentat trebuie sa rezulte existenta disponibiliului de numerar pe toata perioada de implementare a proiectului (flux de numerar pozitiv).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate :
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, Formular Experienta similara: , Copii ale contractelor de lucrari , ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, Recomandari , Declaratie privind informatii de personal , Centralizator privind informatii de personalDeclaratie pe propria raspundere ? privind personalul cheie nominalizat pentru executia de lucrari
CV , Diploma de studii in copie, Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pt. personalul cheie, valabile la data depunerii ofertei, carte de munca, Contracte de munca vizate la ITM sau contracte de prestari servicii.
Declaratie de disponibilitate, declaratie pe propria raspundere privind dotarea tehnicaPentru lotul 2 se va anexa suplimentar si:
Rapoarte de inspectie pt. Instalatia pentru prepararea mixturilor asfaltice si pt. Statia de preparat betoane, Certificate de conformitate sau Agremente tehnice insotite de avize tehnice in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei pentru produsele utilizate la executia lucrarilor, Autorizatii pentru laboratoarele de incercari, Copii dupa contractele de inchiriere, de servicii, furnizare sau alte documente echivalente pentru cele care nu sunt in proprietatea ofertantului.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Acorduri de asocire, contracte de subcontractare
Implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent
declaratie pe proprie raspundere privind conditii de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. Lotul 1 - 1 lucrare de constructie similara (alimentare cu apa, retea de canalizare cu statie de epurare) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, a carui valoare sa fie de cel putin 3 190 000 lei sau 1 lucrare de alimentare cu apa si 1 lucrare de canalizare cu statie de epurare, care impreuna sa cumuleze 3 190 000 lei. .(fara TVA)Pt. Lotul 2- 2 contracte de lucrari similare de modernizare drumuri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1 770 000 lei.(fara TVA)Pt. Lotul 3- 2 contracte de lucrari similare de constructii civile, care impreuna sa cumuleze minim 1 737 000 lei.(fara TVA)Persoanal de specialitate: manager de proiect;sef de santier; responsabilul tehnic cu executia, responsabilul privind controlul calitatii (CQ); inspectorprivind securitatea muncii (S.S.M.); personal calificat ? autorizat ANRE ? pentru lucrarile in domeniul instalatiilor electrice specifice contractului. ?Numai pentru loturile 1 si 3.asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Suplimentar, pt. lotul 2: -dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de mixtura asfaltica (de capacitate min. 160 t/ora) si a unei statii de betoane (de capacitate min. 50 mc/ora) autorizate conform prevederilorlegale, laboratoare necesare si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere: criteriu tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0001/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante , com. Agrij, nr.348
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor/ delegati imputerniciti ai acestora, reprezentant al CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), Masura322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  : 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar, conf art.256^2/OUG34/06
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA AGRIJ
Adresa postala:  nr.348, Localitatea:  Agrij, Cod postal:  457085, Romania, Tel. 0260/658658, Email:  [email protected], Fax:  0260/658658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer